Nem tudom, nem voltam ott. :-) Mostanában átálltam a dióbélre. A Nyírségben intézem a felvásárlást, 1500ft körüli kilós áron. Fix átvevőm van Németországban, 20euro/kg árat szó nélkül kifizet azonnal kápéban. Hetente egyet fordulok, egy tonna rakománnyal. A tiszta profit ötmilla körül van fordulónként. Öreg vagyok én már tőzsdézni.
Az csak az aktuális, éppen eladásra szánt pakk nagyságától függ. Tegyük fel, hogy megveszik a sarki gumist (évi egy darab akvi ezzel letudva:-) részvénycserével akkor nem kell millió számra piacra önteni a papírt. Meglátjuk. Az viszont bizton kijelenthető, hogy bennfentes vételektől már mindenki retteg mint Semjén a tömjénfüsttől. Nincs az embereknek bizodalma ezekben az ügyletekben.... már akkor sem hisznek benne ha véletlen nem kamuvételről van szó :-)
Pontosan ezért bátorkodtam azt írni annak idején, hogy nem annyira biztos, hogy örülni kell a Jennison pakkjának....a limitless észrevételeddel viszont nem tudok azonosulni. Nyilvánvaló, hogy nem a xaros AW pakk miatt változnak a szabályok.
AutoWallis Nyrt+topic