Nem kívánom, hogy addig állj fél lábon, amennyi a 3-5 éves önvezető kamionok és a valós dátum között eltelik majd. Az egy dolog, hogy technikailag is még eszméletlen sok probléma nincs megoldva, ami a teljes önvezetéshez kell, a másik, hogy jogi oldalról sincsen leszabályozva pl. a felelősség kérdése egy esetleges közlekedési balesetben. Másrészt a fuvarok szervezésére önvezető kamion ide vagy oda továbbra is szükség lesz. Egyébként Q2 Q3 arra lesz érdemes figyelni, hogy sikerül-e helyreállítani a megbízások mennyiségét / futott kilométereket. Ahogy egy előttem hozzászóló fórumozó írta, a többi már megoldható, mert a logisztika mindegyik szegmense, de különösen az FTL a sűrű fillérekről szól. Ha futnak a kamionok, akkor nem lesz gond a 3-4%-os nettó marzsal sem. Ez 21-28M EUR körüli nettó eredményt jelentene. Jelenleg az a gond, hogy a Waberer's egyszerre emelt árat és bővített kapacitást egy olyan piaci környezetben, ahol a megbízások már visszaestek valamennyit, a konkurencia meg még nem emelt árat. Ez persze egyértelműen az előző vezetés hibája, hogy ezt nem ismerte fel időben. Az persze ne legyen kérdés senkinek, hogy a jelenlegi fuvarárak nem csak a Waberer's számára tarthatatlanok. A versenytársak sincsenek sokkal jobb helyzetben, maximum a többségük nem tőzsdei cégről lévén szó, nem publikálja az eredményeiket.