-volt akikre érdemes volt figyelni, de van kidobatták őket innen, vagy önszántukból mentek el - nagyon sok itt az ostoba ember, a hozzászólások több mint 95%-nak semmi köze az adott rv-hez, - ezek után azt nem értem mi a csodálkozás tárgya!?
KBC --Olaj: Jelentős emelkedés látható az olajpiacokon, hírek szerint az OPEC+ csökkentené napi 1 millió hordóval a kitermelés mértékét, hogy ezzel is megakadályozza az olajárak további esését. Az elmúlt négy hónapban visszaesést mutattak az olajpiacok, ebben az időszakban a kínai lezárások, a dollár erősödése, valamint a recessziós félelmek lökték egyre lejjebb az árfolyamokat. Ma reggelre már a WTI árfolyama is 81 dollár fölé mozdult, míg a Brent ismét a 90 dolláros szinteket közelítené, lőttek a .csökkenésnek, egyenlőre hiú ábránd marad az olajár csökkenés, ruszki az arabokkal szövetkezve nem fogják hagyni az árak lemorzsolódását
Sziasztok, kezdő vagyok, remélem elfér itt egy ilyen kérdés :) Szóval, ha az OTP direktben leadok egy vételi megbízást, limittel, de az aktuális árfolyamon (sőt, kicsit azóta lejjebb is ment), akkor mikor várható hogy valaki elad nekem a megjelölt árfolyamon?
Az Európai Unió alapszerződéseiben, valamit az Alapjogi Chartában megtalálható, és az Európai Unió Bírósága is kimondja a kötelező erővel bíró általános jogelveket, melyek közül az egyik legfontosabb a jogbiztonság elve: a jog kiszámíthatóságát jelenti, mely több elemből adódik össze, és melynek egyik elve a visszaható hatály tilalma, mely a jog kiszámíthatóságát garantálja.
Nem véletlenül, mindenki a piac alját várja. Az nem most lesz.
Törölt felhasználó2022. 10. 03. 09:49
Azért mert Farkasfű besokallt, miért tűnt el Macibear is? Keresem őket, de nem találom! Miért lépnek ki sorban olyan emberek akik már 10 éve itt vannak??!! Nagyon sajnálom! Tényleg! Lehetne kicsit szakmaibb a fórum! Sehol egy elemzés..