Kötés ár / darab 55,00 / 20
Napi maximum ár 55,00
Napi minimum ár 54,00
Nyitóár 54,00
Napi átlag 54,20
Előző záró 54,00
Változás 1,00 (1,85%)
Kötések száma 2
Összforgalom 5 420,00
Forgalom (db) 100
Éves maximum ár 118,00
Éves minimum ár 45,00
Létezik ez , van ilyen ember akinek 30 darabja van?
Ezt nem bántás képpen írom,de miért és ki csinálja ezt ????
Az,hogy beleadnak vagy vesznek 30 darabot kereskedés közben az mondjuk oké,de hogy betenni EGYBEN 30 darabot eladásra ez azért kiverte a biztosítékot nálam.
1989 11:46 kerikoma (Tisztelt Tag) Re: KEG RALLY!!! Címzett: @Zotya32
Zotya32 írta:
Egyiptomi tender... Matyók zsebre vágta, aztán majd ha egyszer lesz belőle vmi, pár ft-ot visszaoszt érte a keg-nek... :)
matyók szépen lelépett a Keg-ből, mint TP a phylből. Ezt az egyiptomi tendert viszont nem ismerem, mi volt az?
privát üzenet válasz erre
A múlt alakalommal egy nyilvános sajtóvitát ajánlottam Önnek és levélben is számos kérdésre kéretem választ a KEG ügyeit illetően, amit Ön válasz nélkül hagyott.
Miután a kisrészvényesek megtiszteltek a bizalmukkal, de a közgyűlés időpontja még nincs kitűzve, ezért néhány gondolatomat a média nyilvánossága előtt osztom meg Önnel, ami talán segíti a beszámolásban is.
Kedves Pimper Úr! Mondja meg nyíltan, hogy miből él ma a KEG?
Továbbra is kótyavetyélik a " matyóki" életmű mesterségesen szaporított részvényeit és szívják a kisrészvényesek vérét, vagy más ügyes megoldásból sikerül finanszírozni az üzletmenetet. Tény, hogy a látvány szerint a KEG elhanyagolt állapotban van, amit egy kevésbé veszélyes üzem sem engedhetne meg magának.
A lét és a tét kérdése azért érdekes, mert vagonok nemigen érkeznek a KEG-re, sőt a rozsda is beborította a tartályukat és az új töltőüzem környékén sincs mozgás. Ebből jogos a következtetés, hogy sem volumenben, sem szolgáltatási struktúrában nem teljesülnek az Ön szép ígéretei kedves Pimper Úr ....
Kérdeztem a MOL szerződésről, amit bejelentettek a médiában, de ez is válasz nélkül maradt. Végül is következtethetünk a korábbiakból, hiszen, ha a nagy tartály bérletet hosszabbították meg a MOL-lal, akkor a KEG " szívét " adták el, ha pedig tartályautóval kistételekben vásárolnak a MOL-tól gázt, akkor valószínűleg a veszteségüket növelik a kiskereskedelmi értékesítésen ....
Viszont felmerül egy további érdekes kérdés, amire a részvények tulajdonosi megfeleltetése adhat majd választ. " Quo vadis?" Mindez kinek az érdeke?
A KEG-et születésétől sokszor támadták a konkurensek az attraktív, versenyárai miatt, ami például elérte a 200-300 Ft-os kedvezményt is palackonként , de ez már a múlté. Most a KEG palackonkénti 40-50 Ft-os különbsége és aktualizált piaci részesedése valószínűleg százmilliós többletnyereséget hagy (, vagy juttat) néhány nagy multi zsebébe! Fizessenek csak a magyar a kisbefektetők és a háztartások .Bár szigorodtak a jogszabályok, talán még mindig ez a (ki) rablás civilizált módja?
Elnök Úr! Ugye nem kötött elvtelen - esetleg törvénytelen kompromisszumot?! Az Ön nacionáléjában az interneten megfogalmazódnak kérdések és itt nagyon nagy pénzek forog (hat) nak akkor is, ha a kisrészvényesek folyamatosan vesztenek....
Kérdezném a nagy ígéreteiről és a meghirdetett stratégiájáról is, hiszen közel 2 éve kapott szabad kezet . Talán mesélhetne, hogy, hogyan sikerült a SUZUKI és milyen újabb lehetőségei nyíltak a csúcslevágásban, vagy mi lett Kaposvárral. Elgondolkoztató az is, hogy a VISONKA kilépése a tőzsdére mekkora fiaskó volt és milyen költségekkel terhelte a KEG-et .
Nem folytatom, mert tudom, hogy Önt is a háttérből egy láthatatlan(ná vált ) karmester instruálja ,de gondoljon arra ,hogy ,hány embert távolított el, akik mind ott lesznek - ha eljön az ideje - az Ön(ök) beszámolóján !
Várom a pillanatot, amikor a média nyilvánossága és a részvényesek előtt megvilágítja a fenti összefüggéseket.
1990 11:59 Zotya32 (Tisztelt Tag) Re: KEG RALLY!!! Címzett: @kerikoma
kerikoma írta:
matyók szépen lelépett a Keg-ből, mint TP a phylből. Ezt az egyiptomi tendert viszont nem ismerem, mi volt az?
KEG topik.
Venni vagy cserélni?
Zoltán?