ujonc

Regisztráció:
2018-12-12 20:31:55
Hozzászólások száma:
4 223
Utolsó hozzászólás:
2018-12-12 20:57
Pontok:
Tapasztalati: 4
Aktivitási: 3
Népszerűségi: 5

utolsó 20 hozzászólása

Dátum
2018-12-12 20:57:49
mutat
Megszólalt Orbán a rabszolgatörvényrõl #149
Ez a törvény nagyjából semmire sem jó!Voltak vállalkozások, akik eddig is halálra dolgoztatták a munkavállalóikat, na ők most legalább "legalizálhatják" a kizsákmányolásukat. Akik érzik és tudják, hogy a munkaerőpiacon milyen változások álltak be az utóbbi években, szépen felállnak egy olyan munkahelyről, ahol ezeket az új szabályokat erőből alkalmazni szeretnék. Elmennek jó esetben egy másik hazai munkahelyre vagy ami rosszabb, elmennek külföldre.
 Nem is ragoznám túl.
Csak arra lenne jó felhívni a "gazdaság" figyelmét, hogy a vállalat irányítás által felállított (és kommunikált) normatívák mit kommunikálnak erről.
 Lean
"Muri típusú veszteségek A muri túlterheltséget, túlterhelést jelent, a standard munka hiányának egyértelmű jele. Vonatkozhat mind emberekre, mind gépekre. Emberek esetében az irreálisan sok munka, az indokoltnál gyorsabb munkavégzés, a folyamatos túlórák, extra műszakok, gépek esetében a maximális kapacitás közelében történő folyamatos működtetés lehet ilyen típusú probléma. A muri egyértelműen oka lehet számtalan, muda típusú veszteségnek."
Ez nem a munkavállalók miatt lett kitalálva. aki ezzel szembemegy a saját vállalkozását hozza hosszú távon nehéz helyzetbe.
A másik az egészségügyi kiadások növekedése.
Aki egy év alatt rádob még két és fél hónapot a munkával töltött idejére (majdnem mindegy, hogy önként vagy kényszerből), nem évente két és fél hónapot éget el az életéből, egészségéből hanem legalább a dupláját. Mert ezt az időt a regenerálódásából veszi el. Tehát nyugdíj szempontjából nagyot spórol ezzel az állam, mert megöli a munkavállalóit még a nyugdíjfolyósítás megkezdése előtt, viszont a rokkantakkal meg neki kell valamit kezdeni, amíg élnek.
2018-03-03 13:18:00
mutat
Egyre közelebb a dízelautók vége - A modern dízeleket is kitilthatják a német nagyvárosokból #5
Amennyire én tudom ez a "korrekt ajánlat" Amerikában működött is.
https://index.hu/gazdasag/2016/04/21/felmillio_amerikainak_fizet_a_vw_a_dizelbotrany_miatt/
 Aztán, hogy az európai autógyártók ezt a kontinensen nem érzik szükségszerűnek? Majd kialakul...
http://www.azauto.hu/2017/10/13/europaban-erosodik-karterites-igeny/
 Nekem a kerékpár az egyes számú közlekedési eszközöm. Nem azért mert nem telik autóra, sokkal inkább a káros környezeti hatások miatt. Így olyan kényelmi helyzetekről mondok le, amit egy autó nyújt (ezzel szemben nem mindig kellemes esőben, hidegben kerékpározni, de megteszem mert még így is az a véleményem vannak fontosabb dolgok, mint a személyes kényelmem). Tehát sem gázolajat sem benzint nem égetek. A levegőt viszont ugyan úgy szívom, amit a személyautók (is) szennyeznek. Ebben a helyzetben vajon mi lenne a "korrekt megoldás"? Mi személyautó nem használók kitől kérjük a kártérítést?
2017-02-19 22:30:15
mutat
266 ezer aláírás az olimpiai népszavazásért #668
"Magyarország társadalma még nagyon nem érett egy olimpia megrendezésére. Sajnos."

