Ez egy most induló cég így a tavalyi árbevétel nem releváns. Viszont mint kiindulópont és viszonyszám jól fog jönni a következő évi jelentéshez. De te inkább ne vegyél, mert ez nem örök lúzereknek való. Üljél csak a médiádban és oda írogasd a hülyeségeidet.
Ez egy most induló cég így a tavalyi árbevétel nem releváns. Viszont mint kiindulópont és viszonyszám jól fog jönni a következő évi jelentéshez. De te inkább ne vegyél, mert ez nem örök lúzereknek való. Üljél csak a médiádban és oda írogasd a hülyeségeidet.
A Hybridbox Nyrt. interaktív TV szolgáltatás nyújtására alkalmas set-top-box-ot (új
márkanév: FUSO BOX) és szoftvert (új márkanév: FUSO TV) fejlesztett. A Hybridbox Nyrt.
interaktív (vagy un. hibrid) TV szolgáltatást kíván elindítani a saját fejlesztésű hardver
és szoftver elemeire, valamint innovatív üzleti modelljére alapozva.
A Hybridbox Nyrt. innovációjának három sarokköve, amelyek együttesen biztosítják a
társaság középtávú versenyképességét:
A termék – A technológiai újdonságok a hardver és a szoftver elemekben, többek
között egy technológiailag high-end Androidos set-top-box-ban és egy rendkívül
letisztult interaktív tévés felületben (szoftverben) testesül meg.
A szolgáltatás – A hagyományos műsorszórás integrálása egy jól strukturált
internetes (un. streaming) tartalombázissal.
Az üzleti modell – A fizetős internetes alkalmazások üzleti koncepciójának ötvözése
a „hagyományos” kereskedelmi tévészolgáltatás üzleti modelljével (hírközlési iparág),
ami által lehetővé vált az interaktív TV szolgáltatásba integrált ingyenesen elérhető
streaming tartalmak előfizetői csomagban történő értékesítése.
A versenyképesség záloga
A Hybridbox Nyrt. versenyképességének záloga, hogy nemcsak három területen (lásd:
termék, szolgáltatás és üzleti modell) alkotott egyedülállót, hanem azok ötvözésével egy
olyan portfoliót hozott létre, amellyel a világon (a Google-t leszámítva) egyetlen
szolgáltató sem rendelkezik.
Androidos hibrid TV Box bevezetése a magyar piacra.
Részben önálló szolgáltatás indítása, részben a kábeltévé
és telekommunikációs társaságok számára az új androidos
box értékesítése.
A piac és a felhasználói közönség edukálása érdekében a
jelenlegi Hybridbox 2.0-nál lényegesen olcsóbb és
könnyebben menedzselhető szoftveres és hardveres
megoldás értékesítése. A cél év végéig az új androidos
box piaci bevezetése és 1-2 ezer doboz értékesítése.
Az interaktív tévézésre alkalmas androidos
box-ok fejlesztése az RT-RK társasággal
megkezdődött. 2012.Q4-ben elindul az
androidos box-ok értékesítése.
A hibrid televíziózásban, vagy a video streaming
szolgáltatás elindításában gondolkodó telekommunikációs
cégek számára hibrid TV-s megoldások szállítása.
Az év végéig legalább 2 telekommunikációs társaság
számára TV-s alkalmazás szállítása.
2012. első félévében a Telenorral kezdődtek
előzetes tárgyalások interaktív tévézésre
alkalmas widget szállításáról.
„Enabler device” gyártókkal keretmegállapodás kötése
hibrid TV szoftver és/vagy TV-s widget szállítására.
Elsődleges stratégiai partneri kör: okostévé (un. Smart TV)
gyártók. A Vezetőségi Jelentés elkészítéséig a
Samsunggal, a Sony-val és az LG-vel sikerült
megállapodni. Az év végéig további okostévé gyártókkal
kíván megállapodni a társaság (mint például Sharp,
Panasonic, Thosiba, Philips).
Az okostévéken keresztül 2012 végéig legalább 200 ezer
háztartás, mintegy 600 ezer felhasználó elérése. A
jelenlegi megállapodások alapján ez a szám már
teljesült, így minden további TV gyártóval történő
megállapodás tovább növeli a FUSO TV háztartáselérését
Az Nyrt. függetlenül a telekommunikációs és kábeltévé
társaságokkal folytatott tárgyalásoktól a saját hibrid TV
szolgáltatás bevezetése mellett döntött.
A társaság elkészítette üzleti számításait egy un.
interaktív tévés előfizetői csomag bevezetésével
kapcsolatban, illetve megkezdte a tárgyalásokat
a potenciális ISP és mobilszolgáltatói
partnerekkel.
Az év végéig legalább 10-15 „nagyhirdetőnek” az
interaktív reklámozás értékesítése.
Az első pilot interaktív hirdetés a Heinekennel indult. 2012.Q3-ban és Q4-ben
valamennyi hirdetői szektor legjelentősebb
hirdetőivel hirdetési szerződés kötése a 2013-
as időszakra.
3.
Belépés új
szolgáltatási
területekre és
piacokra.
Affiliate program indítása az e-commerce és bónusz
oldalakkal közösen.
Az év végéig legalább 10 e-commerce és bónusz oldal
bevonása a hibrid TV-s platformba.
Az első félévben a Bónusz Brigáddal és a
Shopline-nal került sor szerződés aláírására.
Gambling elindítása a hibrid TV-s felületen. Az év végéig legalább 1 sportfogadást bonyolító
társasággal megállapodás kötése.
Előzetes egyeztetések a Szerencsejáték Zrt.-
vel elindultak 2012. első félévében.
Nemzetközi terjeszkedés és nyitás telekommunikációs
cégek, valamint jogtulajdonosok irányába, illetve stratégiai
partnerségeken keresztül az új szoftver és hardver termék
értékesítése.
Az év végéig legalább 2 új országban a Hybridbox Nyrt.
hibrid TV-s megoldásának bevezetése.
A cél, a hazai internetes társadalom teljeskörű elérése és
megismertetése a böngésző alapú hibrid tévézéssel.
Ennek eredményeként 2012 végére ezen megoldáson
keresztül kb. 5 millió magyar internet felhasználót
érhetünk el.
A webes platform fejlesztése 2012.Q4-ben
lezárul. A fejlesztési ütemterv és koncepció
2012. első félévében elkészült.
2012. első félévében pilot jelleggel a Heineken
számára elkészült az első interaktív reklám.
2012.Q3 és Q4 között további 5-8
„nagyhirdetővel” indul el hirdetés a Samsung,
Sony és LG okotévéken futó FUSO TV Widgetben
Az Egyesület Államokban az interaktív televíziós szolgáltatásban elhelyezett reklámok
kapcsán végzett kutatások azt mutatják, hogy a tévénézők sokkal nyitottabbak az egyedi,
testre szabott interaktív reklámok iránt, mint az általános TV-s, vagy az internetes hirdetések
során. Ennek eredményeként a konverziós ráta több százszorosa az internetes hirdetésekének,
ami várhatóan Magyarországon is vonzóvá teszi a hirdetők számára az interaktív reklámokat.
A tévéképernyőn keresztüli valós idejű interaktivitás nemcsak a hirdetők, illetve a
médiaügynökségek számára nyit meg új távlatokat, hanem a sportfogadással, az elektronikus
kereskedelemmel, vagy a Video on Demand szolgáltatást nyújtó társaságok számára is.
HybridBox: RALLY!