Utolsó kötés nálam az OTP részvénynél 15:57 56 mp-nél van azóta semmi.Hihetetlen,de azt hiszem a mai trédelésemnek annyi.Remélem a héten még megtudom,hogy teljesült-e a megbízásom.Köszönöm a sok fáradozást amit az otp-s internetes ügyfelekért tettek,bravó!Csak így tovább!Szégyen!
Írtam cseten: Ügyfél2018.06.20. 16:28:23Üdv, megállt az otp direkt. Nem frissíti az adatokat. Sz.Tamás2018.06.20. 16:28:54jó napot kívánok! Sz.Tamás2018.06.20. 16:29:06Nem állt le. Milyen adatot nem frissít? Ügyfél2018.06.20. 16:29:49BÉT. Sz.Tamás2018.06.20. 16:31:21ezzel kapcsolatban értékpapíros kollégával kell egyeztetnie. Kérem hívja a 06 1/20/30/70 3666666-s számot (A 10 jegyű azonosítója a bankkártyájának utolsó 10 számjegye. Míg a 3 számjegyű telekódja, a számlaszámának utolsó 3 számjegye.)
Én már sokszor jártam így,sokszor írtam és kaptam is vissza havi díjat. .Csak elvárnám, hogy az ember a pénzéért kap is valamit.Legalább a zavartalan trédelés élményét.
Mi a faxom lesz már ?20 perce csak 15 57-s kötéseket látok.Ha rá frissítek akkor meg 9 utáni kötéseket ami délelőtt volt.Xar a rendszer Sanyi bá!Ezt elkúrtátok nem kicsit,hanem nagyon!
Nem lehet, hogy nem teljesult, mert nem fer be a keretbe? Nekem is van direkt, de sok bajom nem volt vele, azon túl, hogy iszonyat lassú és nagyon gáz a chart.
Ja és én nem akarok más szolgáltatóhoz menni hanem azt akarom ,hogy ez működjön normálisan.És ez az ország legnagyobb bankja.És normális országban ilyen gikszer és ennyiszer nincs is . És mi Európához tartozunk?Ja ,hogy ez Magyarország?
OTP Direktbroker problémák