Azért ennyire egyértelmüen nehéz kijelenteni szerintem.
Az egyik legnagyobb német autóipari beszállítónál volt 1 órája az idöszakos tájékoztató az üzletágvezetövel. Az autópiacon nagyjából -20%-os esést jelez minden forecast (éves távlatban), a cég rv árfolyama 40%-ot pöttyent le december óta.
Ezekre válaszul gyakorlatilag a legtöbb lokáción (lehívás hiánya miatt) leállítja a termelést (nem csak német, hanem gyakorlatilag világszinten az üzemeiben). Itt a németeknél bevezetés alatt van a teljes állományra a "Kurzarbeit", szóval egyelöre nem úgy tünik, hogy pár hetes leállásra készülnének. Meglátjuk.
Az egyik legnagyobb német autóipari beszállítónál volt 1 órája az idöszakos tájékoztató az üzletágvezetövel. Az autópiacon nagyjából -20%-os esést jelez minden forecast (éves távlatban), a cég rv árfolyama 40%-ot pöttyent le december óta.
Ezekre válaszul gyakorlatilag a legtöbb lokáción (lehívás hiánya miatt) leállítja a termelést (nem csak német, hanem gyakorlatilag világszinten az üzemeiben). Itt a németeknél bevezetés alatt van a teljes állományra a "Kurzarbeit", szóval egyelöre nem úgy tünik, hogy pár hetes leállásra készülnének. Meglátjuk.
Akko Invest