Sikeresen rejtőzik a támadó medve
Kovács Attila | 2011.09.16. [12:05] | Utolsó módosítás: 2012.02.10. [13:13]
Megosztás
Küldje tovább ismerősének Nyomtatható verzió Share
Megtekintések száma3074
Hozzászólások18
Nem sikerült még puskavégre kapni a Csíkdánfalva közelében kétszer is emberekre támadó medvét. A vadászok továbbra is keresik az állatot.
medvetamadas_01_b
A polgármesteri hivatal is figyelmeztetett a veszélyre
Augusztusban két alkalommal is emberre támadt egy medve Csíkdánfalva közelében, mindkét áldozat kórházba került. A három bocs kíséretében járó medve a falutól nem messze, egy bokros területen támadt először – a sérültet a közelben lakók találták meg. Mintegy három héttel később nem messze, a Gödör patakán halászó férfira támadt lesből a vad, leteperte, és súlyos sebeket ejtett rajta. Azon az estén a helyszínre érkező vadászok is csak figyelmeztető lövésekkel tudták elriasztani a rájuk támadó állatot.
A polgármesteri hivatal a medvetámadások után az út mentén elhelyezett falragaszok segítségével figyelmeztette a község alsó részén lakókat a veszélyre. A területet adminisztráló Nimród Vadásztársulat mindkét alkalommal kérte a kilövési engedélyt a környezetvédelmi minisztériumtól, a második támadás után, augusztus utolsó napján meg is kapták. Azóta hiába keresik a medvét.
Keresik a vadat
Változó létszámmal, de napi rendszerességgel keresik a medvét – számolt be érdeklődésünkre János Zsolt, a Nimród Vadásztársulat elnöke. Hajtásnál nagyobb, medvelesnél kisebb csoport vesz részt az esténként ismétlődő vadászatokban. Kilövés előtt be kell azonosítani az állatot, ezért sötétben nem is lehetne kilőni – a társulat elnöke az egyik, aki a támadás után látta a medvét, és fel is ismerné.
„Azóta láttuk még, de nagyon messze voltak, nem lehetett megközelíteni őket. Az is előfordult, hogy az emberek jelezték, medvét láttak, amely bement a kukoricatáblába, de a hajtás után kiderült, nem arról az állatról van szó, így elengedtük” – mesélte János Zsolt. A keresés folytatódik, a vadásztársulat számára kiállított kilövési engedély egész évben érvényes.
A múlt alakalommal egy nyilvános sajtóvitát ajánlottam Önnek és levélben is számos kérdésre kéretem választ a KEG ügyeit illetően, amit Ön válasz nélkül hagyott.
Miután a kisrészvényesek megtiszteltek a bizalmukkal, de a közgyűlés időpontja még nincs kitűzve, ezért néhány gondolatomat a média nyilvánossága előtt osztom meg Önnel, ami talán segíti a beszámolásban is.
Kedves Pimper Úr! Mondja meg nyíltan, hogy miből él ma a KEG?
Továbbra is kótyavetyélik a " matyóki" életmű mesterségesen szaporított részvényeit és szívják a kisrészvényesek vérét, vagy más ügyes megoldásból sikerül finanszírozni az üzletmenetet. Tény, hogy a látvány szerint a KEG elhanyagolt állapotban van, amit egy kevésbé veszélyes üzem sem engedhetne meg magának.
A lét és a tét kérdése azért érdekes, mert vagonok nemigen érkeznek a KEG-re, sőt a rozsda is beborította a tartályukat és az új töltőüzem környékén sincs mozgás. Ebből jogos a következtetés, hogy sem volumenben, sem szolgáltatási struktúrában nem teljesülnek az Ön szép ígéretei kedves Pimper Úr ....
Kérdeztem a MOL szerződésről, amit bejelentettek a médiában, de ez is válasz nélkül maradt. Végül is következtethetünk a korábbiakból, hiszen, ha a nagy tartály bérletet hosszabbították meg a MOL-lal, akkor a KEG " szívét " adták el, ha pedig tartályautóval kistételekben vásárolnak a MOL-tól gázt, akkor valószínűleg a veszteségüket növelik a kiskereskedelmi értékesítésen ....
Viszont felmerül egy további érdekes kérdés, amire a részvények tulajdonosi megfeleltetése adhat majd választ. " Quo vadis?" Mindez kinek az érdeke?
A KEG-et születésétől sokszor támadták a konkurensek az attraktív, versenyárai miatt, ami például elérte a 200-300 Ft-os kedvezményt is palackonként , de ez már a múlté. Most a KEG palackonkénti 40-50 Ft-os különbsége és aktualizált piaci részesedése valószínűleg százmilliós többletnyereséget hagy (, vagy juttat) néhány nagy multi zsebébe! Fizessenek csak a magyar a kisbefektetők és a háztartások .Bár szigorodtak a jogszabályok, talán még mindig ez a (ki) rablás civilizált módja?
Elnök Úr! Ugye nem kötött elvtelen - esetleg törvénytelen kompromisszumot?! Az Ön nacionáléjában az interneten megfogalmazódnak kérdések és itt nagyon nagy pénzek forog (hat) nak akkor is, ha a kisrészvényesek folyamatosan vesztenek....
Kérdezném a nagy ígéreteiről és a meghirdetett stratégiájáról is, hiszen közel 2 éve kapott szabad kezet . Talán mesélhetne, hogy, hogyan sikerült a SUZUKI és milyen újabb lehetőségei nyíltak a csúcslevágásban, vagy mi lett Kaposvárral. Elgondolkoztató az is, hogy a VISONKA kilépése a tőzsdére mekkora fiaskó volt és milyen költségekkel terhelte a KEG-et .
Nem folytatom, mert tudom, hogy Önt is a háttérből egy láthatatlan(ná vált ) karmester instruálja ,de gondoljon arra ,hogy ,hány embert távolított el, akik mind ott lesznek - ha eljön az ideje - az Ön(ök) beszámolóján !
Várom a pillanatot, amikor a média nyilvánossága és a részvényesek előtt megvilágítja a fenti összefüggéseket.
Budapest, 1012.01.19.
Dr. Steier József
a KEG alapítója
Törölt felhasználó2012. 03. 12. 17:21
#30837
Számomra fontos adat lenne ha a cég az árfolyamot is közzétette volna,hogy múltkor tőzsdén kívűl milyen áron adott el Visonka részvényt és kinek.
Szia! Azért ebben ne legyél biztos! :) Ott van az E85 esete, amire ráraktak egy akkora jövedéki adót, hogy nem éri meg azt tankolni.( a CO kibocsátása egyébként zéró az ilyen autóknak)
Szóval Magyarisztánban elébb beetetnek vele majd adóval agyonvágják és sírnak hogy a magyar külföldre jár tankolni.
El..szott egy világ ez: ellenzékben drága a benzin és a kurmány a hibás, kurmányon meg elmúlt-8évezünk és a piac diktál-ra mutogatunk.( tök mindegy ki van hatalmon---lopni akarnak és eccccerrrrre, minél többet, ja és azonnal))
:D
Ilyen olajár és benzinár mellett sem sikerül a gázüzemű autók terén semmit sem felmutatni! Szomorú. Ha kicsit komoly lenne a cég, már rég ezen agyalnának. Obama már egész Amerikát rá akarja állítani a témára. Idő kérdése, hogy ide is begyűrűzzön.
KEG topik.
Venni vagy cserélni?
Zoltán?