Szerintem pedig meg fog látszódni a sok megnyert munka is meg az akvizíciók sorozata is az árfolyamon, idővel. 300 Ft-nál már egészen nyilvánvaló lesz. :D
Ez gyerekek egy téboly ami itt folyik hihetettlen, hogy ennyire érdektelen az egész részvény. Ennyire magára hagyni egy pappert ez nem egy nagyon komoly valami a fórum is kihalt, látszik a kilátástalanság még annak örüljünk , hogy nem zakózik a béka picsájába.
Választásokig már nem változik semmi. 4ig ki lesz tömve munkával idèn is, de ez az árfolyamon nem fog látszódni. Akvik nem számítanak, az nem befolyásolja az árfolyamot ez már kiderült. Szvsz.
A kínai inflációra nem is reagáltam egy mosolyon kívül...rég volt, mikor azt itt komolyan gondolták :-D. A hupákolástól, sírástól jobb, kicsit sós, kicsit nedves, de a mienk. Na, elmorzsolok pár száz miatyánkot, hátha segít, ahogy a tízparancsolat a koronavíruson,
A kínai inflációs adattal csak vicceltem, a profitline elemzési technikájára vonatkozóan, de aki nem érti az iróniát, az meg is érdemli.Mert a siránkozásnak mi értelme van? Attól majd emelkedni fog a papír akár 1 ft-ot is, ha hupákol az ember? Megyek is sírni mindjárt a sarokba, mert attól minden meg fog javulni. Mondjuk mindegy, mert holnap már úgyis ómlás lesz, még a 240 ft-nak is örülnénk, de persze annyit se fogunk kapni...
Szerintem sokan hupákolók akkor lennénk boldogok, ha azt írhatnánk, végre, 300 millás forgaommal 25%-t ugrott. Csak valahogy ilyesmit mostanában, mármint egy éve, nem tudunk írni. Pedig a szándék megvan. Persze, írhatnám, hogy igen, most ugyan lófaszfing a forgalom, de ez csak annak a jele, hogy forgalommal fog nőni május 1-től, mert érzem az erőben, most már tuti megcsinálja, ha nem sikerült tavaly egyszer sem, akkor pont most, pont itt, jön a 700, aztán kitörés, és meg sem állunk 860-ig, hogy utána siránkozhassanak a lemaradók, mert kénytelenek lesznek 900 felett visszaszállni a robogó vonatra. :-D Inkább megyek is, és iszom még egy kávét, hátha kiolvasom a zaccból :-D.
Pontosan 1eve van ilyen érzésem, és várom a hírt, vagyis inkább azt, hogy mennyen az árfolyam 1000fölé. Régebben még én sajnáltam az autowallis tulajokat, hogy szinte nulla a forgalom és a papír kB féláron forog a csucshoz képest. Na itt is elnutottunk ide. Az elmúlt 1evben talán 3-4nap volt mikor 100milla felett volt a forgalom. A BÉT-nél nem tudom mire kapják a fizetésüket, ez a folyamatos tőzsde fejlesztés? Nem kéne friss pénzt bevonzani? Vonzóbbá tenni a tozsdezest a fiataloknak, vagy magyaroknak, vagy kulfdoeknek? Kajak mit dolgozik az ezért felelős team?
Az a baj, hogy nem tudom eldönteni, tényleg ennyire kvára érdektelenné vált a papír, vagy jön valami hír (amiben reménykedem, amúgy), és ez most vihar előtti csend.
De NER, ismétlem NER!😁 Viccet félretéve kb 2019 nyarán még milyen reményekkel vártuk a jövőt(nem is alaptalanul) és biztosra vettük, hogy ez nem opus2(rv db szám, informatika a jövő stb.)... Mondjuk az árfolyam jobban áll, mint az opusnál, de lehet az is csak idő kérdése, hogy mikor "rendeződik"...
Hihetetlen hogy miközben cég folyamatosan javul, állítólag alul árazott , mekkora jövő előtt áll és mégsem veszik. Forgalom nulla. persze , nem opus2 és nem NER cég.
4IG Nyrt reszvenyesek.
Moderacio alatt lesz.