Topiknyitó: GoldGym 2019. 10. 16. 17:27

Globalis SzOpus Nyrt.  

Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
Törölt felhasználó 2019. 11. 09. 20:35
Előzmény: #1159  Törölt felhasználó
#1160
Majd kapnak egy kis jovatetelt
Törölt felhasználó 2019. 11. 09. 20:24
Előzmény: #1158  Csibefasirt
#1159
Miért kéne fenyegetés?
Hamarosan Kína lesz a világ  legnagyobb gazdasága. Bármit tesz Usa, ez csak idő kérdése,mint annak idején Anglia-Amerika között. 
Orbán kénytelen nyalni Kína seggét is, majd kiderül mire lesz elég..... 
Csibefasirt
Csibefasirt 2019. 11. 09. 20:15
#1158
ugyan, úgy is megoldják... pénz, fenyegetés, szép szó... nem lesz itt gond, a kicsi kínaiak nem csalódhatnak :D 
Törölt felhasználó 2019. 11. 09. 20:05
Előzmény: #1153  Törölt felhasználó
#1157
B+. Mi volt ott előbb? Vasút vagy ház?
Ha az M7 autópálya bővítése is elkezdődik, akkor Érdnél mit fognak szólni az ott lakók? Már az autópálya mellett közvetlenül állnak a házak.
Aki vasút mellé épített házat az magára vessen. Idióták.
Törölt felhasználó 2019. 11. 09. 20:05
Előzmény: #1155  Törölt felhasználó
#1156
Inkább örülnének, hogy gyorsabban fog elmenni a telkük előtt a vonat.:))))
Törölt felhasználó 2019. 11. 09. 19:59
Előzmény: #1154  Törölt felhasználó
#1155
Eddig semmi gondjuk nem volt. 
Érdekes, hogy most jut eszükbe, Magyar embernél szánalmasabb nem létezik. 
Törölt felhasználó 2019. 11. 09. 19:49
Előzmény: #1153  Törölt felhasználó
#1154
Gondolom majd megoldják.....
Törölt felhasználó 2019. 11. 09. 19:48
Előzmény: #1152  Törölt felhasználó
#1153
A 750 milliárdosra tervezett gigantikus vasútbővítésnek nem mindenki örül a Budapest–Kelebia vonalon. Tucatnyi Pest megyei lakossal beszéltünk, akik aggódnak ingatlanjaik miatt, amelyek közelében Mészáros Lőrinc érdekeltsége építhet hamarosan új sínt a kínai exportnak.„Ha ez megvalósul, akkor a mi utcánkban csak romok maradnak a házakból. 25 méterre mennek a sínek, és már most úgy ráz, hogy majd kiesem az ágyból” – mondja a Narancsnak Ágnes, akit az interneten szerveződő több száz fős közösség tagjaként értünk el.Az asszony nincs egyedül félelmeivel, Dunaharasztiban és Dunavarsányban, sőt Soroksár egyes részein is komoly aggodalmat kelt minden idők legnagyobbnak beharangozott, jelenleg 750 milliárd forintosra tervezett vasútfejlesztése, a Belgrád–Budapest vonalé, amely magyar–kínai együttműködésben valósulna meg. A lefolytatott közbeszerzés szerint a beruházás kivitelezője a felcsúti milliárdos, Mészáros Lőrinc érdekeltsége lenne.Ahogy a Belgrád felől érkező vonat átlépi Kelebiánál a magyar–szerb határt, Budapestig 22 településen halad át (lásd térképünket). A vasút többnyire a város, illetve község mellett fut, esetleg – mint például Kiskunhalas esetében – a lakott terület szélén, illetve az ipartelep között. A tervek szerint a jelenlegi egy sínpárt kettőre bővítik – ezt a lakosok az előbb említett településtípusoknál is érzékelni fogják, de az építés közvetlen hatása nem, vagy csak kisszámú érintettnél fog jelentkezni.Egészen más a helyzet Dunaharasztiban, Dunavarsányban vagy Soroksáron, illetve Taksony egyes részein. Az előbbi két települést a vasúti sín egyszerűen kettészeli. Ahogyan légi felvételünkön is látszik, Dunaharasztiban itt-ott a sínektől már pár tíz méterre magáningatlanok vannak, de jártunk olyan helyen is, ahol egyből a töltés mellett kezdődik a kerítés.