A korábbi évekhez hasonlóan 2013-ban is nagyon jól teljesített a Fidesz-közeli Közgép: több mint 90 közbeszerzésen nyertek, de a leányvállalatai sem panaszkodhatnak. A cégek, illetve azok a konzorciumok, amelyeknek tagjai voltak, több mint 380 milliárd forintot nyertek 2013-ban különböző tendereken. A Közgép nemcsak vasutat és autópályát épít, hanem radioaktív hulladéktárolókat, de megjelent az energia- és távközlési szektorban is. A cég minden évben megnövelte az árbevételét, és milliárdos osztalékot fizet ki a tulajdonosainak.
Komoly bajok vannak itt az ellenzékből is kimaradt hírmásolók propagandista ténykedésével. Itt van az a kisebbség, amelyik tényleg többségben van a lejárató féligazságok élvezetes tálalásában.
"az athéni migránsokat kisegítő, macskanyelven beszélő politikus Hommonay "cica" Gergely és a
pártját taccsra vágó expártvezér Juhász "portik" Péter együtt fog tarhálni az 1956-os
forradalom évfordulóján. Itt az újabb magyar ellenzéki világszám!"
de ha idejében felàllitjàk Toroczkai kerítését, akkor meg lehetett volna akadályozni!! mert ő már 2015 januárban jelezte a parlamentben , hogy kell a kerítés, amit Orbánék kiröhögtek! ha megakadályozhattàk volna a migránsokat, akkor Párizsban nincs merénylet, mert a terroristák ott mentek keresztül, amit a francia rendőrség már régen bebizonyított.
Milliárdos szabálytalanságok, amelyeket a kormányzat szerint is nehéz lesz kimagyarázni.. Jókedvűen avatta fel Orbán Viktor március elején a Várpalotát elkerülő gyorsforgalmi utat. A kormányfő azzal viccelődött, hogy míg korábban az első éjszaka joga létezett, most az első úté. Nem is engedte át másnak a lehetőséget, ő maga ült a volán mögé, hogy a kormányfői kisbusszal elsőként hajtson a szűz aszfaltra. Pár hónappal később kiderült, hogy az elkerülő második, befejező szakaszának megépítésére szóló közbeszerzés a lehető legszabálytalanabb volt. Azért nem túlzás ezt állítani, mert az Európai Bizottság a teljes uniós támogatás megvonását kéri, márpedig ilyesmi értelemszerűen csak a legsúlyosabb esetekben fordul elő. A Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztési Zrt. (NIF) ugyanis nem írt ki új tendert, arra hivatkozva, hogy a munka szorosan összefügg az elkerülő első szakaszával, így mindkettőt ugyanazok a cégek építhették meg. A második szakasz 6,3 milliárd forintba került, amelyből 5,3 milliárd volt az uniós támogatás. Ezt az Európai Bizottság teljes egészében meg akarja vonni. L: és még sok más a cikkben!! https://g7.hu/allam/20181002/milliardos-szabalytalansagok-amelyeket-a-kormanyzat-szerint-is-nehez-lesz-kimagyarazni/
Nagy az esély arra, hogy amikor a történészek elemzik a 2015-ös évek migrációját a jövőben..... nem Orbánt fogják bűnbaknak megnevezni! Hiába, a napi történelmet még az erősek írják..... az utókor pedig leírja az IGAZAT!
Annyira tart a Fidesz az Európai Ügyészségtől, hogy még napirendre sem merik venni a témát! Két javaslat is volt erről, mindkettőt leszavazta a fideszes többség. L: Ha csörög a lánc, fosik mind!
nyílván neked az a legkönnyebb, ha így egyszerűsíted le a korrupciós ügyek vagy az oktatás gyászos helyzetének feltárását, vagy a kormány hazugságainak leleplezését. Megértelek. Tényleg. Egyébként meg pont ez a közéleti újságírók egyik fő feladata.
A Fidesz rendbeteszi az országot
link