Topiknyitó: bpmcwap 2005. 02. 14. 09:29

EBROKER  

Sziasztok!Azért nyitottam a topikot,hogy megtudjam másnak is van e ebrokeres számlája és másnal is olyan megbizhatatlan e...
Én 30%os veszteséget konyvelhetek el az elmuklt két hétben,a rossz rendszeruknek koszonhetoen... Ki lehet valahogy hajtani beloluk szerintetek azt a pénzt?ha igen akkor hogyan? nem kevés pénzrol van szo!!!!
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2008. 01. 26. 19:36
Előzmény: #1319  pundit
#1320
Keret szeződést kell alá irni. utána lehet ki választani a vétel eladás alkalmazásnál. van egy le ugró ablak ahol ki lehet választani a tdt-et és csak napi van
pundit 2008. 01. 26. 19:16
Előzmény: #1318  forest_30
#1319
hogyan lehet sortolni? még nem probáltam.

és napi vagy lehet hosszabb távra is?

elöre is köszi
forest_30 2008. 01. 26. 18:04
Előzmény: #1317  Törölt felhasználó
#1318
Köszönöm a válaszokat a kérdésemre !
Jó pár boríték meg van még.
nem is akarok ezzel vissza élni, de a pontosság az ügyfelek részéről kötelező !
akkor probáljunk a másik fél részéről is pontosságot megkövetelni ....
hisz pénzről van szó és nem kevésről.........! ! !
Köszi mégeygszer
Törölt felhasználó 2008. 01. 26. 17:29
Előzmény: #1316  BudFox
#1317
matáv ,mol,otp, richter, fhb,raba econet,synergon ,
BudFox
BudFox 2008. 01. 26. 17:10
Előzmény: #1315  Törölt felhasználó
#1316
na sziasztok, csak egy kérdés:
lehet shortolni ebben a rendszerben ?
Törölt felhasználó 2008. 01. 26. 16:52
Előzmény: #1314  gbaker
#1315
Üdv!

Természetesen tudjuk, és kiemelt prioritásként van kezelve a téma. Szerintem legalább egy héttel előtte megkapják az ügyfelek!
gbaker 2008. 01. 26. 16:41
Előzmény: #1313  Törölt felhasználó
#1314
_dreamer!
Értékelve segítőkészségedet, megkérdezném, hogy az adóalapokat érintő adatokat február 15 előtt ki küldik-e? Ez a bevallási határidő, és emlékezetem szerint az elmúlt évben is később küldték. Emiatt a bevallásomnál néhány Ft eltérés volt. Szerencsére ebből eddig nem volt problémám.
Köszönöm válaszod.
Törölt felhasználó 2008. 01. 26. 16:19
Előzmény: #1305  Törölt felhasználó
#1313
Üdv újra! :)

Sikagj! Ugye Te sem gondolod azt, hogy a munkám része lenne hétvégén megválaszolni a portfolio forumot. Ezzel kapcsolatban megütött negatív hangnemedet végképp nem értem, azt hiszem többek is tanusíthatják, hogy segítő szándékkal szoktam itt írni, és munkaidőmben, vagy azon kívül oldom meg sok olyan ügyfél panaszát, akik effektíve más fióki állományban van.

Teszem ezt azért, mert egyrészt szeretem a munkám és azon terméket, melyről ez a topic szól, másrészt mert valóban akadtak problémák a migráció közben és után amiket úgy esetenként rosszul kezel és kommunikál a bank. Teszi ezt azért, mert nyilván csak olyan közleményeket adhat ki, amely támadhatatlan jogi szempontból. Ezzel szemben szeretnék itt segíteni kis háttérinfóval, és bár túl sok konkrétumot én sem közölhetek, azért talán kicsit emberközelibb magyarázatot tudok adni, mintsem azt, hogy az eBroker nem megy.

Ha már ez benned felmerült akkor annyit had áruljak el, hogy egy kiemelt fiók kiemelt ügyfeleivel foglalkozom, a fórum nézegetése és az itt felmerülő kérdések megválaszolása egy "pervez" hobbim.

