Nem küldök ma postára, de ha 400 alá megyünk, kénytelen leszek magam feladni :) Érdekel a szexipar. Azon belül is a női szereplők, ezt szeretném leszögezni. Én már csak ilyen konzervatív vagyok. 'No ki kell mennem pár helyszínre, meg Anyámnak is megígértem, hogy beugrok ebédre. Tettem be vételt 350-re, eladást meg 1.500-ra. Ki tudja ezeknél.. :)
Peti, nem is szóltál, hogy megvolt a 405. Igaz nem is fogadtunk. :)) Nagyon félted azt a Berki plakátot. - Én úgy emlékszem, hogy kivezették a Playboy rv-eket a tőzsdéről. Nagyon érdekelhet a szexipar, mert valahogy mindig ott kötsz ki. ;))))))
"A Nohab olyan, mint a patika, a Szergely meg, mint a disznóól. - mondta egykor mozdonyvezető szomszédunk. Így érzékeltetve a két dízelmozdony közötti különbséget. 411,40
Megjegyeztem. Akkor szept. 2.-án már tudom saját helikopterrel vinni a gyerekeket suliba :) vagy legalább is bérelni. Veszek fel egy 18 éves takarítónőt is.. Bár asszonyka erre azt mondta, akkor ő meg 2 néger kertészfiút..
Amatőrök ezek.. Már a ruszki "Szergej" mozdonyokban is volt egy 150.000cm3(!)-es dízel, ami hajtott egy generátort, ami ellátott egy elektromos motort, ami hajtotta a kerekeket.. Mégsem volt a hátuljára írva, hogy hibrid :) Bár kérdéses, hogy mikor melyik a hátulja... :)
Nem tudom volt-e rola szo: az en kedvencem az az elektromos auto amiben az akku folyamatos tolteset egy 1 literes benzinmotor biztositja. Adtak a szarnak egy pofont..
A "vízhajtású" autó szabványán is ugyanúgy ülnek, mint anno a szembiztos harisnyáén. Meg Nicola Tesla találmányain is. - Ajjajj, messzire vezet az, ha elkezdünk értelmes dolgokról írni, meg gondolkozni. Lám Harulának mindjárt be is ugrott néhány cég részvénye, amin shorttal lehetne keresni. Hiszen ez az autóipari lejtmenet még csak most kezdődik igazán. Profitálni lehet belőle a tőzsdén! - Nem kéne inkább a fizetett felbeszélőkről vagy egy újabb határidőről, amit várni lehet diskurálni? ;)))
Peti köszi, hogy előtúrtad. El fogom olvasni a napokban, lesz rá időm. - Szeretném az esetleges tévedéseket eloszlatni. Nem vagyok e-autó imádó. Sem lila ződ. :) Én is tudom, hogy baromi nagy környezet pusztítással és szennyezéssel jár az előállításuk. Eleve a ritka földfémek és azon belül is a nehéz földfémek bányászása eszméletlen domborzati károkat okoz. Ezek ugye az akkumulátorokhoz kellenek. Mérgezők is. stb. stb. nem ragoznám. - Nem állítottam az e-autókat a dízelek vagy a benzinesek elé vagy szembe. A véleményemet írtam le, hogy becstelenség volt a manipulálás, mert a sokszorosát pöfögték ki azok az autók, mint amit elegánsan mértek. Valamint az autógyártók és a vásárlók is a "környezetbarát" működés miatt nagy kedvezményeket vághattak zsebre. Sokszoros előnyök olyanért, ami nemhogy fokozottan óvta volna, de titokban rombolta a környezetet. Nincs mit szépíteni rajta átb@szták a fél világot! Nemcsak a német autókat kapták el és büntették meg, hanem a japánok is ráfaragtak, ha jól tudom.
Valakivel már beszélgettünk erről.. Vitathatatlan, hogy az elektromos autóké a jövő. Közvetlenül az után, hogy feltalálunk valamit az akkumulátor helyett, amit másképp is kell tölteni mint a jelenlegieket :) Jó éjt, én még dolgozgatok :(
Na igen mert amíg ahogy arrafelé mondják Batteriepanzereket gyártunk majd 1 tonnás akkumulátorral... azt a tömeget bizony energiába kerül megmozgatni. Talán majd az üzemanyagcella, de abból még nincs tömegtermelés. Na húzok aludni, jóccaka mindenkinek.
Azt már be sem mertem linkelni, hogy még a németek szerint is károsabb egy elektromos autó mint egy dízel.. Mindegy, ez a jövő.. Növényi hús, guminő+homoszex, elektromos autó..
OPUS Global Nyrt.