Topikgazda: 2007. 08. 17. 09:53

MOLly tulajok topikja  

Hi!



Ha az Otisoknak is van gyűjtőtopikja, ne aprózódjanak el apró témákba a Mollysok se.


Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
matgab 2007. 01. 08. 16:13
Előzmény: #2198  Törölt felhasználó
#2200
el kellett volna adni 22500-on, ez már világosan látszik....
Törölt felhasználó 2007. 01. 08. 16:11
Előzmény: #2198  Törölt felhasználó
#2199
Mikor már megindulna, jön egy hurka és berakja a pakkját...
Törölt felhasználó 2007. 01. 08. 16:08
Előzmény: #2197  Törölt felhasználó
#2198
ugy latszok megindult felfele. talan veszek megegy pakkot :)
Törölt felhasználó 2007. 01. 08. 16:07
Előzmény: #2196  Törölt felhasználó
#2197
fel...fel....
Törölt felhasználó 2007. 01. 08. 16:06
Előzmény: #2195  ingcapa
#2196
20100 áttörve, most gyorsan a záróig vásároljon be vki 20250-ig!
ingcapa 2007. 01. 08. 15:59
Előzmény: #2193  Törölt felhasználó
#2195
Ja!
A latin amik!
Törölt felhasználó 2007. 01. 08. 15:57
Előzmény: #2193  Törölt felhasználó
#2194
Mondjuk már lefele megy az olajár a hirtelen emelkedés után...
Törölt felhasználó 2007. 01. 08. 15:54
Előzmény: #2192  Törölt felhasználó
#2193
Az amik "ződellenek"....
link
Törölt felhasználó 2007. 01. 08. 15:51
Előzmény: #2189  Törölt felhasználó
#2192
Ennyi volt, ezért adták.
Egyáltalán nem bennfentes piac a magyar..:)

+ olaj megy fel
Törölt felhasználó 2007. 01. 08. 15:51
Előzmény: #2188  Törölt felhasználó
#2191
Nagy forgalom mellett ha visszazárunk a nyitóra akkor talán megvolt a kiparáztatás!!!Nem???
Törölt felhasználó 2007. 01. 08. 15:50
#2190
megy az etetés de szívlapáttal.
Törölt felhasználó 2007. 01. 08. 15:50
Előzmény: #2188  Törölt felhasználó
#2189
Újraindult az orosz kőolaj szállítása Lengyelországba, és azon keresztül Németországba - jelentette be a Magyar Rádió tudósítója.

Varsóban reggel közölte a Barátság vezeték helyi üzemeltetője, hogy nem érkezik olaj a csöveken, így Németország sem kap kőolajat. Az orosz állami üzemeltető Transneft szerint Fehéroroszország megcsapolja a vezetéket.

A Mol elismerte, hogy vasárnap este Magyarországon is volt egy kis fennakadás, de most már megfelelő ütemben érkezik az olaj Oroszországból.

A háttérben az orosz-fehérorosz árvita áll: Moszkva Újévtől exportvámot vetett ki a Fehéroroszországba irányuló olajszállításaira, mire válaszul Fehéroroszország tranzitdíjjal sújtotta a rajta keresztül Európába áramló évi 70 millió tonnányi orosz olajat.
Törölt felhasználó 2007. 01. 08. 15:49
Előzmény: #2187  Törölt felhasználó
#2188
Újra 20 felett, ez igen!

Dow szvsz zöldben fog zárni, talán a ruszkikat is megnyugtathatja, és akkor irány a 21k!
Törölt felhasználó 2007. 01. 08. 15:47
Előzmény: #2185  Törölt felhasználó
#2187
ruhim odaszólt vaszlilejnek! : )))
Törölt felhasználó 2007. 01. 08. 15:46
Előzmény: #2185  Törölt felhasználó
#2186
Tudták az alapok, innen már felfelé fog menni.!!! Reggel óta ezt várták, ment a paráztatás megint. Hirre meg zárják a pozikat.
Törölt felhasználó 2007. 01. 08. 15:44
Előzmény: #2182  Törölt felhasználó
#2185
Fene se tudja mindenesetre nem +ív.

De körbenézve pl PKNt nem nagyon izgatja link
Törölt felhasználó 2007. 01. 08. 15:38
Előzmény: #2183  Törölt felhasználó
#2184
Gazdasági rádiót hallgasd MOST 105.9!!
Törölt felhasználó 2007. 01. 08. 15:36
Előzmény: #2182  Törölt felhasználó
#2183
Semmikép sem pozitív!!!
Törölt felhasználó 2007. 01. 08. 15:33
Előzmény: #2181  Törölt felhasználó
#2182
Ez a hírcsokor vajon egyértelműen negatív?
Törölt felhasználó 2007. 01. 08. 15:25
Előzmény: #2180  Törölt felhasználó
#2181
A MOL saját tartalékai lehetővé teszik, hogy a százhalombattai finomító tovább üzemeljen. A
MOL a kialakult helyzetről tájékoztatatta a Gazdasági és Közlekedési Minisztériumot, és a
működés folyamatossága érdekében megkezdte az egyeztetést az MSZKSZ-szel a stratégiai
készletek esetleges felszabadításáról. Az MSZKSZ több mint kilencven napos készlettel
rendelkezik kőolajból és kőolaj termékekből. A készletek felszabadítása fölötti rendelkezés a
gazdasági és közlekedési miniszter hatáskörébe tartozik.
Bár szakértőink nem tartják valószínűnek a szállítások gondok elhúzódását, mindazonáltal a
több mint 90 napos tartalék lehetővé teszi, hogy a MOL akár az Adria vezetéken keresztül
történő kőolajimportra is felkészüljön.