Portfolio Portfolio
5
5
1
február 15. | 12:53
#1

Európa-rekorder naperõművet épít Magyarországon az Audi és az E.On  

ugrás a cikkhez
Európa legnagyobb tetõnaperõmű-parkja épül fel Gyõrben az Audi Hungaria és az E.On együttműködésében. Az Audi Hungaria két logisztikai központjának tetején, mintegy 160 ezer négyzetméteren épít az E.On egy 12 megawatt
Rendezés
Hozzászólások oldalanként
február 15. | 14:58
előzmény: #6  nemelemzo
#7
Szerintem ebben a hírben az a leglényegesebb hogy hosszú távú beruházást indít a két cég.
február 15. | 14:25
előzmény: #5  Mr_Attitude
#6

Ha olcsóbban tudja megvenni az áramot, mint a beruházás + kamatai, akkor nem biztos, hogy jó ötlet. Persze lehet az audi már negatív kamatra kapja a hitelt, így csak el kell költeni. Sok emberke azt gondolja, hogy csak a kamatokat kell fizetni a hitelnél, aztán meglepődik, mikor jön az első befizetés és törleszteni is kell. Így járt az egyik barátom is, aki hitelte építkezett és a tetővel elfogyott a pénz, még be sem tudtak költözni és már fizethette is a törlesztést. Nem gondolta, hogy így felmennek az árak.
Régebben olvastam, hogy a spnyolok éjjel reflektorokkal világították meg a napelemeket, mert az azzal megtermelt áramot dupla áron vették át.
február 15. | 14:06
előzmény: #3  nemelemzo
#5
Szép napot!
Akkor éri meg ha elhasználja az audi és azt adja el amit az árammal előállított, vagy a dolgozói ott tölthetik a kocsijukat, buszaikat a munkahelyi parkolókban.
február 15. | 14:03
#4

"Ennek keretében mára a vállalatnál keletkezett hulladék 99,5 százalékát újrahasznosítják,"
Kamu/fakenews...
február 15. | 13:43
#3

Ha jól tudom, még mindig a naperőmű a legkevésbé kifizetődő beruházás, csak akkor érdemes belevágni, ha az átvevő garantálja a piaci árnál magasabban megvenni az előállított áramot. Vagy támogatást kell adni, mert nem térül meg. Előnye , hogy nappal van csúcson a teljesítménye, főleg mikor a klímaberendezések zabálják az áramot, sajnos télen sokkal kevesebbet ad le, pedig fűteni is jó lenne vele.
Az elektromos autóknál úgy kellene megoldani, hogy akksit lehetne cserélgetni, amíg otthon töltögeti az egyiket, addig a másikat használják. Tudom, épp az akksi a legdrágább egy ilyen autóban, de ez megoldást jelentene a gyors "tankolásra" . Az autópályák mellett is lehetne akkumlátor raktár és lehetne cserélgetni, mint az elemes zseblámpában. Persze egyforma akkumlátorokat kellene használni, így bármely autóba passzolna.
február 15. | 12:53
előzmény: #1  portfolio
#2
Remélem sokan követik a példájukat. Ennyit arról hogy majd a németek fogják megvenni a felesleges paksi áramot. Már itthon sem biztos, hát még ott...

Topik gazda

Portfolio
Portfolio
5 5 1

aktív fórumozók

friss hírek

AZ OLDAL TETEJÉRE