A korábbi évekhez hasonlóan 2013-ban is nagyon jól teljesített a Fidesz-közeli Közgép: több mint 90 közbeszerzésen nyertek, de a leányvállalatai sem panaszkodhatnak. A cégek, illetve azok a konzorciumok, amelyeknek tagjai voltak, több mint 380 milliárd forintot nyertek 2013-ban különböző tendereken. A Közgép nemcsak vasutat és autópályát épít, hanem radioaktív hulladéktárolókat, de megjelent az energia- és távközlési szektorban is. A cég minden évben megnövelte az árbevételét, és milliárdos osztalékot fizet ki a tulajdonosainak.
Még szerencs,hogy nem az özönvízes példát hoztam fel!Először talán tisztázzuk ezt a szlovén kontra cseh ügyet,mert ez a kérdés még lezáratlan.Szóval: hol a 2x -es növekedésünk?
Te irtad:az egyik 10 ről indul a másik100 ról....A szlovákokkal azonos szintről indultunk.(kb)Tehát kerestem egy volt kgst országot akinek közel dupla előnye volt velünk szembe.
"Ha megnézed az adatokat akkor szlovákok,lengyelek feri haverod idején állva hagytak minket."Most akkor csehek,szlovákok,csehszlovákok?Legalább szt olvasd vissza,amit pár perce leírtál...Nem egy jó vita stratégia,amit csinálsz....
A statisztika egy nagyszerű játékT Akkor abból induljunk ki,hogy az egyik ország 10-ről indul,másik 100-ról.Mind a kettő fejlődik 2-t: az egyik 12,a másik 102 lesz. Az egyik fejlődése 20%,a másiké pedig 2. Ezen azért gondolkozz még el! :-)Lassan nevet kellenen változtatnod... :-)
Nincs mit.1.Az emlitett országokban nem volt bokros csomag. 2.Tessék a 2002-2010 es időszakot külön vizsgálni.Ne vegyitsük az időszakokat, mert az Orbánék már alacsony bázisról indultak,igy hamis képet kapsz.
A Fidesz rendbeteszi az országot
link