Kitöltöttem a kérdőívet Én is, sőt javasoltam nekik, hogy olvassák el ezt a fórumot.
E-mailt már nem írok nekik, inkább nem kereskedek náluk.
Én nem könyörgök senkinek!
Véleményem szerint változtatás csak úgy lesz, ha tömegesen elhagyjuk őket, vagy befagyasszuk a kereskedést náluk.
Személyem szerint, még az utóbbi állásponton vagyok, de a türelmem egyre fogy.
Kérj tőlük kártérítést,- nekem már fizettek, igaz csak azért a megbízásért ami bent volt a tőzsdén és a rendszer szünet miatt nem teljesült, az hogy új megbízást nem tudtam adni, az nem érdekelte őket.
Nekem az RC bevált,- ha a KBC nem műkszik az RC általában akkor is műkszik és jóval olcsóbb.
De ezt már csak úgy tudják kijavítani, ha lekapcsolják végleg!
Még most sem tudom ezt ésszel felfogni, hogy lehettek ekkora B.RMOK, hogy lecserélték a régit egy ilyen fosra!
Technikai probléma miatt nem sikerült végrehajtani a kért műveletet.Kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@kbcequitas.hu e-mail címen.
KBC hozzáállás!