ezt mindennap elmondod? eddigi találati arányod 0 azaz nulla, bukási arány: 100% azaz száz százalék :)
Törölt felhasználó2012. 04. 02. 16:40
Törölt hozzászólás
#32119
Törölt felhasználó2012. 04. 02. 16:38
Előzmény:
törölt hozzászólás
#32118
Mindegy hogy kitől, vagy mitől növekszik az árbev éves szinten 2.5-szeres növekedés az jó! A nyereség (veszteség) az a GÁZ!
Törölt felhasználó2012. 04. 02. 16:32
Törölt hozzászólás
#32117
Törölt felhasználó2012. 04. 02. 16:31
Törölt hozzászólás
#32116
Törölt felhasználó2012. 04. 02. 16:28
#32115
710 millió veszteség a 2011.év eredménye, de csak nekem tűnik ki a sorokból a 4,1 milliárdos árbev (2011), szemben a 1,8 milliárdos előző évivel (2010)? Mert azért az nem is rossz! Persze ha nyereséget látnánk az lenne a tuti.
Időszak Napi átlagforgalom (Ft) Átlagár
5 napos 2 862 995 53,6674
30 napos 7 324 314 55,0414
180 napos 7 341 894 57,3244
Nagyon közel a mozgóátlagok,nagyon beszükült az árfolyam!!!!!!!
Helló Stiv!Már bevásároltál?Én még mindig 50 alá várom.Nagyon tömnek ezen a szinten.Időközönként megjelenik egy eladó és lenyomja 50-ig.De az alá nem akar menni egyenlőre.
most akkor venni kell, mert rally lesz,
vagy 40 Ft lesz?
mit beszélsz itt össze vissza?
Törölt felhasználó2012. 04. 02. 14:30
Törölt hozzászólás
#32106
Törölt felhasználó2012. 04. 02. 14:29
Törölt hozzászólás
#32105
Törölt felhasználó2012. 04. 02. 14:24
Előzmény:
törölt hozzászólás
#32104
Nyílt levél a KEG Nyrt. elnök vezérigazgatójához!
Tisztelt Pimper Úr!
A múlt alakalommal egy nyilvános sajtóvitát ajánlottam Önnek és levélben is számos kérdésre kéretem választ a KEG ügyeit illetően, amit Ön válasz nélkül hagyott.
Miután a kisrészvényesek megtiszteltek a bizalmukkal, de a közgyűlés időpontja még nincs kitűzve, ezért néhány gondolatomat a média nyilvánossága előtt osztom meg Önnel, ami talán segíti a beszámolásban is.
Kedves Pimper Úr! Mondja meg nyíltan, hogy miből él ma a KEG?
Továbbra is kótyavetyélik a " matyóki" életmű mesterségesen szaporított részvényeit és szívják a kisrészvényesek vérét, vagy más ügyes megoldásból sikerül finanszírozni az üzletmenetet. Tény, hogy a látvány szerint a KEG elhanyagolt állapotban van, amit egy kevésbé veszélyes üzem sem engedhetne meg magának.
A lét és a tét kérdése azért érdekes, mert vagonok nemigen érkeznek a KEG-re, sőt a rozsda is beborította a tartályukat és az új töltőüzem környékén sincs mozgás. Ebből jogos a következtetés, hogy sem volumenben, sem szolgáltatási struktúrában nem teljesülnek az Ön szép ígéretei kedves Pimper Úr ....
Kérdeztem a MOL szerződésről, amit bejelentettek a médiában, de ez is válasz nélkül maradt. Végül is következtethetünk a korábbiakból, hiszen, ha a nagy tartály bérletet hosszabbították meg a MOL-lal, akkor a KEG " szívét " adták el, ha pedig tartályautóval kistételekben vásárolnak a MOL-tól gázt, akkor valószínűleg a veszteségüket növelik a kiskereskedelmi értékesítésen ....
Viszont felmerül egy további érdekes kérdés, amire a részvények tulajdonosi megfeleltetése adhat majd választ. " Quo vadis?" Mindez kinek az érdeke?
A KEG-et születésétől sokszor támadták a konkurensek az attraktív, versenyárai miatt, ami például elérte a 200-300 Ft-os kedvezményt is palackonként , de ez már a múlté. Most a KEG palackonkénti 40-50 Ft-os különbsége és aktualizált piaci részesedése valószínűleg százmilliós többletnyereséget hagy (, vagy juttat) néhány nagy multi zsebébe! Fizessenek csak a magyar a kisbefektetők és a háztartások .Bár szigorodtak a jogszabályok, talán még mindig ez a (ki) rablás civilizált módja?
Elnök Úr! Ugye nem kötött elvtelen - esetleg törvénytelen kompromisszumot?! Az Ön nacionáléjában az interneten megfogalmazódnak kérdések és itt nagyon nagy pénzek forog (hat) nak akkor is, ha a kisrészvényesek folyamatosan vesztenek....
Kérdezném a nagy ígéreteiről és a meghirdetett stratégiájáról is, hiszen közel 2 éve kapott szabad kezet . Talán mesélhetne, hogy, hogyan sikerült a SUZUKI és milyen újabb lehetőségei nyíltak a csúcslevágásban, vagy mi lett Kaposvárral. Elgondolkoztató az is, hogy a VISONKA kilépése a tőzsdére mekkora fiaskó volt és milyen költségekkel terhelte a KEG-et .
Nem folytatom, mert tudom, hogy Önt is a háttérből egy láthatatlan(ná vált ) karmester instruálja ,de gondoljon arra ,hogy ,hány embert távolított el, akik mind ott lesznek - ha eljön az ideje - az Ön(ök) beszámolóján !
Várom a pillanatot, amikor a média nyilvánossága és a részvényesek előtt megvilágítja a fenti összefüggéseket.
KEG topik.
Venni vagy cserélni?
Zoltán?