Nagyot nõttek az európai új autó eladások múlt hónapban, ebben szerepe volt annak is, hogy az összes meghatározó autópiacon érdemben bõvült az értékesítés. Az EU-ban a legnagyobb növekedés Magyarországon volt tapasztalható,
Az uj auto megvarsarlasan van a legnagyobb veszteseg
2-3 ev alatt. De a sok foltos gatyast nem erdekli, mert igy a szomszedok
irigykednek ra. Mi lesz "holnap" az meg nem erdekes.
Lenyomtam az otp gore csanyi sandort!
Vettem 10 bugyit a meglevo 5 melle a felesegemnek, de o csak harmar a meglevo 200-hoz a felesegenek.
Na pont ilyen ostoba ez a cim is. :-)
A magyar szeret károgni. sírás lesz, mondja. Jó zajos lesz ez a gumi, mondja a gumisom a drága kocsihoz odavitt drága gumira (nem lett az). Szóval nem kell mindig károgni. A fogyasztás jó (lenne). A gazdaságunk már régóta kiéhezett rá hogy ne csak a csókos növekedjen eu segílyből, hanem a valós vállalkozó réteg a működő piacból. Ha a magyarok közül minden 88-adik nekiáll egy évtized önmegtartóztatás utn lecserélni a lyukas sarkú g-astrát, abból nem lesz sírás. Az csak jó. Nincs vele baj, a gond a félrevezető címadással van.
Olcsó a hitel, van pénz, veszik a magyarok a 2-vel nagyobb autókat megint mint 2008 előtt. Az első tisztítótűz már érkezik a 400 feletti üzemanyaggal, a tankolok 3000-ért havonta leszűri majd ezt a sok autót, ami az utakon megjelent. Tényleg làtható, hogy dugig van Bp autókkal, nem lehet haladni. A második tisztítótűz is lassan megjön az emelkedő hozamokkal majd kamatokkal, csak nehogy megint sírás legyen a bedőlt hitelek miatt..
Megszállta az autóvásárló démon a magyarokat - Lenyomtuk egész Európát
Ugrás a cikkhez