Kezdem nagy ívben kerülni a német papírokat és inkább amerikaiakat nézegetek, mert ekkora inkompetenciát, mint a német cégeknél van, nem mostanában láttam...nem tudom ezek a ,,managerek" hol végeztek, de lehet vissza kéne ülniük az iskola padba...
Egy nagy kalap szar a jelentés, én azt gondolom...irány 1 euró...sajnos semmi nem történik...költségek az egekben( túl sok a munkaerő, a központi irányításból is csak ömlik ki a pénz), megrendelés sehol, főleg a folytatódó tevékenységben, EBIT szinten ordas nagy veszteség...egy szó mint száz az egész vállalatot újjá kell szervezni teljesen, mert ez a jelenlegi szerkezet determinálja a veszteségességet...
LHAG: Szivárognak a hírek, most éppen azon verziót futtatják miszerint a szövetségi kormány 25% + 1 részvényt szerezne, mintegy 160 millió új papír nyomtatással, ami kb. 33%-kal növelné a részvények számát és 2,56 euró kibocsátási áron 6.54 eurós árfolyamot eredményezne... a jövőbeli osztalékoknak is annyi lenne... https://kepkuldes.com/image/KC0tOR
"A Nasdaq Composite a mai emelkedéssel idén már pluszban áll", miközben az EU-ban pl. a Dax-on egyik dráma a másik után, miután az EKB nem egyenlő a FED-del és a stratégiai fontosságú német cégek megvédésére nincsenek megfelelő alapkezelők (ami van azok közül is több full idióta vezetővel, lásd WDIG esete)... kemény valóság...
https://www.totalreturn.hu/interju-a-tozsdenek-mar-semmi-koze-a-realgazdasaghoz/ "Ezek szerint a tőzsdei “rally” nem a gazdaság növekedési pályájának szóló növekvő optimizmust tükrözi, hanem a Fed mesterséges manipulációjának következménye. Egyáltalán mennyire maradt meg a tőzsde korábbi előrejelző szerepe? Per pillanat semennyire. Általában a tőzsdei folyamatok 6-8 hónappal előzik meg a reálgazdaságot. Ez most nem mondható el. A két entitás teljesen elszakadt egymástól. A tőzsdének ma semmilyen prediktív értéke nincs."
Ettől persze még lehet kereskedni az amcsi tőzsdéken... :D
TUIG: A mai katasztrofális esés oka, hogy a Morgan Stanley egyenlő súlyozásról alulsúlyozásra címkézte a papírt és a 13 eurós célárat 1.3(!) euróra csökkentette... még szerencse a szarban, hogy volt humorérzéke, és csak egy tizedest módosított... :D:D:D egy kibaszott vicc, illetve pont, hogy nem... a KfW segély után is több, mint 1 mrd euró szükséges a cégnek a Morgan szerint, amelynek az 1.8 mrd-os kapitalizációja tekintetében egy brutális tőkeemelés valószínűsíthető... a 3 meglévő angolszász shortoló mai beleadása holnap számszerűsíthető lesz... meglátjuk mennyire lehet ez a célár komoly... A teljes oldalazó csatorna letöréséből számolt célár 1.2, majdnem annyi mint a Morgan célára... a hajók, repcsik révén a cégnek óriási fix költségei vannak... épeszű bank ezt nem fogja hitelezni egy nem látható biztonságos újraindítás nélkül, csak az állami részvétel segíthet... https://kepkuldes.com/image/KYzK4y https://kepkuldes.com/image/KYzZk3
Törölt felhasználó2020. 05. 07. 18:31
#6533
USA-ban légitársoságok 5-7%-os pluszban! :) Vicc. Nem mondom ,hogy nem lehet velük keresni, de hogy tiszta vicc az egész. Ha a Lufthansa amcsi piacon lenne, akkor a 8 euros mélypontról már rég 10 euron lenne... nem 8 alatt billegne.
:) Talán kevésbé. Pont tegnap néztem egy friss interjút vele. És megint megemlítette, hogy soha ne fogadj amerika ellen! :) Tehát tökéletesen tisztában volt azzal a ténnyel, hogy ha beszakadnak a tőzsdék, akkor az amcsi piacon bátran vásárolhat, hiszen pár év múlva újabb csúcsra fognak kapaszkodni az indexek az USA-ban. Ilyen elv mentén az utóbbi hetekbe jó kis pénzt kerestem az USA-ban, hiszen a nagyobb esések után mindig jön a felpattanás, senkit nem érdekel, hogy azért esett pl. a cég, mert már csőd környékén van... És 1-2 nap alatt 5-10% körül lehet keresni. Csak azért mert amerika. Félelmetes.
Néha komolyan elgondolkodtat (pár perc erejéig), hogy vajon az öreg Warren mennyire lett volna sikeres az EU piacán, ahol a FED nem támogatja meg a piacokat és messze nem olyan az indexek görbéje mint az Usa piacokon...
Törölt felhasználó2020. 05. 06. 15:50
#6525
USA nyit, Európa esni kezd, ott zöldellik a FED-mező. De jaj, ha elfogy a FED pumpa.
TUIG: A Cuxhaven-ben veszteglő "Mein Schiff 3" óceánjárón a mintegy 2900 fős személyzet közt kitört vírus odacsapott az árfolyamnak rendesen... a "Mein Schiff 6" úton van, hogy az egészségeseket átvegye és hazavigye mindenfelé - repcsiket is felhasználva -, révén, hogy "vegyes" gárdát gyűjtöttek be... berendezések addig is időnként rommá töredeznek, így a zsaruk is voltak már látogatáson... egyesek már több mint 50 napja nem léptek szárazföldre és a dili határán billegnek... a személyzet nem léphet partra... azon filózom, ki fog egy drága hajóutat bevállalni a közeljövőben (pláne a köztudottan 55-60 feletti korosztályból), amikor szinte bármikor jöhet egy vírusos utas és blokkolhatják a hajót a világ vmi távoli helyén... mélypont tesztelés jöhet idővel... https://kepkuldes.com/image/KR3No3
BLUE topic