-Jó napot! Private Banking friss:-MOL napi: A kisebb visszafordulás tegnap még nem
tudjuk, hogy elég lesz-e egy erősebb forduláshoz.
A piros csökkenő felső trendvonal törése adhat majd
kellő alapot a további emelkedéshez.
A 2656 fölé kerülés esetén is alakulhatna fordulós
minta, de ehhez még dolgoznia kell a görbének.
A forgalom nem indokol még jelentős és tartós
fordulatot, csak kisebb korrekciót.
Ellenállások: 2813; 2969; 3125; 3281.
Támaszok: 2500; 2375
https://invst.ly/17372o Az MA50 jön még lefelé, ezen holnap át kell , hogy vergődjön!!!!!!!!!!!!! Ha ez nem sikerül.................. (ezt hagyjuk egyelőre)
Q3 a fogyasztói szolgáltatásban várhatóan jobb lesz mint q2, a turizmus okán....tehát itt alul várják....ugyan ez az érzésem a downstreamnél... 20%-al volt jobb a q2, hát próbáljanak valamit kihozni q3-ra is....
’23 Q3 tényadatok vs ’23 Q3 piaci konszenzus (mln USD):
-Downstream 469 vs 284 (további jelentős visszaesés, csökkenő marzsok)
-Upstream 195 vs 274
-Fogyasztói szolgáltatások 250 vs 250
-clean EBITDA 976 vs 810
-Anyavállalati eredmény 498 vs 342
-Jó napot!-Erste:-Tovább folytatódott a MOL csökkenése és a technikai kép alapján egyelőre nem is várható pozitív fordulat. A MOL gyorsjelentése péntek hajnalban érkezik majd, ami viszont változást is hozhat a negatív képben. Támaszszintet a szeptemberi lokális mélypont jelent 2.574 forintnál, mely alatt az augusztusi lokális mélypont húzódik 2.558 forintnál.Támasz és ellenállás szintek
Már csak 4 munkanap, a maival együtt. :) Aztán lehull a lepel! Rémisztgetés, kockázatok egekbe mantrázása megy hónapok óta. Remélem jó időre elillan ez a köd! :)
Kétségkívül igaz, csak én közben arra gondolok, hogy a külföldi hálózaton nagyobb lehet a MOL marzsa az üzemanyagokon. A MOL aktuális profitabilitását szerintem külföldi terjeszkedés ebben a negyedévben nem fogja csökkenteni, mivel a Lengyel hálózat megvásárlása és azzal összefüggő ügyletek '22 Q4-ben lezárultak, a Szlovén terjeszkedés pedig ha jól emlékszem '23 Q3-ban.
Ugy tudom, a 2023--->24 Q3 Brent atlagara 85-->76$, kulfoldon is, Uralban ugyanez a trend, es ketlem, hogy a koltsegekben mas lenne kulfoldon a trend mint itt. Amugy persze a kulfoldi halozatok bovitesenek veteli ara is van, nem is kicsike a beruhazasi oldalon, szoval az is csokkenti a MOL aktualis profitabilitasat.
Kérdés, hogy ezt mennyiben kompenzálta a külföldi hálózat (407 hazai töltőállomás vs 1926 külföldi). 2 év alatt 10% csökkent a MOL Magyarországi töltőállomásainak száma, miközben kb 20%-kal növekedett nemzetközi szinten.
A Q3 jelentes kapcsan ovatos lennek. A benzin ara a tavalyi Q3-hoz kepest olcsobb Q3ban, kb. 630-->600 atlag. A koltsegek (ber, energia) szepen novekedtek. Nekem gyanus, hogy nem csak a KSH 3% mertekben. Innentol kezdve yanus lehet, hogy cashflow es vele a profit visszaesett.
MOLly tulajok topikja
Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.