Úgy legyen. Nem sajnálom senkitől, aki kitart meg is érdemli. Én most több fantáziát látok más papírokban, de ha tartósan, nagy forgalommal 420fölé kerül visszaszállok.
Pl. Daimler.
Csúcson az értékesítés, 6 %-os oszt.hozam, 7,5-es P/E, Átlagos célár +40%
BMW hasonló.
Commerzbank: szétverték. Növekedési potenziál: +60 %.
Itt nincs fel(-le)beszéles.A Daimler mai
forgalma 300M EUR. A BÉT 2 heti forgalma
Ma némi nyereséggel eladtam az összes papírt. Nehéz döntés volt, de néhány német cég olyan szintre került, ami most
szerintem irreális. (?)További sok sikert mindenkinek.
Technikai szemmel lehet bennük rövid távon fantázia, funda szerint a Molban szerintem biztos nem. Én pedig emlékszem a 2000-es évek Matávjára. Meg lehet nézni, akkor és most.
Nem szoktam fórumokba írogatni, mert sok a személyeskedés. Nyilvánvaló, hogy
felesleges árfolyamokat prognosztizálni, főleg néhány napra. Szerintem van fantázia a papírban, de nagy a kockázat is. Mindenki döntse el, hogy mekkorát vállal. Én be merem vallani, hogy ma vettem 4455 db.-ot.
Meglátjuk...
Részletek a hírlevélből...
...........................
Ki lesz a befutó, Apple, Samsung, Android?
Gartner előrejelzése szerint 3 év alatt több mint háromszorosára nő a mobil fizetési piac, 2017-re elérheti a 720 milliárd dollárt, hogy ki milyen részesedét fog ebből hazavinni, az most még nem látszik, mert mindenki gyerekcipőben jár. A legnagyobbak mellett mások is beszállnak a harcba, többek között a bankok saját alkalmazásaikkal, mobiltárca szövetségek – helyi szolgáltatók részvételével vagy nagyobb márkák, mint például a Swatch okos óráival.
Jelenleg a marketingben az Apple Pay a legerősebb és piacra lépésével időben is megelőzte társait, de az android operációs rendszert használók most még nagyobb számban vannak. Kérdés, hogy mennyire fogják használni a megjelenő mobil fizetési alkalmazásokat?
Az Apple Pay kereskedelmi elfogadó helyek száma 5 hónap alatt majdnem 500 000–rel nőtt, márciusig elérte a 700 000-et. 2015 júliusától elérhető lesz az Egyesült Királyságban is. A szigetország lakossága körében eddig is nagy népszerűségnek örvendett a kontaktus nélküli fizetés, és mivel az Egyesült Királyságban az okostelefonok csaknem fele iOS-en fut, joggal feltételezhetjük, hogy az Apple Pay-t is sokan hamar kipróbálják és megkedvelik, annak ellenére, hogy bevezetése az Államokban sem volt zökkenőmentes és egyenlőre még csak néhány Apple eszközön fut (iPhone 6/6 Plus and Apple Watch, iPad Air 2 and iPad Mini 3).
Az Apple Pay elfogadásához szükséges infrastruktúra gyakorlatilag már országszerte kiépült, hiszen a legtöbb chipkártyát elfogadó terminál kontaktus nélküli kártyákkal történő fizetésre is alkalmas. Az új kontaktus nélküli fizetésre 250.000 helyen lesz lehetőség, többek között – a teljesség igénye nélkül – a BP benzinkútjain, a KFC, a Lidl, a Marks&Spencer, a Nando’s, a Spar üzleteiben, a McDonald’s és a Subway éttermeiben, valamint a Starbucks kávézóiban. Aki applikáció használatával szeretne majd fizetni, az megteheti például a Booking.com-on, a British Airways-nél vagy az EasyJet-nél is.
A sikeres bevezetést segíti, hogy a londoni közlekedési vállalat rögtön csatlakozott az elfogadók közé, ahol már most is népszerű a kontaktus nélküli fizetés, minden tízedik nagy-britanniai kontaktus nélküli transzakció a TfL (Transport for London) hálózatán történik.
