Régi motoros vagy a Mol topikokban ezért csodálkozom, hogy a finomítói árréssel egyáltalán nem számolsz. Ezen profit nem tartozik az extra adó hatálya alá. Másik topikban reggel levezettem. Ami a 10% forgalom csökkentést illeti -a novemberi még ársapkás hónaphoz viszonyították , decemberhez képest nincs érdemi vissza esés. Viszont a nagykereskedelmi árak között akár 160 Ft is lehet literenként a szabadáras lét alatt., ami nem volt teljes ársapka alatt. Tehát részben igazad van, de akkor a másik igazságot is fejtsük ki. Szerintem sokkal jobb Q1 lesz,mint amire várnak egyes elemzők vagy befektetők.
55% spread adó van szemben a sapkával. 40% már tavaly is ki volt vetve, végig a sapka alatt. Nyereséges a MOL továbbra is, másik topicban le lett vezetve. Nem írom le még 1x.
Szia! Üdv a topicban! MOL kúton dolgozol, de azt a kutat a MOL is üzemelteti? A töltőállomások jelentős része franchise rendszerben vagy bérleti szerződéssel működik.
A bevétel papíron több lesz, a nyereség nem gondolom. Ugyanis bekapta a MOL a Brent-Urals spreadre kivetett 95%-os különadót. Ez lehet, hogy jobban fáj, mint a hazai ársapka, mert a teljes urals beszerzésre vonatkozik, nemcsak a hazai forgalomra.
Szia. Úgy legyen. Nekem részvényeim vannak csak. Nem játszom a certifikátokkal soha. 1-3 év távlatában gondolkodom. Érdemes így kezelni most a tőzsdei folyamatokat. Sok nyerőt
MOL tulajok normálisan