Tisztelt részvényesek!
Ismét itt egy lehetőség, hogy megakadályozzuk a szabad rablást. Aki Montut meghatalmazza, az jó emberbe helyezi a bizalmát!!
Tájékozott kitartó, jól képviseli érdekeinket...
Már nem sok van a szlovákoknak hátra!!Nem gondolták, hogy ilyen sokáig kell menedzselniük az ál negatív eredményeket ..elfogyott a money!!!..Bízzatok , hogy lesznek még szebb napjai, ennek a szegény többször kifosztott cégnek! Ha kell megyünk a KFT-be. Ott is van élet...
Részemről és a többi "kis"részvényes továbbra is kitartunk a 30 Ft nem elfogadása mellett.
Ennek fő oka:
- tudatos negatív gazdálkodás
- apport ingatlanok 1/10 áron szerepelnek a beszámolókban (kérjük a helyre igazítást vagy milliárdos vagyon vesztés ellen tegye meg a cégvezetés a jogi lépéseket!) Legyen független ingatlanbecslés!
- 2014-es beszámoló nem lett elfogadva, hiszen törvénytelen volt a legutóbbi közgyűlés, így az a veszteség nem kerülhet ilyen módon "elszámolásra"
Ne féljünk a KFT-re való átalakulástól.
Nem biztos, hogy az olyan rossz lenne nekünk... a másik része, hogy az se egyik napról a másikra történik.
Amint helyére kerülnek az apport értékek, nincs is szükség névérték csökkentésre!
Ne adjunk esélyt a szlovák félnek jelenleginél több mint háromszor annyi új részvény kibocsájtásához!
Aki hasonló véleményen van, kérem vegye fel velem a kapcsolatot, ha nem tud eljönni a közgyűlésre, adjon törvényes meghatalmazást, amivel képviselhetem jogait.
Mint legutóbb is, most is fel fogom ajánlani a szlovák félnek, hogy 100 Ft-os névértéken megvásárolhatják a részvényeket azoktól akik meghatalmazást adtak. Természetesen ez esetben a meghatalmazóval veszik fel a kapcsolatot, vele kötik meg a vásárlást.
Az a tulajdonos aki nem ad meghatalmazást a közgyűlésre annak nevében nem tudok ilyenről tárgyalni!
kegtopik@gmail.com
Kérnék telefonos elérhetőséget és darabszám megjelölést.
Mindenkire szükség van!
Kár az idődet lui-ra pazarolnod....gőze sincs a dolgokról....egyébként meg az a helyzet, hogy a FUSO topikba felfelé beszéli a papírt, mert ott azt a megbízást kapta...itt meg lefelé, mert itt meg azt a megbízást kapta....
Üdv. TP
Ezt így nem jelenthetjük ki! Ráadásul erős ellentmondást is érzek.
1./ Már hosszú idő óta nem tudják keresztül vinni a 30 ft-ot. Pont most!?
2./Ha viszont megszavazzák a 30-at, akkor már miért kellene kimenteni a KEG-ből a vagyont!? 30-on már olyan többséget csinálnak amilyet akarnak és attól kezdve nincs senkinek beleszólása a cégbe.
köznép elvesztette a kegbe tett pénzét. lemondtak róla. 2 hét múlva megszavazzák a 30ftot utána eladják az eszközöket, decemberre üres lesz a kassza és jön a végelszámolás.
A CNG mellett a cseppfolyós földgáz (LNG) üzemű járművek elterjedésének feltételeire is felhívta a figyelmet a Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesület (MGKKE) az Európai Fenntarthatósági Héten megrendezett eseményen. "Az időzítés nem véletlen, hiszen a bio- és földgáz üzemanyagok biztosítják a közlekedés számára a valós CO2 megtakarítás lehetőségét. Ideértve olyan technológiákat és megoldásokat is, amelyeknek köszönhetően az energiafolyamat egészére vonatkozó nulla kibocsátás érhető el" - mondta el Domanovszky Henrik, az MGGKE elnöke.
A CNG és LNG üzemanyagok fenntarthatóak a tekintetben is, hogy az üzemanyag elégése során nem keletkezik az egészségre súlyosan veszélyes szilárdrészecske, szemben a hagyományos kőolaj alapú üzemanyagokkal. "Az ENKSZ Első Nemzeti Közműszolgáltató szakmai irányítása alatt álló FŐGÁZ CNG Kft. mindezt szem előtt tartva a konferencia főtámogatójaként áll a hazai népszerűsítés és infrastruktúrafejlesztés élén" - hangsúlyozta Bálint Norbert a cég ügyvezetője. link
Gyakorlatilag évtizedek óta "korlátlan" mennyiségben rendelkezésre álló alternatív hajtóanyag a sűrített földgáz (CNG), a széles körű elterjedése azonban csak egyes régiókra jellemző, globális szinten. Az itthoni helyzete sem rózsás, de az elkövetkező időszakban jelentős növekedés előtt áll a CNG piac.
Eldőlt, hogy még az idén sűrített földgázüzemű (CNG) buszok váltják fel a régieket Kaposváron és Miskolcon. 2020-ig legalább száz CNG töltőállomást kell létesíteni Magyarországon, eleget téve az ősszel megjelent alternatív üzemanyagok infrastruktúrájának kiépítéséről szóló Európai Bizottság irányelvnek. A rendelet előírja, hogy a tagállamoknak a városokban és a sűrűn lakott agglomerációkban élők számára elérhetővé kell tenni a CNG-t, mint üzemanyagot. Az előírás teljesítésébe több, szakmailag elismert hazai vállalat is bekapcsolódik innovatív megoldásaival. A beruházások legalább 100 új munkahelyet teremtenek majd - derült ki ma a III. CNG és LNG Konferencián és Járműipari kiállításon, Gödöllőn.
Ha jól értelmezem a helyzetet, akkor júli 28-án lejár a 90 nap. Utána pedig következhet a kötelező kivásárlás.
Persze itt aztán bármi megtörténhet, nem szeretnék találgatni. Mindenki akit érdekel, állítsa fel a saját verzióját.
Ez jó kérdés. :)
Ha kicsit felemelkedünk a konkrétumoktól és csak a fő vonulatot nézzük, akkor is ezzel összefüggő dolgokat látunk. Itt a fórumon olyan témák kerültek elő, mint megfontolást kívánó témakörök, amiket simán is le lehetne bonyolítani. Van hozzá kellő többség. De érdemi tárgyalás, előrelépés nincs, (már hosszú ideje) viszont vannak ilyen hangulatot befolyásoló „előterjesztések“.
Túl bonyolult a helyzet ahhoz, hogy bármit előre lehessen feltételezni. Ráadásul a szlovákok kezdenek engem meggyőzni arról, hogy nagyon felkészületlenek. (Ezt az egészet ők is rendesen szívják!) Ebből pedig csak rossz kimenet lehetséges.
Mondjuk tőzsdei szempontból a kötelező vételi ajánlat nem lenne mindenkinek rossz, de jól senki nem tud vele járni.
KEG topik.
Venni vagy cserélni?
Zoltán?