Az Apple Pay az ország nyolc legnépszerűbb bankjának támogatását is élvezi és ugyan most még hiányzik a Barclays, 12 millió ügyfelével a listáról, de a bank twitteren keresztül már kommunikálta, hogy tárgyalásokat folytat az együttműködésről, mindamellett, hogy a banknak már megjelent saját mobil fizetési szolgáltatása, a Pingit.
Időben kicsit lemaradva lépett piacra az Android Pay, júniusban indult az Egyesült Államokban, teljesen hasonló elven, mint a korábban említett fizetési rendszer, az EMV tokenizációs szolgáltatásán alapszik. Előnye lehet, hogy nem egy márkához kötődik, bármilyen android operációs rendszerű telefonon, amely rendelkezik NFC chippel és ujjlenyomat olvasóval használható, bár ezekből még nincs sok a piacon.
A Samsung Pay (LoopPay) - bár márciusban a Mobil Világ Kongresszuson nyári bevezetést ígért - a hírek szerint csak szeptemberben indul. A fizetési rendszer alapelve nem más, tokenizációval és a Samsung legújabb készülékeivel (Samsung Galaxy S6 and Galaxy S6 Edge) működik majd, azo nban előnye a másik kettővel szemben, hogy mágnescsík olvasós terminálokon is használható a „LoopPay's Magnetic Secure Transmission” (MST) technológiájával, így az elfogadó helyek száma több mint 30 millió terminál.
Az európai térhódításnak előnye lehet, hogy kontinensünkön jóval több az NFC képes terminál, hátrány azonban a tokenizáció lassú terjedése, de ahogy korábban is említettük, mi már készen állunk egy új generáció kiszolgálására. A Nyomda innovációs és mobil fejlesztési csapata, a Mobiltárca pilotban szerzett tapasztalatával és a fejlesztés alatt álló TSP (Token Service Provider) szolgáltatásával minden érdeklődőnek segít a mobilfizetés bevezetésében
puma
Amikor 2011-ben Jonny Bauer, a Droga5 amerikai ügynökségének egyik vezetője előadott egy magyar konferencián, akkor a résztvevők már tudták, egy olyan ügynökség kezdi el világméretű menetelését, amely jóval többet tud az emberekről, mint a hagyományos multinacionális ügynökségek.
Jonny, aki ma már a legnevesebb szaklapok szerint is az egyik legkreatívabb, leghatékonyabb ügynökség stratégája, levetítette a PUMA-nak 2010-ben készített kampányának bemutató filmjét és a végén a közönség tapsolt. A sztori egyszerű, erős és működött: „Mit tegyünk, ha a Valentin napon fociforduló is van?” Érdemes végig nézni az alábbi videót, amelyben az ügynökség bemutatja a kampányát és annak eredményét is. link
Akkor még csak 2010-et írtunk, azóta minden nagyobb cég ilyen kampányt akar és ez, a David Droga által alapított ügynökség – feljutott a csúcsra. Mit tudnak ők, amit más nem? Egyszerűen lecsupaszítják az üzenetet és a legütősebb érvet emelik ki. Ahogy a kampány számaiból és az ügynökség további munkáiból is látható, ez működik. Vagyis amikor a fogyasztó sok és sablonos információt kap, már nem akar vagy nem tud dönteni. Így a tanulság, hogy bármilyen kommunikációs projektbe is kezdünk, az üzenetnek végtelenül egyszerűnek kell lennie.
Amikor arról döntünk, hogyan tudnánk cégünk ügyfeleinek lojalitását növelni, végig kell gondolnunk mi az, ami a célcsoportunk számára értékes. Itt már egy nagyobb dilemma előtt állnak a marketingesek, hiszen mára, annyira heterogének lettek a célcsoportok, hogy a régi jellemzőkkel (életkor, lakhely, státusz) már le sem írhatók. Jóval könnyebb, ha vásárlói körökre fókuszálnak, amelyek hasonló igényekkel rendelkeznek, és ebben kezdik meg a szegmentációt. Már ez is elég nagy feladat, hiszen a fiatalokat mobilon és interneten könnyű elérni, az idősebb korosztályt pedig hagyományos módszerekkel. Ezért és ennek ellenére is van esélyük az innovatív nyomdáknak a piacon, hiszen kombinálni kell az új és a régi technológiákat.