A gazdasága meg még annyira sem.
Még jobban sajnos!
2017-01-16 23:36:38
mutat
Nekifutásból, páros lábbal szállt bele a német autógyártókba Trump #19
Kicsit olvass vissza, mondjuk úgy tíz évet. Elő fog bukkanni a nickem ts!
2017-01-16 23:30:22
mutat
Tíz ország, ahol most a legjobb élni a világon #13
"Nem csak a pénz van a világon..."

Nem, de valakinek még az sincs. Különben élhetne mondjuk Ausztráliában, ha oda vágyik. ;-)

2017-01-16 23:23:54
mutat
2016-12-03 20:38:45
mutat
Csökken a sebességhatár a ferihegyi gyorsforgalmin #44
Igazad van. Elnézést mindenkitől, aki a téma helyett minket olvasott!
2016-12-03 17:06:04
mutat
Csökken a sebességhatár a ferihegyi gyorsforgalmin #36
"majom" :-)))
Te mindig tudod fokozni!
Témázgassatok nyugodtan, hónapokon vagy akár éveken keresztül. Jó egészséget!

"majom" :-))) Ez a Pali, ez a Pali, mókás egy figura!
2016-12-03 10:17:59
mutat
Csökken a sebességhatár a ferihegyi gyorsforgalmin #34
Nem pontos meghatározás számomra az "egy-két másfél", de nem probléma. Tudjuk be ezt is az "éjféli valaminek". :-)
Versenyt meg nem fogok indítani, hogy ki ivott régebben alkoholt. Lévén ellenőrizetlen lenne az egymásra licitálgatás. Így egy jót mosolygok magamban a te feltételezésedről irányomban.
2016-12-03 10:14:40
mutat
Csökken a sebességhatár a ferihegyi gyorsforgalmin #33
Ezt úgy veszem, mintha azt írtad volna, nem tudok olyan hozzászólás idézni ahol Bekre Pál nem negatív éllel szól a magyarságról.
A hozzászólásodban leírt példákat nem tudom miért írtad? Szándékoztál ezzel bármit is bizonyítani? Én is itt élek, ismerem a közlekedési morált. És kikérem magamnak, hogy engem ez alapján ítéljenek meg. legközelebb, ha hasonló szituációba kerülsz nézz szét magad körül. Lásd meg hányan figyelnek a kocsijukból elborzadva, megbotránkozva, értetlenül ugyan úgy ahogyan te is teszed. Aztán gondold végig az előző hozzászólások alapján, hogy akkor ők most külföldiek vagy a "magyarokra jellemző" Bekre Pál által leírt jellemrajz hibádzik-e valahol!
És nem. Szerintem nem jobb az Üllői, mert forgalmas és tele van lámpával. Akkor alternatíva, ha feltekeredett egy autó a gyorsforgalmin a korlátra vagy beszorult egy kamion az aluljáróba. Amik nagy többségében külföldiek, de ez alapján nem fogok ítéletet mondani a külföldi kamionosokról.
2016-12-02 16:00:03
mutat
Csökken a sebességhatár a ferihegyi gyorsforgalmin #30
Gondolom valami ütőset akartál írni, nem sikerült. Csak annyira, amennyire képben vagy a gyorsforgalmit illetően. Én nem akarok lerántani senkit sehova. Nem én kanyarodok folyton oda, hogy a magyar ember mennyire ilyen vagy olyan. Ha nem akarod megérteni keress olyan hozzászólást Bekre Páltól, ahol valami pozitívat ír róluk , rólunk, mert én történetesen annak vallom magam. Nem melldöngetősen, ahogy szeretik beállítani egyesek, csak annyira hogy ezt észrevegyem.
2016-12-02 15:55:07
mutat
Csökken a sebességhatár a ferihegyi gyorsforgalmin #29
"ezt teszi az, amikor az ember kora este kezd inni"
2016-12-01 20:39:33
mutat
Elmarad a szociális dolgozók sztrájkja: 2018-ra 33%-kal nő a dolgozók bére #22
Bocsánat!