A tegnap történtekről annyit, hogy egy hardware meghibásodás miatt nem üzemelt a broki, hiába ül ott bármely üzletkötő, termékmanager, fejlesztő, ezen nem tud segíteni.

Mi, azaz a munkatársak is borzongva fogadjuk a tegnapi eseményeket, tudván azt, hogy a migráció mennyi kellemetlenséget okozott az ügyfeleknek, ezért is van amikor számodra valószínűleg hihetetlen mennyiségű túlórát is vállava igyekszünk esetenként kézzel felvinni, korrekciózni, javítani, ellenőrizni és mégegyszer ellenőrizni adatokat.

A január 8-án kelt leveledre is válaszolni fogunk, nyílván Te is érzed, hogy ebben a periódusban halmozottan jönnek ilyen levelek, amit igyekszünk minél hamarabb megnézni és arra válaszolni. A törvényben szabályozott idő amúgy 30 nap, ezt igyekszünk minden esetben tartani.

Martonosi Úr nem tudom mit és miért ismert el, Ő az alapkezelő munkatársa.

Az adóalapot érintő adatokat természetesen hamarosan kiküldjük, és abban a pontos értékek fognak szerepelni.

Remélem segítettem!

Törölt felhasználó 2008. 01. 26. 15:13
Előzmény: #1311  Törölt felhasználó
#1312
Most megint nem megy... ez komolyan egy vicc.. nem is értem, hogy választottam ki a sok közül..
Törölt felhasználó 2008. 01. 26. 13:52
Előzmény: #1309  forest_30
#1311
forest_30!

az ebroker küldött, bár abban téves adatok szerepeltek. (!!!)
a rendszerben elektronikusan jóval később javított, ám a fene tudja mennyire valós adatok jelentek meg.
azt küldték a apeh-nek is.

ne dobáld el a leveleket, a borítékot talán!
azok is bizonyítékok, hogy nagyon durva, amit művelnek.
Törölt felhasználó 2008. 01. 26. 13:44
Előzmény: #1307  Törölt felhasználó
#1310
nekem jó címre ugyanazt késve (a határidőt követően) hozta a postás. (erre írtam, amire nem mozdultak, ha mégis, talán két év múlva megkapom a választ.)

dec. 29-én kaptam az ieb-től levelet, hogy elköltöznek, leállnak, ám ezzel kapcsolatosan dec.28-ig készséggel állnak rendelkezésemre.

no comment.
forest_30 2008. 01. 26. 13:18
Előzmény: #1308  Törölt felhasználó
#1309
Szeretném megkérdezni itt tőletek, hogy a 2007 évi adóbevalláshoz szükséges éves forgalmi kimutatást küld -e a CIB (ebroker) ?
mert a rengeteg havi kipostázott borítékokat én már rég kidobtam, és lassan lassan kell a mérleghez majd.
köszi előre is..
Törölt felhasználó 2008. 01. 26. 13:12
Előzmény: #1307  Törölt felhasználó
#1308
az OTP meg az első de az se kutya.

még online rendszere sincs. :))
Törölt felhasználó 2008. 01. 26. 13:00
#1307
Kedvencem:

Küldenek nekem december végén egy IEB-s levelet arról, hogy fizessem ki a tartozásomat, vagy zárjam a tőkeáttétes pozijaimat, majd ezt a levelet átborítékolják (1 héttel később a pecsét szerint) CIB-es borítékba, és kézzel ráírják a címemet, rosszul, így a levelet határidő után kapom meg, az EBroker természetesen nem használható, hogy zárjam a pozijaimat online, Telebank nem elérhető. Bemegyek a Bankfiókba (miközben a Gazdasági Rádióban a CIB vezérigazgatója arról hazudozik, hogy voltak problémák az átálással, de már minden megoldódott), ahol a kedves hölgyek nem tudnak hozzáférni bizonyos rendszerekhez, de amikor át akarom íratni CIB-es-re a Bankoweb hozzáférésemet, kiderül, hogy nem is lézezik (nem is létezett) BankoWeb hozzáférésem az ő rendszerük szerint ( van róla szerződésem és fizetem a díjját).

