a közgyűlésre!
Nyílt levél a KEG Nyrt. elnök vezérigazgatójához!
Tisztelt Pimper Úr!
A múlt alakalommal egy nyilvános sajtóvitát ajánlottam Önnek és levélben is számos kérdésre kéretem választ a KEG ügyeit illetően, amit Ön válasz nélkül hagyott.
Miután a kisrészvényesek megtiszteltek a bizalmukkal, de a közgyűlés időpontja még nincs kitűzve, ezért néhány gondolatomat a média nyilvánossága előtt osztom meg Önnel, ami talán segíti a beszámolásban is.
Kedves Pimper Úr! Mondja meg nyíltan, hogy miből él ma a KEG?
Továbbra is kótyavetyélik a " matyóki" életmű mesterségesen szaporított részvényeit és szívják a kisrészvényesek vérét, vagy más ügyes megoldásból sikerül finanszírozni az üzletmenetet. Tény, hogy a látvány szerint a KEG elhanyagolt állapotban van, amit egy kevésbé veszélyes üzem sem engedhetne meg magának.
A lét és a tét kérdése azért érdekes, mert vagonok nemigen érkeznek a KEG-re, sőt a rozsda is beborította a tartályukat és az új töltőüzem környékén sincs mozgás. Ebből jogos a következtetés, hogy sem volumenben, sem szolgáltatási struktúrában nem teljesülnek az Ön szép ígéretei kedves Pimper Úr ....
Kérdeztem a MOL szerződésről, amit bejelentettek a médiában, de ez is válasz nélkül maradt. Végül is következtethetünk a korábbiakból, hiszen, ha a nagy tartály bérletet hosszabbították meg a MOL-lal, akkor a KEG " szívét " adták el, ha pedig tartályautóval kistételekben vásárolnak a MOL-tól gázt, akkor valószínűleg a veszteségüket növelik a kiskereskedelmi értékesítésen ....
Viszont felmerül egy további érdekes kérdés, amire a részvények tulajdonosi megfeleltetése adhat majd választ. " Quo vadis?" Mindez kinek az érdeke?
A KEG-et születésétől sokszor támadták a konkurensek az attraktív, versenyárai miatt, ami például elérte a 200-300 Ft-os kedvezményt is palackonként , de ez már a múlté. Most a KEG palackonkénti 40-50 Ft-os különbsége és aktualizált piaci részesedése valószínűleg százmilliós többletnyereséget hagy (, vagy juttat) néhány nagy multi zsebébe! Fizessenek csak a magyar a kisbefektetők és a háztartások .Bár szigorodtak a jogszabályok, talán még mindig ez a (ki) rablás civilizált módja?
Elnök Úr! Ugye nem kötött elvtelen - esetleg törvénytelen kompromisszumot?! Az Ön nacionáléjában az interneten megfogalmazódnak kérdések és itt nagyon nagy pénzek forog (hat) nak akkor is, ha a kisrészvényesek folyamatosan vesztenek....
Kérdezném a nagy ígéreteiről és a meghirdetett stratégiájáról is, hiszen közel 2 éve kapott szabad kezet . Talán mesélhetne, hogy, hogyan sikerült a SUZUKI és milyen újabb lehetőségei nyíltak a csúcslevágásban, vagy mi lett Kaposvárral. Elgondolkoztató az is, hogy a VISONKA kilépése a tőzsdére mekkora fiaskó volt és milyen költségekkel terhelte a KEG-et .
Nem folytatom, mert tudom, hogy Önt is a háttérből egy láthatatlan(ná vált ) karmester instruálja ,de gondoljon arra ,hogy ,hány embert távolított el, akik mind ott lesznek - ha eljön az ideje - az Ön(ök) beszámolóján !
Várom a pillanatot, amikor a média nyilvánossága és a részvényesek előtt megvilágítja a fenti összefüggéseket.
Budapest, 1012.01.19.
Dr. Steier József
a KEG alapítója
Nyílt levél a KEG Nyrt. elnök vezérigazgatójához!
