A válaszadó magyarok csupán 3 százaléka fizet online video on demand (vod) szolgáltatóknak, amelyektől igény szerinti videó és hanganyagokat lehet letölteni. Az átlag Európában 11, míg a hatvanegy vizsgált országban globálisan 26 százalék, a rangsort pedig Észak-Amerika és Ázsia-Óceánia vezeti 35, illetve 32 százalékos aránnyal.
Iphone -t is kevesen vették az elején. Ma meg már minden csirke azzal villog. Késéssel tör be hozzánk a trend.
A jövő nemzedéke már ezen lélegzik.Idő kérdése mikor billen a mérleg nyelve a másik irányba.Ezek a fiatalok az én véleményem szerint, pár év múlva már fogyasztóként jelenik meg a piacon és biztos hogy online videotartalmakat választ.Most intézem én is a szolgáltatás bővítését,mivel elegem lett a rengeteg reklámból és az értelmetlenűl fizetett,csatornákból.Aki egy kicsit is gondolkodik, az tudja,hogy mi az Ott1 előnye.Jó éjt mindenkinek!
ez ámítás meg kábítás csak egy pl ez olyan mint azt mondták soha nem szűnik meg az analóg műsorszórás nem a faszt nem már rég nem érhető el eme szolgáltatás csak digitális van.beakarnak szállni.a nyomorék kitalálok.
Nem találom az eseménynaptárt segíthetnél.Több szem többet lát.Jelentés mikor lesz?Bűzlik nekem a névérték a kurzusban.Nagyon tartják a papírt nem akar omlani.
OTTone