Tényleg a fedezetlen váltó be se ugrott!!!
Érdekes erről senki nem beszél pedig nem kispályás volt a sztori. Utána meg bérelni kellett mert nem volt elég.
Végül is 2000 vagon eladása ócskavasnak 200 - 300 ezer forintos áron teljesen korrekt üzletnek tűnik. Főleg, hogy a vagonokat megvásárolt kft-ék egyből továbbadták a diósgyőri acélműveknek, nem igazán önköltségi áron .Tonnánként 18 ezer forintért az ÉD Kft. vette meg a vasúti kocsikat, ráadásul úgy, hogy készpénz helyett egy fedezetlen váltóval fizetett értük. Így a vasút a 250 millió forinthoz sem tudott hozzájutni
A 2000 kocsi közül 1200 nulla forint értéken szerepelt a MÁV könyvelésében. Így tehát, ha az ócskavasból több pénz folyt be, mint amit papíron a kocsik értek, a vezetők éppen a megfelelő döntést hozták"
0912 határidő
buék:))
csak hogy értelmes legyen:)