Csak egy gondolat, aztán nem is zavarnék. Kakilni élettani szükséglet. Persze azt sem úgy, hogy éppen ahol rám jön gatya le, aztán csak a sarkam ne legyen olyan.
Orrot túrni már nem kötelező. Az így újbegyre került nedveket megenni még annyira sem. Nem biztos, hogy az a szemét aki ilyeneket megmutat. Ha nem adna magas labdát nem lenne mit lecsapni a másik oldalnak.
2016-12-01 20:12:52
mutat
Csökken a sebességhatár a ferihegyi gyorsforgalmin #16
De ugye úgy gondolod, hogy egy részének! Vagy vitába szállnál Bekre bátyáddal?
2016-12-01 20:11:08
mutat
Csökken a sebességhatár a ferihegyi gyorsforgalmin #15
"természetesen ez a lakosság egyik része"

Persze ezt írtad is, ők a magyarok. Így írtad:
"a magyar ember meg egyenletes 75-tel megy át mezőn meg falun egyaránt"

"a másik rész és valószínűleg igen, a külföldi is meg figyelembe veszi, hogy épp hol közlekedik és annak megfelelően választja meg a menetdinamikáját"

Ők a nem magyarok.

"ha mindenkire szó szerint vonatkozott volna"

Valóban csak a "magyar ember"-re gondoltál és nem mindenkire. De ezzel a hozzászólásoddal semmi új dolgot nem mondtál az előzőhöz képest (a személyeskedésen kívül). Gondolom erre magadtól is rájöttél.

"fura is lett volna a kifejtésem"

Bizony, az is volt!

"egyébként a magyar ember imád tudálékoskodni is, tudtad?"

Nem, de nincs is jelentősége. Te majd úgy is megismerteted a magyar ember jellemrajzával a nagyérdeműt. No persze nem az összesével csak akire éppen te gondolsz. És, hogy te kire gondolsz éppen amikor írsz valamit? Azt fejtse meg az olvasó.

"még kimoderálnának, dehogy teszem"

Igazad van. Nagy kár lenne érted. Aki ilyen jól ismeri a magyar ember jellemrajzát megérdemli, hogy szépeket mondhasson egy gazdasági fórum topikjaiban róluk. Tudom nem mindenkiről csak egy részéről.
2016-11-30 16:53:24
mutat
Csökken a sebességhatár a ferihegyi gyorsforgalmin #12
"a baj legritkábban származik a magasabb sebességből, sokkal inkább abból, hogy az autósok egyik része vánszorog, a másik meg kerülgeti őket"
"a magyar ember meg egyenletes 75-tel megy át mezőn meg falun egyaránt"

Ezt úgy kell érteni, hogy a magyar ember lakott területen belül kerülgeti a "szabályosan vánszorgó" külföldieket, míg azon kívül a külföldiek előzik vissza a vánszorgó magyarokat? Szeretem ezeket a nemzeti jellemrajzokat, annyi intelligenciát sugároz!
2016-11-24 00:05:24
mutat
Mint a mesékben: egy mázsa aranyat rejtettek el a házban, amit egy francia férfi megörökölt #9
Örökölsz egy lakást. Kifizeted utána az illetéket. Beköltözöl. Apránként előkerül a házban egy mázsa arany.Mit csinálsz? Rohansz a médiához, az adóhivatalhoz vagy "hallgatni arany"?
Egyébként ötven kiló arannyal is eléldegélhet az ember, ha nem herdál.
2016-11-18 20:12:56
mutat
Másfélszeres bért szeretnének a vasutasok #8
Nyugaton az a baj, hogy nem állampolgársághoz kötött a szociális rendszerük. /szerintem/
2016-11-18 20:11:47
mutat
Másfélszeres bért szeretnének a vasutasok #7
Ha nem adják meg mindenkinek az nem alapjövedelem.

friss hírek

AZ OLDAL TETEJÉRE