Igen, valóban. S most éppen 86,4 forinton apportáltak. Hát...széllel szemben nehéz pisilni. Azért a forgatókönyv már szépen látszik, valóban nem lesznek a "zsebek üresek" ( 2021. tavaszától))))
Helyes. Elvégre ott sem érhet meglepetés.. :-) kb olyan dögunalom mint például az AW. Aztán még az is megeshet, hogy az AW - nak annyira jól fog menni, hogy saját csapatot indít a Forma 1-ben :-)) Már csak egy ütős csapatnevet kellene kitalálni... ötletek?
formában vannak megint...hmm - Korábbi, módosított hír(ek)2020. aug. 06. 14:20 Rendkívüli tájékoztatásSzerző: AutoWallis Nyrt.További 20 százalékos üzletrészt szerez az AutoWallis Nyrt. az Iniciál Autóház Kft-ben, ezzel 60 százalékra növeli részesedését a nyugat-magyarországi régióban meghatározó pozícióval rendelkező, hét autómárka értékesítésével és márkaszervizelésével foglalkozó vállalatban.Csatolt dokumentumok:
"Az apport ellenében
kapott részvényekre vonatkozóan az eladók lock-up (elidegenítési tilalom) vállalást
rögzítettek: 2021. május 31-ig egyáltalán nem értékesíthetnek részvényeket, ezt követően pedig 5
évig korlátozott mennyiségben, ütemezésben és árfolyamértékben is előre meghatározott módon
válhatnak meg részvényeiktől." Az tök jó, hogy ők már tudják hol lesz az árfolyam 1,2,3 és 5 év múlva.... bár feltételezem, hogy nagyjából eddig is tudták:-) Nekem az jön le, hogy jóval feljebb a mostaninál.... egyelőre ugyan nem látom, hogy a Wallis Kerepesi korábbi résztulaja és az Iniciál tulaja hogyan tudja majd eladnia 25+ milla darab részvényét. de mondjuk 250-300 forintról indulva talán majd megoldható lesz :-) l
További 20 százalékos üzletrészt szerez az AutoWallis Nyrt. az Iniciál Autóház Kft-ben, ezzel 60 százalékra növeli részesedését a nyugat-magyarországi régióban meghatározó pozícióval rendelkező, hét autómárka értékesítésével és márkaszervizelésével foglalkozó vállalatban.Csatolt dokumentumok:
Én vettem a fáradtságot és megnéztem a tavalyi számokat. Az autó eladások mellett az öszbevétel kb. 10 % volt a szolgáltatások árbevétele. Azaz ebben benne van a szervíz, a kölcsönzés stb. Azaz az AW árbevétele és eredményessége szempontjából jelenleg legnagyobb jelentősége az autó eladásoknak van. Az idei apportok, vásárlások is ezt a szegmenst erősítik, szóval az első féléves üzlet jelentés rendkívül biztatónak tűnik, különösen akkor, ha az apportok eredményei nincsenek benne. Jövőre, a teljes évet számítva simán esélyes lehet, akár a 180-200 mrd-os árbevétel is, ami részvényenként 3x - os árbevétel növekedést jelenthethet. Persze, ezzel nem biztos, hogy szignifikánsan nő majd az eredmény illetve nyereség is, a részvény jelenlegi és jövőbeni árfolyama szempontjából azért ez mindenképpen figyelemreméltó lehet. De ez csak egy saját vélemény.
A bázisidőszakhoz képest összességében csupán kb. 1%-kal csökkent az autóeladás, de a bérleti napok száma kb. feleződött és a szervízórák száma is csökkent 5%-kal. . Ez az üzleti jelentés ilyen formában semmitmondó, mivel tényleges pénzügyi adatokat nem tettek a számok mellé. Engem pl. érdekelne, hogy átlagosan egy kieső bérleti nap mekkora bukót jelent Ft-ban. Esetleg kiszámolta már valaki az előző éves pénzügyi adatok alapján?
AutoWallis Nyrt+topic