Topiknyitó: Törölt felhasználó 2009. 01. 21. 16:49

Shortolás technikai kérdései és egyebek  

Mint oly sokan én is kezdő vagyok, de nagyon! Viszont szeretném megismerni elsősorban a shortolás technikai kivitelelezését (Erste NetbrokerPro rendszer technikai alapjai) illetve a mögöttes pszichológiáját.

Tehát az első kérdésem:

hogyan zajlik le egy teljes short művelet az ENP rendszerben?
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2009. 01. 24. 18:59
Előzmény: #199  mizsi3
Nekem az a realizálás, hogy nap végén látom a számlaösszesítőm. Attól se több, se kevesebb pénzem + rv-em nem lesz, ha a 3ezres bekerülés helyett esetleg 2250-et látok.
Persze pszihóban elhitethetném magammal, hogy az csak befektetés, majd egyszer megtérül.
mizsi3 2009. 01. 24. 18:28
Előzmény: #198  BudFox
pontosan erről van szó, végre egy ember aki érti
BudFox
BudFox 2009. 01. 24. 15:05
Előzmény: #197  Törölt felhasználó
ha eladod a magasabb áron beragadt papírjaidat, akkor azzal realizálod a bukót....de én akarom eldönteni hogy mikor realizálom, nem a program.
Törölt felhasználó 2009. 01. 24. 14:30
Előzmény: #196  BudFox
Én csak azt nem értem, miért is nem mindegy hogy mit ad el a rendszer, ill annak mi volt a beker ára. Pl 100 db, 3000 ft-on véve.
Most short, 200 db 2250 en, majd nap végén vissza 2200 ért. Nyereség 200*50- brokidij.
Ha az enyém adta el plussz 100-at, akkor is 100 rvem plusz a short nyereségem lesz nap végére, ha nem az enyémet akkor is. Hátakkor?

Ami viszont tuti progi hiba. 2000 db (ennyi a max ersténél) shortolásánál voltak gondjaim. Ha mentközben módosítottam volna az árat, -főleg ha abból már adott is el x d-ot), akkor nem engedte, mondván túllépem a max db keretet.
BudFox
BudFox 2009. 01. 24. 14:15
Előzmény: #193  Törölt felhasználó
Hogy őszinte legyek én a bekerülési árakat nem szoktam nézegetni a rendszerben, mert nagyon körülményes megnézni..szthiszem az alap rendszer elég jól mutatja, és meg a PRO -ba szoktam belépni...

na mindegy..