futáshoz nem kell röpködni sztem sem. én is szoktam hosszú távokat futni, de mindig is sznobságnak tartottam ha egy hobbi futó ezért több ezer km-t utazik, nem is beszélve a tengerentúli eseményekről.
Nem akarok sokat offolni, de az a véleményem, hogy csak azért mert ők kitalálták, hogy ez lesz a hobbijuk/sportjuk még nem lehet mentegetni azt, amit csinálnak, örülök, ha kb 10x-es áron lesznek a repjegyek, hátha rájönnek, hogy futni nem csak a kontinens másik felén lehet. Mondom ezt úgy, hogy én is repülök eleget, de azért törekszem kiváltani, ha lehet, vonatoztam már Hamburgba is megbeszélésre. El kellene kezdeni mérlegelni, a minden hétvégén repülök nem alapvető igény.
amúgy eleve az egész kibaszott fapados üzleti modell létjogosultságát megkérdőjelezem... kezdve onnan, hogy nem kötelező ülőjegyet venni, amit utána a szétültetés miatt támad mocskosul a "kedves (potya)utas"... aztán folytatom a csomag méret/súly, stb. trükközéssel, amin ha megbukik, ordenáré stílussal fejez ki a biztonsági személyzettel szemben, természetesen nem tetszik neki a be/kiszállítás sem, ami az olcsósága miatt valóban karámos jellegű, hiszen nem fizeti meg a kényelmi szolgáltatásokat, és persze kritikus a leszállópálya is ami vagy kint van a büdös francban a várostól messze vagy éppen vmi egyszerű kikötő, ahol fémpadok meg egyéb minimalista dolgok vannak... mindez a normális cégektől veszi el az utaspotenciált, mert ezek kb. 40-50%-a különben átszállna a rendes társaságok gépeire, ha a fapadosok nem léteznének... a lemaradó 50-70% amúgy sem fizet se szállodát, se éttermet, se egyéb szolgáltatásokat, egy kibaszott virslivel elvan egész nap és foglalja a helyet mindenhol tömegnyomort előidézve, egy fekete airbnb-vel fedezve a napot... :D
Jaj én is miket olvasok...jó dolgában veszik meg a kutya...úgy csinálnak ezekkel a dolgokkal mintha élethez nélkülözhetetlen lenne...pofám leszakad...itt volt az ideje a kijózanodásnak, na...
Költségcsökkentés a WizzAir-nél "A WizzAir 1000 fős, mintegy 20 százalékos leépítést tervez, továbbá a fizetéseket is csökkenti. A menedzsment esetében 22%-kal, a pilóták, a légiutaskísérők és az irodai alkalmazottak bérét pedig 14%-kal csökkentik az áprilissal induló 2021-es pénzügyi évben. A 2020 negyedik negyedéves pénzügyi eredményt egy 70-80 millió eurós egyszeri veszteség is rontani fogja, elsősorban a fedezeti ügyletekhez kötődően. Ugyanis a Ryanairhez hasonlóan a WizzAir is határidős ügyletekkel fedezte üzemanyag felhasználását, de a vártnál lényegesen kevesebb üzemanyagot használtak fel, így végül long pozícióba kerültek az eredeti fedezés helyett, amin veszteséget voltak kénytelenek realizálni az olajárak csökkenése miatt. " (Erste) ... majd 1 hetes hír, de a lényegen nem változtat... a CEO pedig azt nyilatkozta, hogy akár 18 hónapot is kibírnak... kérdés, hogy milyen áron...
Néha olvasni Margit-szigeti élményekről is, miszerint tök izzadtan felszállnak a Combinora és tesznek rá a többi utasra..., de a repcsis verzió az már kemény... 1.5-2-3 órás utak egy ilyen páros mellett ülve...:D:D:D
"Emiatt szerinte az olcsó repülésnek egy időre vége, mert a válság előtti jegyárakkal nem lehet ilyen környezetben üzemelni"
Remélem egyszer és mindenkorra befejezik az olcsó repülést... már nem tom melyik blogon olvastam, hogy a kis szuka azon rinyált, hogy mi lesz az olcsó repüléssel, mert a szülei hobbi kategóriás marathoni futók és az volt a szórakozásuk, hogy futó cuccban(!!!) taxival kimentek a Liszt reptérre, elrepültek X városba, lefutották a kibaszott távjukat és délután-este tájban meg vissza haza, úgy izzadtan, mocskosul... csak fogtam a fejem, ennyire elborult elméken...
ARLG: KGY máj 27-én lesz online módon, de a 2 eurós oszti - egyelőre - tartalékba helyezve... a 2 éves csökkenő trend kiújult a vírus miatt, jelenleg a mélypont teszt valószínűsíthető 0% fibo (12.28) felé csorogva... mindettől függetlenül a bank tőkeerős és túléli a válságot, egy lapon sem említhető a CB-DB párossal, ha bankot vennék, akkor ezt venném meg... még filózok rajta... https://kepkuldes.com/image/Ku90Z4
BLUE topic