Azt már a Lexus korábbi csúcsmodelljeiről is elmondhattuk, hogy kényelem dolgában nincs párjuk. A japán luxusmárka legnagyobb modellje, az új LS460 azonban most másféle erényeket is megcsillogtat - az európai vásárlók igényeire reagálva az LS immár a vezetési élmény terén is a mezőny élén halad.
a teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=7&i=80697
Persze, nem okvetlenül az okoz balesetet, aki gyorsan megy, de a balesetek többségét a gyorshajtók okozzák.
És minden gyorshajtó meg van győződve arról, hogy ő nem fog balesetet okozni, mert ő jobban vezet, mint az átlag (sokkal...)! Aztán sokan tévednek, sokan nem. De a balesetek nagyrészének ők a felelősei...
A Balesetin is az összes közlekedési balesetes gyorshajtásból származott...
Bár most például nem ők vannak a kórházban többségben, hanem az áldozataik, ők meg továbbra is élik életüket...Egyelőre...Mert véletlen baleset bárkit érhet, én meg nem hiszek se a demokráciában, se a BTK-ban...
De miert akarod megmondani barkinek is, hogy milyen megfontolasbol vegyen autot? Miert akarna barki is megfelelni a te elvarasaidnak? Miert es kinek baj az, ha valaki presztizs-okokbol valaszt? Neked?
Én egyébként nem vagyok biztos benne, hogy az okozza a baleseteket, aki gyorsan megy.
A aki sokat megy, az nem megy lassan, ennek ellenére sem ő, sem a főnököm aki hasonlóan megy, nem okozott még balesetet, pedig mennek vagy 50 ezret egy évben.
na én meg az ilyen 200-zal száguldozókat is odaakasztanám a lámpavasra a politikusok mellé...
Azt hiszik tudnak vezetni...
A vezetés tudománya nálam az önkontrollnál kezdődik...
Nem teljesen. Ha végigolvasol, nem azt mondtam, hogy ne vegyél drága autót, ha megteheted, és van igényed rá, vegyél.
Az egyik kollégámnak pl. 530d-s BMW-je volt, és azért vette, mert imád vezetni, igaz 200 alatt csak akkor megy, mikor elindul, meg mikor megáll.
A lényeg, hogy magadnak vegyed, azért, mert kényelmes, vagy jól megy, vagy csendes, vagy csak simán szeretsz benne döngetni.
És ne a presztizsért vegyél, mert akkor nem magadnak veszed, hanem annak, akinek ezzel meg akarsz felelni, legyen az egy vastag arannyakláncos, vagy egy tapló vezérigazgató, aki ez alapján ítél.
Persze, nem mindegy, hogy az ember hányszor megy hová:)
Én viszonylag keveset utazom, mert szinte mindent el tudok intézni a neten, vagy telefonon, ha meg mégis kell menni valahová, valahogy mindig mázlim van, mert vagy egy főbb villamos, vagy metró vonalhoz közel esik a cél:))
Ha a külső kerületekbe kellene járnom, valszeg én is autóval mennék, mert az már annyira nem lenne kellemes több átszállással, sőt, valszeg gyorsabb sem lenne, mert arrafelé még haladni is lehet az utakon.
Amúgy azt tényleg perverznek tartom, ha valaki a pesti közlekedésben szeret vezetni, amikor néha utasként megyek haverommal kocsikázni (árufuvarozó a srác), annyit káromkodik és idegeskedik a többi autós és a dugók miatt, hogy attól félek néha, hogy agyvérzést kap ott nekem:))
Nekem többször van olyan egy hónapban hogy 5-6 helyre is kell mennem egy nap.
Az ótó ilyenkor kimondottan kényelmes, és gyorsabb is. Másrészt nem kap el a hányinger hogy szét kell bkv-znem az agyam, ráadásul vezetni is szeretek (pervez tudom), így még az 1 óra ráhangolódást is megúszom, csak beülök és már megyek is :)
Igaz pénzbe kerül (benzin meg fenntartás), de nem sajnálom rá...
Igaz a bkv is pénzbe kerülne, de arra sosem szerettem költeni, és nem is sűrűn tettem...
Hát, kedves Kata, jótól kérdezed:)
Én mindig magam csinálok meg rajta mindent, ezért sosem kerestem ilyen szolgáltatót...
A t-com-nak van valami számítógép javító/karbantartó szolgáltatása (az agyamba vésődött a rusnya rózsaszín plakátjuk), és azt hallottam, hogy egész elfogadhatóan dolgoznak. Ha nincs a közeledben ismerős, aki kitakarítja a port a gépből, illetve újratelepíti a windowst, akkor próbáld meg mondjuk náluk:)
kedves programozó Monster mondd meg nekem lécci, van-e olyan szolgáltató/tás, és hol lehet elérni, hogy nekem rendbe kéne tetetnem a szgépemet, mert egyre több bajom van vele: lassú, időnként lefagy,+ez +az, ki kéne pucolni, stb, meg biztos duplán vannek benne dolgok, meg sok fölösleges
szóval ráférne egy alapos karbantartás
Egyetértek tokossal mell-ügyben:))
Inkább kicsi, mint szilikon:)
Autó ügyben is, bár ezzel kapcsolatban nem vagyok mérvadó, mert ugyan most van egy fabiám, de azt sem használom, legfeljebb akkor, ha máshogy nem jutok el hasonló időn belül a célomhoz.
