ujonc

Regisztráció:
2018-12-12 20:31:55
Hozzászólások száma:
4 235
Utolsó hozzászólás:
2019-01-30 16:56
Pontok:
Tapasztalati: 4
Aktivitási: 3
Népszerűségi: 5

utolsó 20 hozzászólása

Dátum
2019-01-30 16:56:32
mutat
2019-01-29 21:13:57
mutat
Elérte Németországot az Audi-sztrájk - Megbénult a termelés Ingolstadtban #65

Az Frankfurti reptéri sztrájk meg van?
Szerinted bezárják az ottani repteret? Ott vajon mire számíthattak a "fiúk"? A külföldi cégek fontolóra veszik az országból való kivonulásukat? Esetleg leépítenek a bérfejlesztés kapcsán? Ott a melósoknak nem volt elég a 16 euró óránként, 20-at szerettek volna.
 Soha nem fogom megérteni, hogy magyar emberek nem érik fel ésszel, hogy ha a többi magyar többet fog keresni, akkor ez húzza magával az ő jövedelmüket is.
2019-01-29 20:58:28
mutat
Itt a kijózanító pofon az Auditól - Ezt nem teszik zsebre a dolgozók #28

 Nézd, Te itt azt próbálod bizonygatni, hogy nem biztosak a munkavállalók követelései (gazdasági számítások alapján sem). Ugyan akkor te magad írod a következőt:
"jelen voltam, amikor az ottani szakszervezet kilátásba helyezte a sztrájkot mert az ukránok többet kerestek a magyaroknálazt mondták nekik ha nem tetszik még több ukránt hoznak
ennyi történt"
 Ez számomra ellentét! Ennyi.
2019-01-29 20:56:39
mutat
2019-01-29 20:53:40
mutat
Itt a kijózanító pofon az Auditól - Ezt nem teszik zsebre a dolgozók #25
És állampolgári jogon osztanák a pénz, mint a gazdag arab országokban? Mert a termelést ugye elméletedben Törökországban és Ukrajnában folytatnák. A német melós meg otthon csücsülne vagy mehetne vendégmunkásnak máshová?
2019-01-29 20:44:08
mutat
Elérte Németországot az Audi-sztrájk - Megbénult a termelés Ingolstadtban #63

"ha elront valamit ami csökkenti vagy lenullázza az előállított értéket, neki akkor is jár a bér, másodpercre pontosan."
 Az alapbér biztos. A minőségi, mennyiségi bónusz (ilyen esetben) biztosan nem.
2019-01-29 20:41:02
mutat
Itt a kijózanító pofon az Auditól - Ezt nem teszik zsebre a dolgozók #23
És ki inná ott a söröket, legfőképpen miből?
2019-01-29 17:14:00
mutat
Itt a kijózanító pofon az Auditól - Ezt nem teszik zsebre a dolgozók #19

