ez a rádió nagyot fog ütni, az új zenei rádióban jól jön majd a szigetes tapasztalat meg a "szinergiák", amikről már annyit hallhattunk:)! mára mi a prognózisotok? egy 20K-t szerintetek érdemes még rávenni 1-2 napra?
Az econet.hu Média és Vagyonkezel Nyilvánosan Mköd
Részvénytársaság (1117 Budapest, Hauszmann Alajos u. 3., Cg. 01-10-
043483) ezúton teszi közzé, hogy a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
által az Új Magyarország Fejlesztési Terv keretében a vállalati
innováció ösztönzése körében 2009 tavaszán kiírt pályázaton az
econet.hu Nyrt. közvetett 100 százalékos tulajdonában álló Magyar
Vendor Informatikai Szolgáltató Korlátolt Felelsség Társaság (1036
Budapest, Lajos u. 74-76., Cg. 01-09-728809) „Aktív TV3.0”
megnevezés projektje 94.794.750 forint összeg vissza nem térítend
támogatást nyert el. Az errl szóló értesítést a Magyar Vendor Kft.
tegnap vette kézhez, a támogatás igénybevételére pedig a késbbi
idpontban megkötend támogatási szerzdés alapján, a projekt két
éves idtartama alatt kerülhet sor.
Az „Aktív TV3.0” projekt célja egy úgynevezett Home Theatre PC
(HTPC) keretrendszer innovatív továbbfejlesztése és a Magyar Vendor
Kft. - amely az econet.hu Nyrt. Média Üzletága online területének
gazdája - tartalmi szolgáltatásaihoz való igazítása, ennek keretében
pedig a HTPC rendszer és a WEB2.0 alkalmazások integrálása, a
felhasználói felület általánosabbá tétele és az alkalmazott hardver
hatékonyságának növelése. A HTPC rendszerek egyesítik a web és a TV
lehetségeit, ezzel új piaci lehetségeket is nyitnak (például webes
kattintás alapú mérés a TV-reklám megjelenés esetében, illetve
célzott reklám kiszolgálás). A HTPC rendszer lehetvé teszi a
nemlineáris és interaktív tévézést is.
A megvalósítandó fejlesztéssel egy olyan, magyar viszonyok között is
elérhet árú és felhasználó-barát terméket kívánunk létrehozni,
mellyel webes hozzáférés alapon kiváltható a kábel TV elfizetés, és
amelyre a nappaliban lév összes szórakoztatási funkció telepíthet.
A termék sikeres létrehozása és bevezetése esetén egy újabb,
reklámok rendkívül hatékony, akár személyre szabott elhelyezésére is
alkalmas platformhoz jutnánk, amivel kiegészíthetnénk a meglév
média-portfóliónkat. Az ilyen platformon közvetített reklám –
célzott jellegénél fogva – magasabb áron volna kínálható a
hirdetknek. Mindezek miatt média fókuszú társaságként is érdemes
felvállalni a technológiai fejlesztéssel járó fokozott kockázatokat,
megkísérelve ezzel az adott szk területen mköd reklámszolgáltató
vállalkozások közé kerülni.
Econet topik