Pesten meg azért még mindig gyorsabb a bkv, mint az ótó, legalábbis hétköznap reggel nyolctól este nyolcig...
De ez az én hülye állandóan optimalizáló és gazdaságosságot kereső programozó agyamnak lehet köszönhető:))
Lehet, mondjuk nekem arról is megvan a véleményem, aki szilikonnal ékeskedik.
A véleményem szerint inkább legyen kicsi, mint szilikon. Akármilyen kicsi. Meg extrém esetektől eltekintve inkább lógjon (persze azért ne verje a nő térdét.).
De azt hiszem, igazad van, tényleg hasonló ez, mint az autó, pénzen kívül kell még hozzá más is, nevezzük szubkultúrális hatásnak.
Kedves sOne, részben bizonyára félreértettelek. Azzal kapcsolatban, amit a presztizsről írtál.
Bizonyára kevés felsővezetőt ismerek, de akiket ismerek azoknál ez az autó téma nem ennyire központi dolog, mint nálad. Ettől igazad lehet, biztos van olyan is, aki ez alapján ítél, és ilyen szempontból megértelek, ha a taplók miatt nagy autót veszel magadnak. A saját tapasztalatom, azért az, hogy ez a nagy és lehetőleg német autó ez sokkal inkább azoknál jön elő, akiknél a másik fontos dolog a mobiltelefon, és esetenként a vastag nyaklánc, de minimum karkötő.
És még egy dolog. Még mindig úgy látom, azt hiszed, irigykedek rád, mert AUDID van.
Hidd el , marhára nem érdekel, milyen kocsid van, és nyugodt lehetsz, nekem is lehetne AUDIM BMW-m, vagy éppen Lexusom, egyik sincs. Igaz, nem gondolom, hogy ettől nagyobb lennék, és azt sem gondolom, hogy bárki más ez alapján ítél meg.
Sziasztok.
Bocs,hogy beleszólok,de szerintem ez úgy lehet,mint a nőknék a szilikon cici.
Addíg,amig nem engedheti meg magának egy néni,púlolja a kerek szikikon mellű babákat,aztán ha megadatik a púlolónak,neki is kerek,szép cicije lesz,persze szilikonból.
De a nyaklánctól nem bírsz elszakadni, ezt sajnálom. Hidd el, hogy atom nagy sztereotípia azt gondolni, hogy a Lexus kiváltsága megszabadulni a kutyaláncos pénzbehajtóktól. Ugyanúgy veszik azt is, mint bármi mást ami drága. Ők lehet, hogy ettől remélnek respektet maguknak, én nem.
Ha figyelmesen elolvasod a hozzászólásomat, amire a non-Lexus autók fikázásával reagáltál, nos akkor meláthatod, hogy pusztán azzal volt bajom, ahogyan a Lexust próbáljád oda marketingelni, ahova (és ez a saját tapasztalatom) még nem való.
Egyszer, talán majd... de most még nem.
Ezért bátorkodtam leírni, hogy volt már ilyen autóm, nem másért. Ha ez téged sért az önérzetedben, azon nem tudok segíteni.
Egyetlen kósza gondolat erejéig sem akartam (és most sem akarok) előtted (de senki más előtt sem) felvágni, csak a saját tapasztalatom megosztása vezérelt.
És igen, abban a szektorban ahol én dolgozom, bizony számít a megjelenés. Ez van.
Ehhez hozzázartozik a ruha, az ápoltság, és igen, az autó is. Felsővezetőkkel tárgyalok a cégük legbelső magánügyeiről és elképzeléseikről.
Képzeld, van ilyen is. Ha nem hiszed, kérdezz meg
másokat is.
"Kimondottan prosztó, primitív és faragatlan voltál, stílusod neked sajnos sem egy Lexustól, sem egy Auditól, sem semmilyen más autótól nem lesz. "
Elárulok egy dolgot, bár gyanús, hogy nem fogod megérteni. Stílusod semmilyen autótól nem lesz, legfeljebb azt hiszed, hogy van, vagy lett. Azt hiszed, hogy azért, mert nagy autód van, több leszel? Talán, egy bizonyos körben, ahol még egy csomó fontos dolog alapján ítélnek, mondjuk hány kiló a nyakláncod, vagy mennyi volt a mobiltelefonod, talán ott igen. De ez egy elég szűk kör. Az autó nem tesz különbbé, a pénz sem.
Igen-igen, jó lenne, ha kevésbé volna egyoldalú a magyar-japán kereskedelem, de sajnos a rába portál-futóművekhez hasonló (japán)export-képes magyar termék kevés van. Biztos tudod, hogy néha-néha a rába pl. ilyen termékeket is küld a vágott szeműeknek. :))
Kényeztetés felsőfokon vagy: Álom Lexus-kivitelben
Ugrás a cikkheza teljes cikk: http://www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=7&i=80697