Az amit Te mondasz hosszú long az igaz.
Nekem több pakkom van hosszabb rövidebb több helyen.De az,hogy ki hogy kereskedik mindenki saját maga dönti el.Nem ismered más anyagi helyzetét van aki a sokszor 5-ft is örül.Van hogy napival keresek 5000-50000 ft-ig van, hogy bukom.Ez van ha nekem jó neked nem kell aggódni ezért.
én ezzel tisztában vagyok,csak nem akarok meggyőzni senkit,ez a szabad világ,ha valaki bedől egy párnapos tanfolyamnak vagy egy internetes hirdetésnek ahol a grafikonokon megmutatják,hogy nézd itt vannak a vonalak tessék,így megy ez akkor az csinálja, csak azért azt felejtik el sokan,hogy nem a grafikon rajzolja a piacot hanem a piac a grafikont és ami a grafikonon van az mind a múlt,persze lehet belőle következtetni bizonyos dolgokra de korántsem megbízható dolog.
persze kezdő vagyok és nem értek hozzá,csak figyelem a dolgokat és próbálok tanulni.
Mindenki magából indul ki. Te vagy a LÚZER mert amit itt bárki megkeres ma dt-vel az már a számláján van.Te meg csak álmodozol,hogy mi lesz 3-5 év múlva.
ahogy andras írta, lehet hogy próbálom a dt-es lúzereket jobb belátásra bírni...te is tudod hogy hosszútávon a 0nak is örülsz, ancsika írta hogy ha decemberre kijön a banki kamat elégedett lesz....azt sem tudjátok mit csináljatok, egymást kérdezgetitek itt...
en sem tudom miert velitek ugy hogy longos nap lesz? en tegnap zaraskor 805re irtam be a megbizast vetelre de mar nem mertem megnyomni a gombot. (valoszinu a par rosz dontesem miatt az elmult napokban)Mindenhol az olvasom hogy a 750 igen bent van a pakliban...En mar nem tom mi van...
en sem tudom miert velitek ugy hogy longos nap lesz? en tegnap zaraskor 805re irtam be a megbizast vetelre de mar nem mertem megnyomni a gombot. (valoszinu a par rosz dontesem miatt az elmult napokban)Mindenhol az olvasom hogy a 750 igen bent van a pakliban...En mar nem tom mi van...