Ma azzal, hogy az ANY Biztonsági Nyomda egy lojalitás programhoz papíron, plasztikon és mobilon is tud termékeket, szolgáltatásokat nyújtani csaknem egyedülálló a piacon. Ez nem csak a kampány hatékonyságát növeli, hanem ugyanazon árért különlegesen magas adatbiztonságot is kap az ügyfél. Hiszen a kampány érzékeny, személyes adatait egy olyan cég kezeli, amely a magyarországi okmányok megszemélyesítését is végzi. A cég biztonsági előírásait és tevékenységét számos nemzetközi és hazai szervezet ellenőrzi. Így nem csak a magyar államigazgatás, hanem számos kereskedelmi cég lehet biztos abban, hogy a törzsvásárlói kártyák megszemélyesítése, a mobilkuponok kiküldése, vagy a QR kóddal ellátott papír alapú voucherek postázása a lehető legnagyobb biztonságban történik.
Mindent egy kézből, ez biztosítja a hatékonyságot; a referenciák és a minősítések a megbízhatóságot.
Lojalitás – papíron, plasztikon, mobilon – itt, Magyarországon!
Tisztelt Hölgyem/Uram! Köszönjük, hogy rendelkezésünkre bocsátotta a kapcsolattartáshoz szükséges adatait, beleértve a vezeték- és keresztnevét, a szervezetnél betöltött pozícióját, a szervezeti e-mail címét és a telefonszámát, amelyekhez az ANY Biztonsági Nyomda Nyrt. az üzleti tevékenysége során jutott hozzá. Nagyra becsüljük a lehetőséget, hogy kapcsolatba léphetünk Önökkel. Annak érdekében, hogy tájékoztathassuk Önöket új szolgáltatásainkról, fejlesztéseinkről, vagy aktuális hírekről, eseményekről tájékoztatókat küldhessünk Önöknek, a hozzájárulásukat kérjük a marketing célú kapcsolattartáshoz, üzleti tájékoztatók küldéséhez és az említett kapcsolattartáshoz szükséges adatok kezeléséhez. Annak érdekében, hogy felesleges nehézséget és időveszteséget ne okozzunk Önöknek, kérjük, hogy kizár ólag akkor jelezzenek vissza, ha a fentiekben leírtakkal nem értenek egyet. Az elutasítás megerősítéséhez kérjük, küldjenek egy e-mailt a marketing@any.hu címre. Ehhez kérjük nyissák meg a linket és a levél tárgyaként a „nem járulok hozzá” kifejezést írják be. Amennyiben 5 (öt) munkanapon belül nem kapunk Önöktől visszajelzést, - további értesítésig - vélelmezzük, hogy az ANY Biztonsági Nyomda részére a marketing célú kapcsolattartáshoz és az említett kapcsolattartáshoz szükséges adatainak marketing célú, a jogszabályoknak megfelelő kezeléséhez való hozzájárulást megadják. A kapcsolattartáshoz szükséges adatok egy - az üzleti titokra vonatkozóan megkövetelt védelemnek megfelelően kifejlesztett és üzemeltetett - adatbázison keresztül az ANY Biztonsági Nyomda Nyrt. marketing területen dolgozó munkatársak számára válnak elérhetővé. A marketing@any.hu címre küldött e-mailben bármikor megváltoztathatják a kapcsolattartáshoz szükséges adatokat és/vagy további adatokat adhatnak meg. Ilyen esetben az adatok frissítésre vagy törlésre kerülnek. A fenti címre küldött e-mailben bármikor kérhetik, hogy további üzleti tájékoztatókat ne küldjünk Önöknek.
Köszönjük a figyelmet! - ANY Biztonsági Nyomda Nyrt.
www.any.hu
twitter youtube
Nekem sosem volt és nem is lesz. Azért időnként benézek ide-oda. Elgondolkodtam azon, hogy a hozzátok hasonló hiénáknak nem forog a gyomruk, amikor reggelente a tükörbe néznek?
Miért lepődtök meg? Mi a helyzet a fundamentumokkal? Mi ad támaszt? Az autók csökkenő fogyasztása, elektromos meghajtás, megújuló energia. Az egész szektort át fogják értékelni.
Matáv: 2600 Ft. – 300 Ft.