Na próbáljuk meg ezt a topikot BUXnak és határidejének. Eros 12-13topikja teljesen kihalt, elavult, Eros befejezte a tradet. Sokan nem is tudják mi az.
Majd megkérdem hogyan megy a cégnél..
de magasabb árú autó eleve úgy va megépítve a Volkswagennél hogy az minőségibb, pontosabban az illesztések, nagyobb a türés amit az alkatrésznek türni kell....Ő mondta én hiszek neki..
de ez azért hihető is...
míg egy alacsonyabb kategóriájú kocsi 10 éves korára már majdnem szétesik..egy prémium kocsi még nagyon jól egyben van.
passz, lehet elfogyott a kibocsátott mennyiség..(?)
nem tudom, ha visszavesz belőle, akkor berakja-e eladóira...?
árjegyzés van, szal csak azon belül lehet trédelni... fos 1 szitu ez így...
ez csak akkor hihető ha ugyanaz az alkatrész pl turbo más gyáriszámon fut. Ha egy csavar is különbözik a termékben már nem fogja tudni végigverni a fejlesztés SAP-ban főleg nem a gyáron :)))
igazából a Porsche vettem meg a Volkswagent úgytudom...
de javítsatok ki ha tévedek...
van itt egy haverom..az Audi - Volkswagen -nél fejlesztőmérnök...
szivattyúkat, turbokat, és egyéb nyomástartó rendszereket fejleszt.
Aztmondja a megbízhatóság eleve úgy van megtervezve hogy a drágább modellek eleve többet bírnak ki...
tehát mondjuk egy Golf - Seat LEon Audi A3 van egy szinten.
egy szinttel feljebb az AUdi A4 és Octavia
következő szint mondjuk az Audi A6 és Superb
azt is mondta hogy ugyanazon szivattyú például a Porsche -ban bír ki a legtöbbet, úgy van megtervezve...
míg alacsonyabb kategóriában 15 Bar nál szétmegy..a Porsche -ban ugyanaz 21.5 Bart bír ki.
de ezek hétpecsétes titkok..:D
BUX index, BUX határidő, BÉT!
Ha valakit érdekel BUX Hajrá!