Topiknyitó: Ender 2025. 08. 11. 11:13

OTP Singlemarket problémák, kérdések  

Mivel a moderátor tömegesen tilt ki normális kérdezőket és válaszolókat a korábbi hasonló topikból, kénytelen vagyok egy alternatívát létrehozni, hogy legyen hol kommunikálni az ok nélkül kitiltotaknak és ha kel akkor bárki másnak.
Direktbroker - Régi böngészős felület, elvileg kivezetik majd
Smartbroker - Régi mobilos felület, elvileg kivezetik majd
Singlemarket - Új ökoszisztéma, böngészőben és mobilon is így hívják, még erőssen fejlesztés alatt.
Mindnkinek javaslom a singlemarket hibák jelzését az OTP felé, szoktak rá reagálni, legegyszerübb az általuk megadott emailcímre. (lásd app/böngésző) Reményem szerint még fognak bekerülni új, hasznos funkciók.
Ismert direkt/smart broker sajátosságok:
- a direktbroker megbízás csak direktbrokerben kezelhető/látható
- a smartbroker megbízás csak smartbrokerben kezelhető/látható
- fél évnél régebbi megbízás (pl egy régi stop) sehol nem látható de a telefonos ügyfélszolgálat ki tudja törölni
Rendezés:
Hozzászólások oldalanként:
tomi21 2025. 11. 30. 11:02
Előzmény: #1159  Audax1
#1160
En pl az erste bankot neztem ki de majd latjuk szerintem mindenkinek meg kellene nekik irni hogy otthagyjak akkor majd észbe kapnak talan ?:) 
Audax1 2025. 11. 30. 10:08
Előzmény: #1158  tomi21
#1159
Hasonlóan szenvedek az SM-el én is. Már többször irtam nekik, beszéltem velük, sőt egy kvázi fejlesztő visszahívott, hogy elmondja mit csinálok rosszul, hogy nem látom azt, a mit szeretnék, de nem járt az sem sikerrel. Rossz a rendszer, sokkal rosszabb mint a régi volt, - ezt nem akarta megérteni! Hivatalosan panaszt is tettem, de még nem kaptam rá választ. Azon gondolkodom, hogy elmegyek az otp-től, de hova? Melyik rendszer a jobb? Tud valaki jó tanácsokat írni, mondani? Köszönöm!
tomi21 2025. 11. 30. 09:57
Előzmény: #1156  TElek
#1158
Ha janurára? En max egy hetet adok nekik azt is arra hog, latni lehet e javulast? Illetve mit ajanlanak fel majd hog, maradjunk milyen kedvezmenyeket megéri e maradni ezek után? Ha nem ajanlanak semmit vagy minimalisat ersd : esetelg ezt a havi nem kell fizetni akkkr bay bay otp szerintem az a minimum ha megakarjak tartani az ügyfeleket mindenkit kiertesitsenek milyen kedvezmenyeket ajánlanak mert mas ban nagyon sziveseb lat bennünket kedvezmennyekell:)
tomi21 2025. 11. 30. 09:54
Előzmény: #1155  keeper
#1157
10-20% a hiba? Hisz az előfizetes arra szol hogy kapjunk azonnali realt amit nem kapunk ez nem 10-20 % hanem 100% mert amiert fizetünk azt egyaltalan nem teljesitik! Elöfizetes nelkúl is ug,an azt kapod amit nelküle! Az hogy ignoralnak es nem küldöd ujra nekik azzal csak azt ered el hogy mejobban leszarnak hülyere vesznek ! Igen is küldeni kell nekik a problemat mert meg igy is megkerdezik hogy akkor most panaszkent kezeljek ? Teljeeen hülyenek nezve az ügyfelet!
TElek 2025. 11. 29. 23:24
Előzmény: #1153  tomi21
#1156

Hát ha januárra se, lesz változás.  A türelmesebbek is lépni fognak.
Az elvándorlás szemmel látható lesz. 
Csak hát aki egyszer lelépett mert elege lett, az nem fog visszajönni a jobb rendszerből 
az elfuseráltba.
Konkrét ígéreteik, se bírnak lenni. Ennyire bénák ??? Röhej az egész hozzáállás.
keeper 2025. 11. 29. 21:49
Előzmény: #1145  BT55
#1155

