Mol részvényesként nézve a tegnapi bejelentés pozitív és csökkenti az ársapka veszteségeket, hazai fuvarozó lennék akkor fájna erkölcsileg is......na most melyik szempontot nézzem? mivel nem vagyok fuvarozó így marad a profit érdek részvényesként.....ahogy írtad, a fuvarozó meg áthárítja majd a megrendelőire a többlet költségeit így emelve az inflációt. Közben megjelent egy cikk , Mol mennyit bukik naponta....tegnaptól már ez sem valós elemzés, részvény árazást tekintve a befektetőknek is ez a véleménye. Még egyszer elnézést, én benéztem a szabályozást!
Semmi gond csak nem esett jòl az első vàlaszod utolsò sora. Èn èjjel az alapjàn ìrtam vèlemènyt amit mèg 17 èvesen a kreszoktatàson "tanultam"! Sajnos bàrmilyen hihetetlen neked is -hisz te meg a jòzan èszre alapoztàl- kormànyuk màra mègis 50%-kal emelte a magyar kamionosoknak -is- az üzemanyagot. Èn ezen akadtam ki! Ez nagyon igazsàgtalan ès gazdasàgellenes lèpès! A minimum az lenne ilyen esetben,ha a külföldi autòsok is piacin kapnàk. Arròl nem beszèlve,hogy a MOL-nak is!
Èn csak jòszàndèkùan beìrtam,hogy megint egy fèligrossz döntès született,amit meg fogunk èrezni az àrakban. Muszàj volt viszont reagàlnom a fèlreèrtelmezèsre,mert senkinek sem jò,ha ègeti magàt esetleg a fòrumon kìvül is. Legyünk tisztàban a tènyekkel,ha màr MOL rèszvènyesek vagyunk. Amùgy van valakinek kamionos ismerőse? Ők màr biztos tudjàk mennyi az annyi!
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.