Felmerül a kérdés, hogyan zárjam a pozicióimat, ill. hogyan rakjak át pénzt a számlámról a befektetési számlámra, tegyük hozzá a felszólítás határideje után???
És ki fizet ezért a "szolgáltatásért" nekik? Én!
Engem kezeltetni kellene az biztos, mert nem vagyok normális!

A CIB az ország második legnagyobb bankja! Hmm... nézzük meg jövőre hányadik lesz...
Törölt felhasználó 2008. 01. 26. 12:49
Előzmény: #1305  Törölt felhasználó
#1306
Sziasztok!

Szerintem ezek után az lenne korrekt, ha pl. a köv. havi real time díjat elengedné az ebroker. Nekem a rendszerhibájuk elmaradt haszont okozott. Ráadásul szerencse, hogy nem nyúltam bele vmi. merészebb TDTbe, pedig gondolkodtam rajta.

Üdv. mindenkinek
Törölt felhasználó 2008. 01. 26. 11:48
Előzmény: #1304  Törölt felhasználó
#1305
Helló, szia _dreamer!

Olyan biztos voltam benne - mondtam is valakinek - hogy most megjelensz. Ez is a munkád, ugye?

Nos, lehetséges, hogy van amivel érdemben foglalkoztok, de a magam példája igazolja az ellenkezőjét. (Jan. 8-án küldött levelemre,melynek témája akkor volt aktuális, jónéhány korábbihoz hasonlóan nem kaptam választ.)

Amúgy mit értetek érdemben való foglalkozás alatt? Nyilván mást, mint az elvárásaim. Csak példaként: több hónapi hercehurca után márc. 8-án a bankban személyesen találkoztam Martonosi úrral, aki többek láttára és hallatára mindent elismert (SZÁMSZAKI HIBÁK IS VOTAK A BANKI KIMUTATÁSBAN!!!, alig várom, hogy mindezt közreadjam!), s megígérte.....
A mai napig senkitől semmi...

A rendszer gyatra minőségét, illetve hibáit is sokszor jeleztem, természetesen fölöslegesen. Kovácsné anno (kb. 15 hónapja) azt kérte, hogy személyesen segítsem előmozdítani a problémák föltárását, a megoldás keresését.
Nem jelentkezett.

S a rendszer továbbra is.....

Szerintetek: "évmiliókig eljár tengelyén, míg egy kerékfogát újítani kell".
"Ép ez az, amit nem hihetek én."

Törölt felhasználó 2008. 01. 26. 07:10
Előzmény: #1303  Törölt felhasználó
#1304
Helló sziasztok!

Bocsi nem azért nem voltam, mert akkor nem írok amikor gáz van :)

No, amit mondani tudok, nem, nem a rendszer omlott össze, szóval a baj nem azzal volt, bár természetesen ez senkin nem segít, és nem teszi a tegnapit elfogadhatóvá. Azt javaslom mindenkinek, aki úgy érzi, hogy kár érte, hogy írjon egy levelet erről az üzenetküldő funkcióban. Azt hiszem azt nem lehet mondani, hogy ezekkel a levelekkel érdemben nem foglalkozunk, akár PSZÁF-os akár nem.
Törölt felhasználó 2008. 01. 26. 00:51
Előzmény: #1302  phylavmol
#1303
lehet.
s ki tudja, mi még?
senki nem örül az ilyesminek.......
a cégnél önmagában is következményei vannak (rapport, munka- és költségtöbblet, presztízs, kártalanítás miatt bevételkiesés), különösen akkor, ha tömegesen jelentkezünk.

phylavmol 2008. 01. 26. 00:35
#1302
De lehet csak pénzbírságot kapnának nem?
Törölt felhasználó 2008. 01. 26. 00:31
Előzmény: #1299  Törölt felhasználó
#1301
kötelezik a céget minden ügy részletes kivizsgálására, az eredményt meg kell küldeniük a PSZÁF-nak és az ügyfélnek.
a felügyelet törvényi kötelessége a helyzet tisztázása, a panaszos tájékoztatása az eljárásról.

Merc, üdv Neked!

megyek.

Topik gazda

bpmcwap
bpmcwap
5 5 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek