Nagyon idegesítő, h megnézve a palyázatok nyerteseit, vasúti projeckteknél, csak Mészáros L. cégeket látni(MM, R-Kord, Swietelsky, Homlok). Mind egy bandába tartoznak. Nagyon jó lenne elnyerni valamit, jó lenne ha a részvény is megindulna, de amíg ők mindent bevállalnak, nem jut másnak...
A Triman benne van, s ez tényleg jó, minden Set részvényesnek. Az hogy ebből a vasutépítési lazbol ami egész európában és Magyarországon van, a Triman/Set hogyan fog kijönn az jó kérdés. Engem megnyugtat hogy a Triman vezetői ott vannak, így szerintem van esély vmi komoly projektre. Mert ők 31evig sok munkával letették a nevüket. Jól gondolom?
Anno a Deltánál a módszertant kifogásolták ha jól emlékszem. Az, hogy milyen áron történik a részvények bevezetése már eléggé "kidolgozott" műfaj, de a cégértékelési eljárás korábban úgymond "nyers" volt és főként papírtologatásról szólt (pl. a legelső kamuapport próbálkozás még annak mentén ment volna, csak hát már a könyvvizsgáló se merte kitenni az asztalra a ...). Szerintem nem véletlenül kellett 1 évet várni a jóváhagyásra és mögé pakolni egy olyan tartalmat, ami elfogadható az MNB-nek legalább az egyszerűsített eljáráshoz :) A lényeg, hogy bent van a Triman, de Orbókról én is olyat hallok, hogy ha mozog a szája ... :D
Ezzel kapcsolatban azt gondolom, hogy 2019. április-december időszakban 100 fölött volt jóval a rv-ár, így a 124 Ft-os apport ár nem volt kiugró, nem adott okot extra vizsgálódásra. És az is lehet, hogy ennyit valóban ért a Triman is akkoriban - ehhez (sem) értek. :-)
Minden papír ígéretes - amíg annak az ellenkezője ki nem derül róla. Viszont azon állításoddal miszerint 'normális vezetőkkel', már vuitatkoznék - persze nem elmebetegek, de azért (és szigorúan csak szerintem) nagy szélhámosok, na.
Oda írok, ahova akarok, és mivel rves vagyok itt, ezért még az a vád se érhet, h rv nélkül károgok. Épp ma vettem vissza egy adagot a multkori spekarally óta. ;)
Ez helyt álló meglátás, èn is ezt gondolom. Szerintem nem véletlenül vannak csendben. Vannak nagyobb pakkok amik gazdát cserélnek, eddig az emelkedés előtti időszakban a posvány semmi volt a jellemző. Most mini mocorgast érzek. De ez még semmi szvsz
Azért abba is gondoljatok bele, hogy amikor a 124 Ft-os apport árban megegyeztek, kb 2019 kora őszét írtunk. Szerintem akkor sehol nem volt még a vasúti fejlesztések ilyen mértékű beharangozása, így valószínűleg nem ez volt hatással az ár megállapítására. Most szerencsés helyzet kezd kialakulni, de csak akkor, ha a vasútépítési tortából a Trimannak/SET-nek is jut. Hogy jut-e, azt egyelőre még nem tudjuk, mindenki reménykedik, hogy igen.
Ja és pont az ország óriás vasút beruházás előtt akarnák eladni? Nem hiszem. Most mindenki tele van/lesz melóval nem kicsit. Ettől még persze bármi lehet.
Set Szekta és trú ÚRRRRAKKKK fenklubja