Részemről ez csak egy álom, de azt, hogy mi lessz a valóság nem tudhatom, pici pénzzel én befolyásolni nem tudok, ha több lenne, akkor meg nem akarnék....
Egyet értek nanus kollégával... Amikor a Mátrába indulunk Paksról a leendő M0 nyugati gyűrűn haladjunk... Budakalászon nézzük meg Dr. Tűzkő N-t, majd az új M2 autópályán tartsunk Fót-Veresegyház útvonalon Püspökszilágy felé. De ha véletlenül az M2- n elvéted a kihajtót, akkor sincs minden veszve, mert Nagymaros-Vác-Őrbottyán felől is haladhatsz a zsákfalu felé, ahol az atomtemető után fordulj meg, és máris mehetsz tovább a Mátrába. Ja, amit elfelejtettem... Paksra a Mecsek felől menj (lehet, hogy maradt egy kis urán a hegyben) és lehetőséged lesz a Dunán áttekinteni és megnézni a Belgrád-Budapest vasútvonal építését is, de majd a legújabb dunahídon át is mehetsz majd, ahol a már kiépített M8 vagy M9 szeli át a folyót, a román atomerőmű kinai projektjével a hátad mögött. Pestmegye északi részén a Samsung akku is jól jön, amíg az új váci, vagy a város feletti új, még a gondolatokban sem szereplő dunahídon elindulsz Esztergom-Komárom útvonalon az elektromos kínai buszoddal a nyugatmagyarországi önvezető tesztpálya irányába. Útközben azt se feledd, hogy a biometrikus tenyérszkennerrel a bankodba is beugorhatsz, vagy utazz vonattal, biciklivel a Diósgyőr-Nyíregyháza focimeccsre... de megnézheted a Paks 1 felújított turbináit a beléptetés után. Energia-energia-energia kell az elektromos autózáshoz is... Paks 2 -ig kell a Mátra szenesen, vagy gázosan + 106 napenergiafarm, mert az atomkorszak alatt kiépítheted a geothermikus erőműveket... milyen szerencse, hogy a Mátrához a váci útvonalon érkeztél, mert sok ottan a termálfürdő. Nagyon okosak a Fiaink az EU pedig kimarad ebből az önellátásból és még kaját sem kapnak K- Európából. Bocsi mindenkitő... csak egy agymenés volt
OPUS Global Nyrt.