A Ford lecseréli jelenlegi vezérigazgatóját, aki közel 28 éve a vállalatnál van. A váltást a kérdéses teljesítménye és a megosztó stratégiája magyarázza, a vezérigazgatói pozíciót Jim Hackett veszi át. Mark Fields már 28
Nem lesz könnyű dolga Jimnek.
Szvsz a jövő a NAPELEMÉ, a DMFC-É (direkt metanolcella) és a VILLAMOSMOTOROS AUTÓKÉ. Ez a három úgy passzol egymáshoz, mint a csavar és az anya. Ráadásul az ilyen villamosmotoros autók miatt egyetlen gramm széndioxid sem kerül a környezetbe, feltéve, ha a metanol bomlása során keletkező TÖMÉNY széndioxidot újrahasznosítjuk, ahelyett, hogy a légkörbe engednénk (ez a tömény széndioxid használható fel a napelemeknél metanol-gyártásra).
A Fordnak csak akkor nyílik esélye a tortából részesülni, ha a GM elmulasztja a Chevrolet Bolt továbbfejlesztését DMFC-villamos konstrukcióra. Erre van esély, mert a Bolt kifejezett sikerautó, 37 ezer dolláros ára ellenére jelentős mennyiségben fogy (feltehetően azért, mert hatótávolsága azonos a robbanómotoros autókéval).
Azonban az ilyen autófejlesztés megköveteli, hogy integrálják a napelemes áramtermelőket és az autóvásárlókat (mindaddig, amíg a benzinkút-hálózatok ignorálják a metanol- és széndioxid-üzletet).
Kirúgták a Ford vezérigazgatóját
Ugrás a cikkhez