A járműipari beruházások egyik legaktuálisabb területe, hogy az autonóm technológia milyen gyorsan és hogyan épül be a mindennapokba, melyik márka tud elõhozakodni a legújabb automata fékrendszerrel, kormánytechnológiával, vagy
Tömeggyártás megoldja ezt is, nem mindegy, hogy 5 traktorra 5 traktoros kell vagy 1, aki kb. psezik a fa árnyékában.
Törölt felhasználó2019. 01. 25. 08:12
#39
Én már ültem önvezető járműben. Igaz nem utcai forgalomban, hanem a szántóföldön. GPS jel irányította a traktort, 2 (hőérzékelős is) kamera elől hátul, Meg kell jegyeznem, a traktor az előző éves szántás adatait használta, teljesen önműködően emelte az ekét, fordult, csak nézőként szerepeltem a történetben. Ráadásul kommunikált a másik traktorral is, volt olyan üzemmód, hogy párban dolgoztak. Centiméternyi pontossággal művelték a földet, felesleges átfedés nélkül. Ami a legnagyobb hátránya az ára, és a működtetési költsége, mivel éves díjat kell fizetni a használatért, de még mindig kevesebbe kerül, mint egy munkás. Persze akinek több ezer hektárja van és 24 órát dolgozik naponta az év legalább 2/3 ában. Az egyszerű nyomvezetés már 600 euróért elérhető, de ott a fordulást a traktorista végzi.
Szimplán látom, hogy az az autó megy a forgalomban, bár te lehet vakon gépelgetsz. :) Ami körülvesz téged mindenhol csak ármánykodni akarnak, meg akarnak téveszteni téged az élesen látót. Olyan sincs, hogy egy fémből hangot nyersz ki meg mikrobarázdákból, el ne hidd már. Micsoda egy idióta vagy..szórakoztató. Rohadt egyszerű lesz ez ha működik mindenki rácuppan, ha elriadnak az elején akkor meg csak később terjed el. Majd jönnek a statisztikák amik persze téged nem győznek meg, ahogy a repülést se hiszed el gondolom, hogy a legbiztonságosabb műfaj.
Te kérdeztél valamit Pali, csak arra válaszoltam. Titkon reménykedtem, hátha tájékozottabb, esetleg tapasztaltabb vagy nálam a topik témájában, de sajnos ismét tévedtem.
Fogalmam sincs mi van velük... amúgy te már ültél ilyenben egyedül?... vagy csak olvastál valakiről, akinek a szomszédja ismert valakit, akinek az unokaöccse már...
" sok adat még több biztonság" . ill. a másik irány: intelligensebb szoftver több biztonság (akár kevesebb adattal) Gondoljuk meg az emberi agy vezetés közben mennyivel kevesebb adattal - fapados autóval, látás, hallás alapján - milyen jól elboldogul. Mert a szoftvere az agya. A biztonságot kell szinte tökéletessé tenni, amit most már nem a autóba épített műszaki megoldások, érzékelők szabnak meg szerintem, hanem a mesterséges intelligencia ill. annak fejlődése.
Szeretem amit a Tesla csinál, de ebben a gugli az első jelenleg..Te egyébként mindenben hazudgálsz nem csak kripto téren? Neked ez ingerszegény forgalom? https://www.youtube.com/watch?v=WBkgs4u5tW0 Ráadásul amit a program egyszer elcsesz, soha többet nem is fogja mert megtanítják neki, sok adat még több biztonság, de már jelen formájában is kevesebb baleset lenne mint ami manapság van az utakon, nincs rossz napjuk, nem tehetségtelenek, jobban látnak és mindenfelé, nem száguldozik mint egy idióta bmws. A google kb pár év és el is készül az 5-ös szinttel a Tesla idén lesz 4-es. Teslánál nagy előny ugye a rengeteg adat amit minden autó nyom be a központba..Egyértelmű, hogy az embernél jobban alkalmasabbak vezetni, az elején persze az emberek nem bíznak majd annyira ezekben, de városban simán belülnék már most is és majd megszokják a népek. Kevesebb autó tulaj is lesz, mert minek városban? Odahívom és olcsón hazavisz, sofőrt nem kell fizetni..Aztán mehet a következő melóra. Persze mivel az életszínvonal nő úgy általában lehet ez nem fog látszani az utakon, ahogy most is sokkal több autó van az utakon mint 10 éve volt.
Hiába félsz tõle, még a te életedben eljön az önvezetõ autók kora
Ugrás a cikkhez