Igen, az ügyintézőkkel van némi gond...
Tudod a probléma az, hogy amiket itt leírtunk annak csak a 10-20%-a hiba, a maradék viszont funkcionalitásbeli hiányosság, amire mondhatják a szokásos mantrát: "még fejlesztjük" és semmit sem tehetsz ellene, max. másik bankhoz mész át...
Egyébként már írtam nekik, de nem ide, hanem az észrevételekbe, arra is t@jtak, úgyh szerintem mindenkiét ignorálják. Újra elküldeni meg felesleges, keressék vissza.
benji60 2025. 11. 29. 20:37
#1154
Régen a direkt felületén  adott részvény összes vásárlását egyszerre láttam. Csak most vettem észre ,hogy a MOL vásárlásaim két oldalon vannak ,így azt sem tudom mit adtam el ! (Nyilván az első lap FIFO-ját néztem csak véletlenül) Ügyes :(
tomi21 2025. 11. 29. 08:41
#1153
Azert erdekes hogy előfizetesel is ugyanazt kapjuk mint előfizetes nelkül? Es az otp minden lelkifurdalas nelkúl fizetett az ügyfelekkel ? Nem erdekli őket ? Enyire semmibe veszi ügyfeleit?
mcbull 2025. 11. 28. 17:29
Előzmény: #1151  Boborjan51
#1152
Értem, azt nem az értékpapír szla írtam. Az folyószámla! Az is ingyenes tud lenni! Az is igaz amit írsz, utalással vagy pár tranzakció után ingyenes tud lenni az értékpapír szla is. 
Boborjan51 2025. 11. 28. 17:14
Előzmény: #1124  mcbull
#1151
bocsi nem 225ezer ,havi 22.500.-Ft -ot befektetni vmi. erste papirba ,így lesz állományi és szla.vez  díj mentes
Haresz1 2025. 11. 28. 17:09
Előzmény: #1147  Realka
#1150
Zöldbéla
Zöldbéla 2025. 11. 28. 17:03
Előzmény: #1147  Realka
#1149
PeterS 2025. 11. 28. 16:34
Előzmény: #1147  Realka
#1148
Erste NetBroker, BÉT:
Megbízás díja 0,45%, minimum 390 forint.
Állományi díjak:
50 millió Ft piaci értékű havi átlagos pénz és értékpapír állományig 0,015% /hó
50 millió Ft piaci értékű havi átlagos állomány feletti rész díjmentes
Transzferálás más értékpapír-forgalmazó vagy hitelintézet által vezetett értékpapírszámlára:
10.000 Ft / értékpapír + az értékpapírtranszferben résztvevő külső szolgáltató által felszámított díj
Ez ugye az, amikor kifele megy az Erstétől a papper, a transzfer fogadása ingyenes.
Realka 2025. 11. 28. 14:44
#1147
Valaki tudja esetleg mennyi az állomány dij és a tranzakciós dij a k& H és az erste banknál?
Yoakedvem 2025. 11. 28. 12:43
#1146
Otp hívott, mondtam nekik a Dec . 8-át hogy lesz fejlesztés addig. Mondták, hogy sem megerősíteni sem cáfolni nem tudják, szóval eléggé igaz lehet a dátum... aztán majd kiderül...
BT55
BT55 2025. 11. 28. 12:25
Előzmény: #1143  keeper
#1145
Dehogy kell. Itt megtudod tenni, csak írd le pontosan. 30 napon belül válaszolniuk kell. Ha nem teszik azért is fel lehet őket nyomni. Ide mehet ami kifér:  https://www.otpbank.hu/portal/hu/kapcsolat/panaszkezeles
tomi21 2025. 11. 28. 12:22
Előzmény: #1143  keeper
#1144
Ez hülyeseg a singlemarket old ban hibabejelentes panasz oda email  es mi a panasz hiba fotoval tudod bizonyitan csatolj hozza 
keeper 2025. 11. 28. 12:17
Előzmény: #1140  tomi21
#1143
Ahhoz be kell fáradnom a bankba, ezt mondta az ügyintéző, mielőtt udvariasan szétnyomta a beszélgetést...
keeper 2025. 11. 28. 12:16
#1142

Most látom, hogy volt "fejlesztés". A termék részleteinél, már nem a hullám diagram, hanem a gyertya az alapértelmezett... A kiléptetési időintervallumot még mindig nem sikerült módosítaniuk, gondolom 3 hete keresik a vonatkozó értéket a konfigban...
Ha nem a kereskedés megkezdése után, hanem még előtte lépek, be (ahogy ma is) , akkor meg egy idő után összekavarja az értékeket, nem frissül stb., kilépés-belépés után újra megjavult, gyerekek 2025 lassan 2026, ez gyalázat egy ekkora banknál, de már kár a szóért.
BT55
BT55 2025. 11. 28. 12:10
Előzmény: #1140  tomi21
#1141
Pontosan

Topik gazda

Ender
Ender
3 1 5

aktív fórumozók


friss hírek További hírek