Ez így van.
Ha megadja a kért bérfejlesztést még akkor is megéri majd neki. Lásd a Belga gyár béreit. Ott még háromszoros bérrel is megéri. Hiszen nem vitte el onnan.
A robotok meg a kinti gyárait is érinti majd nem csak az ittenit. Az abból következő problémája, a ki veszi meg az autóimat kérdés lesz. De ez másik topik témája lehet majd.
2019-01-29 16:57:15
mutat
Itt a kijózanító pofon az Auditól - Ezt nem teszik zsebre a dolgozók #17
 Nem a két szép szemünkért hozták ide. Vigyék haza! És ki fog dolgozni benne? Akik akartak már kimentek külföldre, már azokra a munkáskezekre van szükségük, akik itt maradtak.
2019-01-29 16:55:36
mutat
Itt a kijózanító pofon az Auditól - Ezt nem teszik zsebre a dolgozók #16
De, ha a két mérnöki irodának egy a tulajdonosa, miért tenné meg azt, hogy csak az egyikben árul szoftvereket? Ha megpróbáltam és működik, van kereslet, van haszon a másikban is alkalmazni fogom ezt az üzleti fogást nem?    Másrészt szerencsésebb lenne az autógyárakból hozni a példát a konkrét estben. Azt a magyarázatot mondjuk jobban el tudnám fogadni, hogy a profitot megpróbálnám ott kimutatni, ahol kedvezőbb utána az adózás. Ilyenkor mondhatnám a nagyobb költséghányadú helyen, hogy bocs, de te kevesebb hasznot hozol a cégnek, ezért is nem tudok neked annyit fizetni.
2019-01-29 16:43:55
mutat
Itt a kijózanító pofon az Auditól - Ezt nem teszik zsebre a dolgozók #13
"az Audi belga gyárában pedig az átlagbér a győri 3,6-szerese."
Itt mekkora is a hozzáadott érték?
"Belgium Brüsszel
Modellek: Audi A1, A1 Sportback, S1, S1 Sportback"
 ???
2019-01-29 16:37:58
mutat
Itt a kijózanító pofon az Auditól - Ezt nem teszik zsebre a dolgozók #12
"Magyarország Győr
Modellek: Audi A3 Sedan, S3 Sedan A3 Cabriolet, S3 Sedean, TT/TTS Coupé, TT/TTS Roadster, motorok"
"Ingolstadt
Modellek: Audi A3, A3 Sportback, A4 (kombi is), A4 allroad, A5 Coupé, A5 Sportback, Audi Q5, karosszéria alkatrészek, futómű alkatrészek, motor alkatrészek, préselt lemezek, alumínium alkatrészek"
 Ezek szerint sem indokolt a bérkülönbség.
2018-12-12 20:57:49
mutat
Megszólalt Orbán a rabszolgatörvényrõl #149
Ez a törvény nagyjából semmire sem jó!Voltak vállalkozások, akik eddig is halálra dolgoztatták a munkavállalóikat, na ők most legalább "legalizálhatják" a kizsákmányolásukat. Akik érzik és tudják, hogy a munkaerőpiacon milyen változások álltak be az utóbbi években, szépen felállnak egy olyan munkahelyről, ahol ezeket az új szabályokat erőből alkalmazni szeretnék. Elmennek jó esetben egy másik hazai munkahelyre vagy ami rosszabb, elmennek külföldre.
 Nem is ragoznám túl.
Csak arra lenne jó felhívni a "gazdaság" figyelmét, hogy a vállalat irányítás által felállított (és kommunikált) normatívák mit kommunikálnak erről.
 Lean
"Muri típusú veszteségek A muri túlterheltséget, túlterhelést jelent, a standard munka hiányának egyértelmű jele. Vonatkozhat mind emberekre, mind gépekre. Emberek esetében az irreálisan sok munka, az indokoltnál gyorsabb munkavégzés, a folyamatos túlórák, extra műszakok, gépek esetében a maximális kapacitás közelében történő folyamatos működtetés lehet ilyen típusú probléma. A muri egyértelműen oka lehet számtalan, muda típusú veszteségnek."
Ez nem a munkavállalók miatt lett kitalálva. aki ezzel szembemegy a saját vállalkozását hozza hosszú távon nehéz helyzetbe.
A másik az egészségügyi kiadások növekedése.
Aki egy év alatt rádob még két és fél hónapot a munkával töltött idejére (majdnem mindegy, hogy önként vagy kényszerből), nem évente két és fél hónapot éget el az életéből, egészségéből hanem legalább a dupláját. Mert ezt az időt a regenerálódásából veszi el. Tehát nyugdíj szempontjából nagyot spórol ezzel az állam, mert megöli a munkavállalóit még a nyugdíjfolyósítás megkezdése előtt, viszont a rokkantakkal meg neki kell valamit kezdeni, amíg élnek.
2018-03-03 13:18:00
mutat
Egyre közelebb a dízelautók vége - A modern dízeleket is kitilthatják a német nagyvárosokból #5
Amennyire én tudom ez a "korrekt ajánlat" Amerikában működött is.
https://index.hu/gazdasag/2016/04/21/felmillio_amerikainak_fizet_a_vw_a_dizelbotrany_miatt/
 Aztán, hogy az európai autógyártók ezt a kontinensen nem érzik szükségszerűnek? Majd kialakul...
http://www.azauto.hu/2017/10/13/europaban-erosodik-karterites-igeny/
 Nekem a kerékpár az egyes számú közlekedési eszközöm. Nem azért mert nem telik autóra, sokkal inkább a káros környezeti hatások miatt. Így olyan kényelmi helyzetekről mondok le, amit egy autó nyújt (ezzel szemben nem mindig kellemes esőben, hidegben kerékpározni, de megteszem mert még így is az a véleményem vannak fontosabb dolgok, mint a személyes kényelmem). Tehát sem gázolajat sem benzint nem égetek. A levegőt viszont ugyan úgy szívom, amit a személyautók (is) szennyeznek. Ebben a helyzetben vajon mi lenne a "korrekt megoldás"? Mi személyautó nem használók kitől kérjük a kártérítést?
2017-02-19 22:30:15
mutat
266 ezer aláírás az olimpiai népszavazásért #668
"Magyarország társadalma még nagyon nem érett egy olimpia megrendezésére. Sajnos."

A gazdasága meg még annyira sem.
Még jobban sajnos!
2017-01-16 23:36:38
mutat
Nekifutásból, páros lábbal szállt bele a német autógyártókba Trump #19
Kicsit olvass vissza, mondjuk úgy tíz évet. Elő fog bukkanni a nickem ts!
2017-01-16 23:30:22
mutat
Tíz ország, ahol most a legjobb élni a világon #13
"Nem csak a pénz van a világon..."

Nem, de valakinek még az sincs. Különben élhetne mondjuk Ausztráliában, ha oda vágyik. ;-)

2017-01-16 23:23:54
mutat
2016-12-03 20:38:45
mutat
Csökken a sebességhatár a ferihegyi gyorsforgalmin #44
Igazad van. Elnézést mindenkitől, aki a téma helyett minket olvasott!
2016-12-03 17:06:04
mutat
Csökken a sebességhatár a ferihegyi gyorsforgalmin #36
"majom" :-)))
Te mindig tudod fokozni!
Témázgassatok nyugodtan, hónapokon vagy akár éveken keresztül. Jó egészséget!

"majom" :-))) Ez a Pali, ez a Pali, mókás egy figura!

friss hírek

AZ OLDAL TETEJÉRE