itt most nem lehet varázsgömb, nekünk kell döntenünk
én úgy döntöttem , hogy az alsóbb vételeimet, amin jó nyereség van, nem kockáztatom tovább
nekem kicsit könnyebb, egy papírról kell döntenem
de: a 6820-ast tartom, mert ha tovább megy fel, ne legyen szünet 7043-ig
ha meg innen megy le, mégis egy szép nyereséget zsebeltem be
"őrült tőzsde" --ennyit rikkantott ki a varázsgömb a szekrényből
na most ez támpont?
de: ha őrült tőzsde: richter megint az egekben, ezt leköveti otp is a LOGIKA szerint
mert az otp még nemhogy az egekben, de kotródik a kotorékban kotorékosan
kotkodács... minden napra egy felértékelés...
na jó, adok esélyt a gömbnek és a 820-ast tartom de ha megint lefelé megy az otp, akkor .... öldöklést rendezek a szekrényben:)
az igazság az, hogy a zömét eladtam, ez a maradék nem fog fájni már, ha beszorulok megint
a zömét mindig lejjebb veszem, ez alapszabály nálam
Nem tudom, hogy miért. de nem tudtam ezideig belépni a fórumba……
Maradék Otimat nem adtam el…ülök rajta….
Naftalinos Ricsim, Mollym és Telcsim is puttonyomban még…
Bizonytalan és bizalmatlan vagyok….vagy mégsem, de mégis…nem merek már veszegetni ebben a magasságban, bár lehet, hogy pont emiatt fog tovább menni, arra gondolva, hogy már nem merik veszegetni…..húúúúúúúh
Hol az a varázsgömb?
MTEL:
A csökkenő trendvonalon csorog lefelé, mindjobban beszorulva 50MA(446) és 21MA(442) közé. 6. napja csorgatják, indik semlegesen, ebből feltámadás lesz 460 alá legkésőbb a jövő héten (vagy nem)...
MOL:
Semmi különleges, a pattanásos suhanc broki leszúrta 405-re, majd vissza 500 fölé és beállította a robotot. A 21MA feljutott 17K-ra, így a 200 alatt van már egy megerősített(?) támasz, de amúgy továbbra is várjuk a jelet a 18K ostromához.
DAG: olvasgatom a jelentest... eladasi szamokhoz van reszletezes. Erdekessegek:
Kompakt autok (a/b/cla/cla sb/gla: 2% plusz. Szerintem oriasi eredmeny hiszen juniusban volt a mopf. Itt harmadik negyedevben nagy emelkedest varnek.
E klasse: ahogy irtam itt harmadik negyedevben szep szamoknak kellene jonni ahhoz hogy a ros megint jo legyen
S klasse: csokken, itt jovore lesz mopf. Ugyan ettol mereven elzarkozik minden premium gyarto, de a tesla ebbena szegmensben bizony beleszart a ventillatorba.
SUV: orulet hogy megy, valami +40% a sales. Nyilvan ezeknel jo az ebit is szoval ez kompenzal az e/s helyett. Ha emelle fel tud noni az e, akkor hatalmas eredmeny lesz ev vegere.
Negativumok:
Nem tudom a 400mio elkulonitett penz "legal issuekra" vajon mar felkeszules az 1mrd-ra, de felek nem.
Inventory kesztermekre: nagyot nott, 2mrd euroval. Csak talalgatas de ez lehet jele termelesi nehezsegeknek. Bevezetesi volumenhez nem tudom kotni eppen, ahhoz mar keso van.
Alapvetoen jonak tartom a jelentest, osztalek szempontjabol megfelelo az eps, komoly arfolyamelmozdulashoz legalabb a kovetkezo havi jelentes kell majd es ott argus szemekkel figyelni az e osztalyt.
Mindenesetre a rossz utemben eladott pakkom felet visszavettem.
"indik alapján semmi akadálya, de inkább oldalazásra tippelek."
sajnos én is, péntek lesz
de ami nem logikus: holnap + 3%
banya kitör a ketrecből és széteszik mindent, csontokat dobálva maga mögé:)
azOTP:
Végére csak összejött egy értelmezhető dt. Indik vételen, viszont bolifej felett van az egész gyertya, így esély van egy korrekcióra vagy egy oldalazásra. Miután valszeg egyre több short nyílik rá, így extrém esetben akár 7K alá is felhúzhatják, indik alapján semmi akadálya, de inkább oldalazásra tippelek.
RICHT:
"Sztem folytatni fogja"
Ennek ellenére reggeli startról lemaradtam meló miatt, utána meg már csak pislogni volt lehetőségem. (Otiban próbáltam "helyrehozni a problémát" kissé merészebb pakkal és 57 ponttal). Ricsi kirobbanó formában az eredeti csúcson zárva(5940). Indik vételi jelzésen, a következő ellenállás a kerek 6K. Támasz az 5800, majd komolyabb probléma esetén a 21MA(5694), illetve 5700 környék. Ha sikerül meghódítani a 6K-t, akkor a céláram 6300 (5640/5940). Egy globális összeomlás nyilván bármikor összetörheti az álmot, de ettől még lehet célár...
BLUE topick