„Az én telkem a vasúti sínpártól körülbelül öt méterre van. Nagyon érintett vagyok abban, hogy mi fog történni. Amióta hallottam erről a nagy beruházásról, azóta keserű az életem. Semmit nem tudok. Nincsenek konkrét információk, bizonytalanságban élünk. Már az sem érdekelne, ha kisajátítanának, de legalább tudnék valami konkrétat.Ez a bizonytalanság kimerítő és lélekőrlő. Életünk munkája van veszélyben. Azt szeretném, ha nem történne semmi, de ez csak álom” – ezt már Erzsébet mondja lapunknak. A Narancs az elmúlt napokban megismerte a gigaberuházás előzetes tanulmányát; ebből kiderült, hogy az említett, jobban érintett települések lakóinak nemcsak az építkezés miatt van aggódnivalójuk, hanem a megnövelni tervezett vonatszám miatt is.A 750 milliárdos projektAbban nincs vita az érintettek közt sem, hogy a Budapest–Kelabia vonal korszerűsítésre szorul. Az eredetileg 135 éve épített és utoljára az 1960-as években felújított, közel 160 kilométeres szakasz nagy részén ma már legfeljebb 80 kilométerrel lehetne közlekedni, ha a leromlott állapot miatt nem lenne érvényben sok helyen 60, 40, 20, illetve 10 km/h-s sebességkorlátozás.Sőt „az alépítmény, az ágyazat és a sínek elhasználódott állapota miatt gyakran az időjárási körülmények is megnehezítik a közlekedést” – olvassuk a MÁV honlapján. A fővárostól (légvonalban) 120 kilométerre fekvő Kiskunhalasra az utazási idő két és fél óra (ez alig 50 kilométer per órás tempó). És ez csak a személyszállításra vonatkozik; a vasúttársaság szerint a tehervonatoknál még rosszabb a helyzet, igaz, a teherszállítási forgalom jelenleg elenyésző.Ennek ellenére a városi előközlekedés versenyképes az autózással, sőt: Dunaharasztiból zónázó vonattal 27 perc alatt a Keletiben lehet lenni, ez négy keréken se volna gyorsabb. Amit a fejlesztés ígér, az a fentiek ismeretében már-már hihetetlen. A mostani nyolc óra helyett (alig 400 kilométerről van szó!) három és fél óra alatt lehetne Budapestről Belgrádba érni, a beruházás után pedig a vonatok akár 160 kilométerrel is roboghatnak.Forrás és a teljes cikk: Magyar Narancs
Törölt felhasználó 2019. 11. 09. 19:45
Előzmény: #1151  Törölt felhasználó
#1152
Lakossági tiltakozás Mészáros Lőrinc és a kínaiak gigaberuházása miatt!!!!!
Törölt felhasználó 2019. 11. 09. 18:40
Előzmény: #1150  Dale
#1151
Sajnos így van.
Kb 1 hónapja mondta Dakó, hogy hamarosan várható equilor elemzés opusról. Kiváncsi vagyok mi lesz. 
Elb@szott ami itt megy lassan 2 éve. 
Dale
Dale 2019. 11. 09. 17:57
Előzmény: #1146  Törölt felhasználó
#1150
Itt máshogy számolják. Itt kivonják, és máris megvan a mostani szint. Szakértő vezetés. :(
VUK1980 2019. 11. 09. 13:02
Törölt hozzászólás
#1149
Törölt felhasználó 2019. 11. 09. 12:26
Előzmény: #1142  Mogyi78
#1148
Gusztustalan. No comment.
Törölt felhasználó 2019. 11. 09. 11:43
Előzmény: #1136  Törölt felhasználó
#1147
Persze, hogy lesz opus, de egy kormányváltás után mennyi lenne az árfolyam? 90Ft?
Törölt felhasználó 2019. 11. 09. 11:43
Előzmény: törölt hozzászólás
#1146
484 ft-hoz, ha hozzáadjuk a titász értékét akkor kb 620ft. 
VUK1980
VUK1980 2019. 11. 09. 11:41
Előzmény: törölt hozzászólás
#1145
azt a komentet keresem.
GoldGym 2019. 11. 09. 11:33
Törölt hozzászólás
#1144
GoldGym 2019. 11. 09. 11:30
Törölt hozzászólás
#1143
Mogyi78
Mogyi78 2019. 11. 09. 11:27
#1142
Amúgy Hihetettlen egy kar örvendő figura.Szvsz Down is az o klonja 
Mogyi78
Mogyi78 2019. 11. 09. 11:26
Előzmény: #1136  Törölt felhasználó
#1141
Sztem meg ő égig shortolta ezt az időszakot.Azert is jöttek be neki az este vizionál árai.Volt egy eset amikor 4 ig be is írkáló és bejelentette ,hogy húha meddig fog esni a szem 4xxx rol esett akkor 3700- vagy 3900 ig záróra vissza lett húzva,sztem azt is shortolta .szvsz.

Topik gazda

GoldGym
GoldGym
4 2 4

aktív fórumozók


friss hírek További hírek