Most a nagy bizonytalanság oka az oszti mértéke. (hogy nem lesz azt azért kizárnám, de semmi sem lehetetlen)
A legrosszabb esetben is 40 ft-ot mondanak, ami még mindig nagyon jó. persze az 50-hez képest kevesebb és ebből lehet egy mondavacsinált csalódás, utána persze venni fogják. De az 50-et is tudná fizetni, sőt a pénz is meg van hozzá, persze átcsoportosíthat ezt a menedzsment dönti el.
Szerintem nagy mozgás az oszti hivatalos megnevezése után lesz. Persze azért aki kockáztat(mint én és még sokan mások), azok veszik/vették most is. Reménykedünk egy 45-50 ft-os osztiban, az árfolyam remélhetőleg 410 felett lesz addigra, akkor veszük majd többet és még sokan mások is. Most a várakozások hajtják felfelé, nem olyan intenzíven mint az elmúlt években mert nagyobb a bizonytalansági faktor. De ha minden összejön, az emelkedés is intenzívebb lesz.
Persze addig még van egy mnb elnök megnevezés ez okozhat törést átmenetileg vagy ha nagyon megvágják az osztit vagy mindkettő egyszerre. Ezek a kockázati tényezők.
DE az e-út díj tender csúszik->a költségvetésbe nem folyik be matolcsy által elképzelt pénz->esetleg ötletszerűen kivetnek valami "egyszeri" adót erre a szektorra, ez is bejátszhat. phú....
de minden összejöhet hogy szívjunk...
A legrosszabb esetben is 40 ft-ot mondanak, ami még mindig nagyon jó. persze az 50-hez képest kevesebb és ebből lehet egy mondavacsinált csalódás, utána persze venni fogják. De az 50-et is tudná fizetni, sőt a pénz is meg van hozzá, persze átcsoportosíthat ezt a menedzsment dönti el.
Szerintem nagy mozgás az oszti hivatalos megnevezése után lesz. Persze azért aki kockáztat(mint én és még sokan mások), azok veszik/vették most is. Reménykedünk egy 45-50 ft-os osztiban, az árfolyam remélhetőleg 410 felett lesz addigra, akkor veszük majd többet és még sokan mások is. Most a várakozások hajtják felfelé, nem olyan intenzíven mint az elmúlt években mert nagyobb a bizonytalansági faktor. De ha minden összejön, az emelkedés is intenzívebb lesz.
Persze addig még van egy mnb elnök megnevezés ez okozhat törést átmenetileg vagy ha nagyon megvágják az osztit vagy mindkettő egyszerre. Ezek a kockázati tényezők.
DE az e-út díj tender csúszik->a költségvetésbe nem folyik be matolcsy által elképzelt pénz->esetleg ötletszerűen kivetnek valami "egyszeri" adót erre a szektorra, ez is bejátszhat. phú....
de minden összejöhet hogy szívjunk...
Mtelekom