A korábbi évekhez hasonlóan 2013-ban is nagyon jól teljesített a Fidesz-közeli Közgép: több mint 90 közbeszerzésen nyertek, de a leányvállalatai sem panaszkodhatnak. A cégek, illetve azok a konzorciumok, amelyeknek tagjai voltak, több mint 380 milliárd forintot nyertek 2013-ban különböző tendereken. A Közgép nemcsak vasutat és autópályát épít, hanem radioaktív hulladéktárolókat, de megjelent az energia- és távközlési szektorban is. A cég minden évben megnövelte az árbevételét, és milliárdos osztalékot fizet ki a tulajdonosainak.
A legtöbb fideszesnek az tűnt fel milyen ócska lejáratás megy ellenük (miközben nem is tartják magukat fideszesnek!). Dafke sem a pártatlan, ki tudja miben hívő függetlenek közül fognak választani.
Nagyon reálisan következtetsz! Úgy látom lehet veled egyetérteni és eszmét cserélni. De attól félek ezt nem értik meg akik majd felvilágosítanának bennünket, mert nem illik a tanult tudományaik vonalába.
a verseny az jó, mikor az árak és a minöség, határidö versenyzik de az nem verseny, amikor Tiborcz verseng Lörinccel, hogy ki kérjen többet egy munkáért a többi versenyképes meg eleve kizárva ebböl nem kérünk
szerintem aki nem szokott utazni és nincs folyamatos összehasonlítási alapja, annak tisztelet a kivételnek bármit be tudnak adni a hazai közállapotokkal stb. kapcsolatban. egy átlag otthonülő állampolgárnak esélye sincs megvédeni a gondolkodása szuverenitását.
ezt nem egészen értem. a bebörtönzött rossz példa a legjobb rossz példa. vagy talán inkább az elrettentő a jó szó. ha nem kerülnek börtönbe az azért van, amiért most se, mert egymással zsebrepacsiznak.
A legjobb döntés szubjektív véleményem szerint, én mint egyén ezt nem ítélhetem meg, én szavazok arra a párta, akinek a tetteivel, nézeteivel, programjával egyet tudok érteni. Más ember, aki más értékrendet vall, másra szavaz, innentől kezdve ezt nekem el kell fogadnom.Több párti demokrácia van, millió párttal.
De nem lesznek börtönben, mert tökéletesen feltudja őket használni az éppen aktuálisan kormányon lévő párt, annak céljából, hogy betudja mutatni őket, mint rossz példa, ezáltal erősíti magát.Érdekek miatt nem fognak ők börtönbe kerülni, majd ha már nem lesz érdeke senkinek, hogy ők a palettán maradjanak talán akkor lesznek elszámoltatva.
Mert nincs elég tőkénk Mert nincs elég szakértelmünk Mert nem tudjuk jól csinálni, pl. Nekem nincs azzal bajom, hogy ha valaki kockázatot vállal (üzletet, vállalkozást visz), akkor abból profitáljon, legyen az akár külföldi vagy magyar. A verseny szinte mindig jó össztársadalmi szinten. . (Magyar kézben a vízművek, olyan problémát építettek a rendszerbe, ami pár éven belül katasztrófához vezet, mert a rendszer felújítások elmaradtak, nem fektették bele még az értékcsökkenést sem, rövid távon látványos - pl rezsicsökkenés - hosszútávon óriási hátrány, kockázat a szakma előtt megint a politikai érdek nyert). . Nézz át Horvátországba, a háború előtti utak vannak sok helyen és nincs vályú a sávokban, nézz meg egy 3-5 éves utat itthon, kétlem, hogy tudunk utat építeni, lehet tudnánk, ha nem lenne ott a visszaosztás, lenyúlás, minden szinten.
Igen, nincs könnyű dolga ma egy szavazópolgárnak, ha választani akar a jelen palettán. Elég nehéz...Az én meglátásom szerint nem is igazán lehet jól dönteni ma.
"régebben is voltak állami építö vállalatok, most miért nem müködnének? ugyanazok a munkások dolgoznának ezeknél a cégeknél, mint most a vállalkozásoknál a különbség a profit lenne, ami megmaradna az államnál, és nem 1-2 havernál (100 milliárdokról beszélünk!!)" . Kiprobaltuk. Egy 40 eves projekt volt. Boduletes nagy buko lett a vege. Vesd ossze a kelet nemet es nyugatnemet autokat pl.
A Fidesz rendbeteszi az országot
link