A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
A konkurencia viszont ez idő alatt megerősödött ill. egy szinten van Wabi(NEXWAYS-zel)-val. Öreg Waberers már letiltotta a nevét nem is használhatják,ezért NEXWAYS. Megint visszakapják? nem hiszem de minek is a név már elkopott.Most per pillanat lehet 1000 kamion max amit 2 év alatt épített le 3500-ról. És marad is ezen a szinten. Kevés volt a haszon már az addigi üzleti modellen . A most kialakított fuvarozási modell a jelenlegi gépparkon fog működni. Nincs emberük sofőrök a kamionokra. Mindenki elmenekült az ázsiója a cégnek a béka segge alatt van. Nem tudtak annyi embert felvenni hogy stabilan hozzák a fuvarokat. Hatalmas a fluktuáció elmúlt évben különösen . Gondoljatok bele fizetnek azért 200k ha viszel oda embert, de nem mennek mert ganéj cég. Robert Ziegler (2019 febr.-2020 márc.) topmenedzser volt igazgató is mikor beütött a COVID azonnal pattant a Nexways-től. Nyilván már nem fért bele mert hatalmas erőfeszítések árán tudott csak felmutatani kevés eredményt. Azt az aranykort már nem tudják visszahozni. Ő átszervezte, optimalizálta a szállítási folyamatokat, telepeket , embereket. A COVID után újabb melyrepülés jött. Amire épitkeznek a fix fuvarok innen fognak sok-sok év múlva talán növekedni. Ez a spekák játszótere lesz 1k-2k között 2-3 évig. ha hoznának még 4ezer kamiont és hozzá fuvart sofőröket nem kapnak! A román , szerb, ukrán akiket behoztak 1-2 éve nem fognak itt maradni (pár hónapon belül nyugatra megy), mert magyar nem jött ide.
Waberers
2015. okt. 05. 18:00 BÉT határozat - értékpapír bevezetése
A Tőzsde vezérigazgatójának 413/2015. számú határozata a WABERER'S INTERNATIONAL Zártkörűen Működő Részvénytársaság törzsrészvényeinek 2015. október 6. napjával történő tőzsdei bevezetéséről
link