"Naqgyon eltérnek a bizottság számai a kormányétól."
.
1: a Bizottság és az Eurostat csak a magyar kormánytól kapott adatokból dolgozik.
.
2: te az államháztartási hiány adatait idézed -- az uniós elvárás a strukturális hiányra vonatkozik. a kettő között a különbség a rendkívüli egyszeri hatások:
- pl a repülőtér 75 éves bérbeadásának díja (2006)
- 4G/5G frekvenciasávok eladása, bányakoncessziók
- az állami vállalatokra testált költségvetési kiadások (TAO)
- a gyurcsány-időszakra jellemző, "PPP" -be rejtett költségvetési tehervállalás
- a költségvetés általá támogatott vagy garantált hitelfelvételek
- évvégi kifejezetten kozmetikázást szolgáló könyvelési csúsztatások
.
ezeket az adatokat mind elküldi a kormány az eurostat számára, ahol (nyilvános szabályok alapján) kimazsolázzák. A kétféle számítás végeredménye egyébként sok év átlagában megegyezik -- a korrekció hangsúlyozottan az elvárások teljesítésére végzett rövid távú kozmetikázás lemosása.
.
1: a Bizottság és az Eurostat csak a magyar kormánytól kapott adatokból dolgozik.
.
2: te az államháztartási hiány adatait idézed -- az uniós elvárás a strukturális hiányra vonatkozik. a kettő között a különbség a rendkívüli egyszeri hatások:
- pl a repülőtér 75 éves bérbeadásának díja (2006)
- 4G/5G frekvenciasávok eladása, bányakoncessziók
- az állami vállalatokra testált költségvetési kiadások (TAO)
- a gyurcsány-időszakra jellemző, "PPP" -be rejtett költségvetési tehervállalás
- a költségvetés általá támogatott vagy garantált hitelfelvételek
- évvégi kifejezetten kozmetikázást szolgáló könyvelési csúsztatások
.
ezeket az adatokat mind elküldi a kormány az eurostat számára, ahol (nyilvános szabályok alapján) kimazsolázzák. A kétféle számítás végeredménye egyébként sok év átlagában megegyezik -- a korrekció hangsúlyozottan az elvárások teljesítésére végzett rövid távú kozmetikázás lemosása.
Szép csendben még szigorúbb feltételt szabott Brüsszel a magyar kormánynak
Ugrás a cikkhez