Tisztelt Pimper Úr!
A múlt alakalommal egy nyilvános sajtóvitát ajánlottam Önnek és levélben is számos kérdésre kéretem választ a KEG ügyeit illetően, amit Ön válasz nélkül hagyott.
Miután a kisrészvényesek megtiszteltek a bizalmukkal, de a közgyűlés időpontja még nincs kitűzve, ezért néhány gondolatomat a média nyilvánossága előtt osztom meg Önnel, ami talán segíti a beszámolásban is.
Kedves Pimper Úr! Mondja meg nyíltan, hogy miből él ma a KEG?
Továbbra is kótyavetyélik a " matyóki" életmű mesterségesen szaporított részvényeit és szívják a kisrészvényesek vérét, vagy más ügyes megoldásból sikerül finanszírozni az üzletmenetet. Tény, hogy a látvány szerint a KEG elhanyagolt állapotban van, amit egy kevésbé veszélyes üzem sem engedhetne meg magának.
A lét és a tét kérdése azért érdekes, mert vagonok nemigen érkeznek a KEG-re, sőt a rozsda is beborította a tartályukat és az új töltőüzem környékén sincs mozgás. Ebből jogos a következtetés, hogy sem volumenben, sem szolgáltatási struktúrában nem teljesülnek az Ön szép ígéretei kedves Pimper Úr ....
Kérdeztem a MOL szerződésről, amit bejelentettek a médiában, de ez is válasz nélkül maradt. Végül is következtethetünk a korábbiakból, hiszen, ha a nagy tartály bérletet hosszabbították meg a MOL-lal, akkor a KEG " szívét " adták el, ha pedig tartályautóval kistételekben vásárolnak a MOL-tól gázt, akkor valószínűleg a veszteségüket növelik a kiskereskedelmi értékesítésen ....
Viszont felmerül egy további érdekes kérdés, amire a részvények tulajdonosi megfeleltetése adhat majd választ. " Quo vadis?" Mindez kinek az érdeke?
A KEG-et születésétől sokszor támadták a konkurensek az attraktív, versenyárai miatt, ami például elérte a 200-300 Ft-os kedvezményt is palackonként , de ez már a múlté. Most a KEG palackonkénti 40-50 Ft-os különbsége és aktualizált piaci részesedése valószínűleg százmilliós többletnyereséget hagy (, vagy juttat) néhány nagy multi zsebébe! Fizessenek csak a magyar a kisbefektetők és a háztartások .Bár szigorodtak a jogszabályok, talán még mindig ez a (ki) rablás civilizált módja?
Elnök Úr! Ugye nem kötött elvtelen - esetleg törvénytelen kompromisszumot?! Az Ön nacionáléjában az interneten megfogalmazódnak kérdések és itt nagyon nagy pénzek forog (hat) nak akkor is, ha a kisrészvényesek folyamatosan vesztenek....
Kérdezném a nagy ígéreteiről és a meghirdetett stratégiájáról is, hiszen közel 2 éve kapott szabad kezet . Talán mesélhetne, hogy, hogyan sikerült a SUZUKI és milyen újabb lehetőségei nyíltak a csúcslevágásban, vagy mi lett Kaposvárral. Elgondolkoztató az is, hogy a VISONKA kilépése a tőzsdére mekkora fiaskó volt és milyen költségekkel terhelte a KEG-et .
Nem folytatom, mert tudom, hogy Önt is a háttérből egy láthatatlan(ná vált ) karmester instruálja ,de gondoljon arra ,hogy ,hány embert távolított el, akik mind ott lesznek - ha eljön az ideje - az Ön(ök) beszámolóján !
Várom a pillanatot, amikor a média nyilvánossága és a részvényesek előtt megvilágítja a fenti összefüggéseket.
Budapest, 1012.01.19.
Dr. Steier József
a KEG alapítója
KEG topik.
Venni vagy cserélni?
Zoltán?