Nulla forgalom, semmi erdeklodes, na meg hat nem olyan sexy mint jelenleg sok minden. A kutyanak sem kell addig amig 3,7-en at nem megy, mert szemmel lathatoan aki rovidre jatszotta vagy biztosra megy azok kiugraltak 3,5 korul, es most varnak vagy egy alacsonyabb visszaszallora vagy egy 3,8 feletti kitoresre. Addig logunk a levegoben es lassan egy waberersben nagyobb a forgalom 😀😀
Nekem a Nio-m van még, 3 dollárról :D De 40-en realizáltam a felét a befektetésnek, de alapból nem sok pénz volt benne,(sajnos) de jól hozott :) A maradékot szerintem nem adom el soha. De nekem tradelésben az eladás a legnehezebb része, megvenni és tartani szeretem a dolgokat, főleg ha mennek felfelé.
Amúgy a lufthansanak már volt egy köre ebben a storyban, emlékszem rá , hogy fele-fele tankoltak. Csak a két anyag lobbanas pontjának azonosnak kell lenni.
Na és most gondolj bele, hány hozzád hasonló ember bújja a gevo dolgait és akar venni 10 dollár körül! Emiatt lesz ez nagyon hamar 100, aztán 200 és már hangosan ordítja mindenki, hogy buborék, és akkor még elmegy 500-ig :D Ekkor még mindig csak 60 mrd dollár a kapitalizáció... :)
Azt nézem, hogy biomassza öl akarják e a sugarhajtomu üzemanyagot, vagy akár algabol, vagy Fischer modszerrel, vagy melyik. Csak menni kell gyereket furdetni.:)
Sok a vállalat, és a csordaszellem miatt remek penny stock-ok viszonylag sokáig a radar alatt tudnak maradni, lásd MVIS 0.15-9.80, GEVO 0,5-11,68, CLSK 2-42 és társaik. Előbbi kettőbe $1 alatt szálltam be, egy részét azóta is tartom a pozinak, persze rengetegszer adtam és vettem menet közben is. CLSK-t cirka 50%-os nyerőben eladtam. Az ilyen interjúk, melyek mélyebb rálátást engednek a vállalatra, nem mutatkoznak a mérlegben, ami alapján sokan az alapok jó részét is beleértve döntéseket hoznak, ezért aki utánajár, nagy előnnyel rendelkezik. GEVO: https://www.youtube.com/watch?v=ifx8J2-OHa8, érdemes meghallgatni. Hagyományos alatt benzinre és jet fuel-re gondolok (magyarul kerozin, ha minden igaz), alacsony karbonintenzitással. Alább a vállalat leírása, melyet bármely PR-ban megtalálsz: About Gevo Gevo
is commercializing the next generation of jet fuel, gasoline and diesel
fuel with the potential to achieve zero carbon emissions and address
the market need of reducing greenhouse gas emissions with sustainable
alternatives. Gevo uses low-carbon renewable resource-based
carbohydrates as raw materials, and is in an advanced state of
developing renewable electricity and renewable natural gas for use in
production processes. As a result, Gevo is able to produce low-carbon
fuels with substantially reduced carbon intensity (as measured by the
level of greenhouse gas emissions compared to standard petroleum
fossil-based fuels across their lifecycle). Gevo’s products perform as
well or better than traditional fossil-based fuels in infrastructure and
engines, but with substantially reduced greenhouse gas emissions. In
addition to addressing the environmental problems of fossil-based carbon
fuels, Gevo’s technology also enables certain plastics, such as
polyester, to be made with more sustainable ingredients. Gevo’s ability
to penetrate the growing low-carbon fuels market depends on the price of
oil and the value of abating carbon emissions that would otherwise
increase greenhouse gas emissions. Gevo believes that its proven,
patented, technology that enables the use of a variety of low-carbon
sustainable feedstocks to produce price-competitive, low carbon
products, such as jet fuel, gasoline components like isooctane and
isobutanol and diesel fuel, yields the potential to generate project and
corporate returns that justify the build-out of a multi-billion dollar
business. Learn more at our website: http://www.gevo.com
Financial Forecasts
cimu topic folytatasa. Minden fenti temaba vago hozzaszolast szivesen latunk.