Szóval 3man vannak lehet mert túl nagy falatt let volna egyedül neki mert ez az autógáz akár 1000milliárd ft is lehet ha ebből neki jut pár milliárd az már elég.
mintha április-májusra jósoltatok volna 500-t - én csak attól tartok, hogy a KEG nyáron mindig bedőlt, viszont ezt a szintet jó lenne tartani, ha már az emelkedés nem megy!
egyébként, ha egyszer valami értelmesnek tűnőt tudnának vízionálni, akkor biztos lehetne egy jó kis rally, amivel a papír már régóta adós!
AZ autógázt a keg állítja elő az autógáz nem azonos a sima pb gázzal nincs kedvem neked most a vegyjeleket leírni de azért ennél okosabbnak gondoltalak:-))
akár az is lehet hogy a keg vásárol a molltól feldolgozza és eladja a mollnak most már érted?
Kérdeztem a MOL szerződésről, amit bejelentettek a médiában, de ez is válasz nélkül maradt. Végül is következtethetünk a korábbiakból, hiszen, ha a nagy tartály bérletet hosszabbították meg a MOL-lal, akkor a KEG " szívét " adták el, ha pedig tartályautóval kistételekben vásárolnak a MOL-tól gázt, akkor valószínűleg a veszteségüket növelik a kiskereskedelmi értékesítésen ....
A múlt alakalommal egy nyilvános sajtóvitát ajánlottam Önnek és levélben is számos kérdésre kéretem választ a KEG ügyeit illetően, amit Ön válasz nélkül hagyott.
Miután a kisrészvényesek megtiszteltek a bizalmukkal, de a közgyűlés időpontja még nincs kitűzve, ezért néhány gondolatomat a média nyilvánossága előtt osztom meg Önnel, ami talán segíti a beszámolásban is.
Kedves Pimper Úr! Mondja meg nyíltan, hogy miből él ma a KEG?
Továbbra is kótyavetyélik a " matyóki" életmű mesterségesen szaporított részvényeit és szívják a kisrészvényesek vérét, vagy más ügyes megoldásból sikerül finanszírozni az üzletmenetet. Tény, hogy a látvány szerint a KEG elhanyagolt állapotban van, amit egy kevésbé veszélyes üzem sem engedhetne meg magának.
A lét és a tét kérdése azért érdekes, mert vagonok nemigen érkeznek a KEG-re, sőt a rozsda is beborította a tartályukat és az új töltőüzem környékén sincs mozgás. Ebből jogos a következtetés, hogy sem volumenben, sem szolgáltatási struktúrában nem teljesülnek az Ön szép ígéretei kedves Pimper Úr ....
Kérdeztem a MOL szerződésről, amit bejelentettek a médiában, de ez is válasz nélkül maradt. Végül is következtethetünk a korábbiakból, hiszen, ha a nagy tartály bérletet hosszabbították meg a MOL-lal, akkor a KEG " szívét " adták el, ha pedig tartályautóval kistételekben vásárolnak a MOL-tól gázt, akkor valószínűleg a veszteségüket növelik a kiskereskedelmi értékesítésen ....
Viszont felmerül egy további érdekes kérdés, amire a részvények tulajdonosi megfeleltetése adhat majd választ. " Quo vadis?" Mindez kinek az érdeke?
A KEG-et születésétől sokszor támadták a konkurensek az attraktív, versenyárai miatt, ami például elérte a 200-300 Ft-os kedvezményt is palackonként , de ez már a múlté. Most a KEG palackonkénti 40-50 Ft-os különbsége és aktualizált piaci részesedése valószínűleg százmilliós többletnyereséget hagy (, vagy juttat) néhány nagy multi zsebébe! Fizessenek csak a magyar a kisbefektetők és a háztartások .Bár szigorodtak a jogszabályok, talán még mindig ez a (ki) rablás civilizált módja?
Elnök Úr! Ugye nem kötött elvtelen - esetleg törvénytelen kompromisszumot?! Az Ön nacionáléjában az interneten megfogalmazódnak kérdések és itt nagyon nagy pénzek forog (hat) nak akkor is, ha a kisrészvényesek folyamatosan vesztenek....
Kérdezném a nagy ígéreteiről és a meghirdetett stratégiájáról is, hiszen közel 2 éve kapott szabad kezet . Talán mesélhetne, hogy, hogyan sikerült a SUZUKI és milyen újabb lehetőségei nyíltak a csúcslevágásban, vagy mi lett Kaposvárral. Elgondolkoztató az is, hogy a VISONKA kilépése a tőzsdére mekkora fiaskó volt és milyen költségekkel terhelte a KEG-et .
Nem folytatom, mert tudom, hogy Önt is a háttérből egy láthatatlan(ná vált ) karmester instruálja ,de gondoljon arra ,hogy ,hány embert távolított el, akik mind ott lesznek - ha eljön az ideje - az Ön(ök) beszámolóján !
Várom a pillanatot, amikor a média nyilvánossága és a részvényesek előtt megvilágítja a fenti összefüggéseket.
Fejezd be majd az idő eldönti az ér bocsánatot kettők közül aki téved én azt mondom hogy szeptemberben 500ft felett te azt mondod hogy 50ft majd meglátjuk jó de addig akadj le rólam!
KEG topik.
Venni vagy cserélni?
Zoltán?