Ez egy egyszerű divatos hype...
Várok bárkitől értesítést arra vonatkozóan, hogy a világon van-e valaki akinek az ilyen mesterséges intelligencia bármiféle használható információt adott volna, mert én egyetlen egyről sem tudok...
Leírom, hogy néz ki egy ilyen beszélgetés a valóságban:
Feltárcsázzuk az adott (nagy ismert multicég) ügyfél-szolgálatát.
Egy mesterséges (és szimpatikus hang) kérdi:
- Tisztelt Ügyfelünk! Hozzájárul ahhoz, hogy a (nevezzük így) Nusika mesterséges intelligencia szoftverrel beszéljen?
-Igen.
- Jó napot kívánok! Nusika Mesterséges Intelligencia vagyok.
Milyen területen szeretne ügyet intézni? xxxx biztosítások, illetve yyyy biztosítások.
- Szeretnék xxxx biztosítási ügyben eljárni.
- Kapcsolom az ügyintézőt. (és persze félre kapcsol, de sz ott lévők már tudják mi a helyzet, felvilágosítanak, és tovább kapcsolnak az ügyintézőhöz.)
Nos ennyi. Legfeljebb az idegesítő menüszám nyomkodást váltja ki....
Ezen a területen egyenlőre a vezetéstámogató rendszerek tudnak felmutatni valamit, de az is még gyerekcipő...
Én drukkolok, hogy legyen eredmény, de eddíg még csak nagyívű sajtócikkeket olvastam, és szegényes eredményeket láttam...
Hangfelismerõ robottal beszélgethetsz a jövõ ügyfélszolgálatán
Ugrás a cikkhez