Az előnyük megvan, csak saját tőkéjük nincs. Egy zöldmezős beruházást sokkal nehezebb beindítani, mint egy működőt átalakítani. Ha véletlenül meg ránk szakadna a régóta emlegetett recesszió, nem biztos, hogy a fiatal hajtások túlélnék.
220 körül vennék. Fiattal is van szerződésük. Szerintem jó lesz ez, Elon egy zseni. A termék megvan, gyártás pipa, most már csak szórni kell a népnek. Kb 3-5 év előnyük van a többi gyárral szemben.
Csak nehogy a kalapból egy pisztolyt vegyen elő és főbelövi magát. Úgy látszik a befektetőket nem lehet csak ígéretekkel meggyőzni. Teljesítményt is akarnak. Lehet Musk túl nagyot álmodott, amit nagyon nehéz pénzelni. Szerintem övék a jövő, csak bírják ki addig.
Szia, mi a mostani helyzetről a véleményed? Mióta felrobbant a garázsban egy Tesla azóta esik a papír. 246 USD körül van most. Ez már elég gáz. Éves mélypont.
Törölt felhasználó2019. 04. 04. 16:03
#14
újra lehet venni akciósan :-D
Törölt felhasználó2019. 04. 02. 12:12
#13
Nagyon nagy a versenyelőnyük és a kínai gyárral csak nyerhetnek
Törölt felhasználó2019. 04. 02. 12:10
#12
A tegnapi napon szépen megindult felfelé itt talán elakad kicsit , de hosszabb távon nem aggódom 330USD céláram 3 Hónapon belül
Úgy tűnik, hogy kitör a mostani szükülő csatornából, és nem a negatív (240 USD) hanem a pozitív irányt választja (280-285 USD). Április közepére stabil 300-as szintet várok. Támogató környezet esetén és ha Musk visszafogja magát akkor 315-320 USD-t :-)
A TSLAnak van 3-5 év előnye a versenytársakhoz képest. Az egyedüli gyártó, aki a füstös autók piacán is látható méretű elektromos volument tud gyártani, indul az év végén a kínai üzem, napi 3.000 darabos model3 gyártási tervvel (itt először a drága modellek indulnak, nagy nyereséggel). Az amerikai üzemben már megcsinálták ezt a felfutást, Kínában nem kell improvizálni, készen van a forgatókönyv az indulásra és a növekedésre. Fontos, hogy saját akkumlátorgyáruk van, nem függenek másoktól, fejlett az autopilot rendszerük, indul a model3 alapjaira épülő, de drágábban eladható modelY, komoly töltőhálózattal rendelkeznek... Pontosan a model3 olcsóbb verzióinak az árnyomása miatt fogtak jelentps kölcségcsökkentési projektbe. Ha a legolcsóbb modelleket már minimális nyereséggel tudják adni, akkor a drágábbakon is fajlagosan több lesz a nyereség... Igen, Musk veszeteséget vár az aktuális negyedévre, 3-4 héttel ezelőtt ez a hír indította el a mostani csorgást. Azóta számos jó hír jött ki (kínai updatek, modelY), de az árfolyam csak lefele megyeget. Nagy a konkurencia, de el fognak lépni tőlük, és a tőzsde is értékelni fogja ezt a teljesítményt. Szvsz.
Mintha olvastam volna, hogy Musk bácsi is veszteséget vár. Ami nem azt jelenti, hogy veszteséggel fogják árulni az olcsóbbakat, hanem jórészt egy egyszeri hatás miatt lesz. Elkezdtek szállítani Ázsiába, Európába..20-25 ezer autó van hajókon..ez eddig nem volt. Ezt finanszírozni kell, ez az egyszeri hatás ronthatja jelentősen a Q1-et. Azt meg nem feltételezem, hogy veszteséggel akarnának árulni ekkora volumenben, a marzs csökkeni fog az olcsóbb autók miatt, de egész évre biztos nyereségesek lesznek vastagon, bővítésekkel együtt. A többi autógyártónak is fájni fog az elektromosítás, de ott még küzdhetnek majd az elkényelmesedett nagyrészvényesekkel is..Iszonyat le van maradva a többi márka..Ha így haladunk a Tesla minden évben épít egy gyárat, gondolom jövőre EU-ban. Vw-en tervez 25- re 3 milla elektromos autót, addigra a Tesla is ennyit fog gyártani..és hirtelen máris a legnagyobb gyártóval lesznek egy szinten..Ezt benézték a nagyoka..Ha pedig a fele igaz annak, hogy 1-2 éven belül elkészülnek a full önvezetéssel, amit hát én is kétlek, de Musk nyilatkozta, akkor pedig lefőtt a kv a többieknek, de már így is.
Tesla részvény